РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.30-803.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2010
2.

Кетова Т. Б. Економічна сутність власних торгових марок у торгівлі та їх функції // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
3.

Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
4.

Студінська Г. Я. Бренд в системі світової економічної геополітики // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 48.
5.

Chernukha T. S. Development prospects and benefits of production of goods with the geographical indication "Melitopol Cherry" // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
6.
Україна: бренд-орієнтований розвиток : монографія. — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021
7.

Яценко О. М. Економічна дипломатія у формуванні і розвитку національного бренду // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2020. - № 3/4.
8.

Хаустов В. К. Бренди у сфері інтелектуальної власності // Економіка України. - 2023. - № 5.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського