РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Криворучко О. В. MS Office у вирішенні завдань на підприємствах торгівлі : навч. посіб. — К., 2008
2.

Nowakowska-Grunt J.  IT technologies as the element supporting customer service improvement-example of prepaid cards. — 2007 // Электрон. моделирование.
3.

Радкевич Л. А. Стратегія розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки : монографія. — Донецьк, 2010
4.

Мазаракі А. А. Комерційна логістика : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К., 2013 — N 20131008.
5.

Краус К. М. Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія. — Полтава: Дивосвіт, 2013
6.

Додонов А. Г. Конкурентная разведка в компьютерных сетях : [монография]. — К.: ИПРИ НАН Украины, 2013 — N 20131104.
7.

Буратчук Н. Ю. Фінансовий контролінг в управлінні робочим капіталом торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08. — Київ, 2015
8.

Бубенець І. Г. Особливості базових моделей інтрапренерства на рівні торговельного підприємства // Проблеми економіки. - 2015. - № 3.
9.
Інноваційний розвиток підприємств сфери торгівлі: світові тенденції та практика в Україні : монографія. — Львів: ДУ "Ін-т регіон. дослідж. ім. М. І. Долішнього НАН України", 2016
10.

Безугла Л. С. Маркетинг закупівель : навч. посіб. — Дніпро: Біла К.О., 2019
11.

Коптєва Г. М. Зрілість бізнес-процесів як основа для оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10.
12.

Остапенко Т. М. Маркетинг як інструмент управління платоспроможністю підприємств торгівлі // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11.
13.

Симаков В. С. Зміст управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2).
14.

Spytska K. V. Formation of the competitive strategy of an enterprise based on the customer-oriented approach // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
15.
Термінологічний словник з дисципліни "Економіка торговельного підприємства" : для студентів спец.: 076 "Підприємництво та торгівля" . — Львів: Растр-7, 2023
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського