РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-131-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Ослопова М. В. Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналіз // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1.
2.

Fareniuk Y. Principles of effective planning of advertising activity in the 21st century // Економіка України. - 2023. - № 2.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського