Пошуковий запит: (<.>U=С5*685$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Подольська Є. А. Вплив мистецтва на розвиток творчого потенціалу людини. — 1999 // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Социология.
|
2. |
Шульга Р. Художня культура в Україні: життя після смерті старого міфу. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
3. |
Романенко Ю. В. Смислопродукування у масовій відеопродукції (бойовики, жахи, еротика і порнографія) : Моногр. — К.: Знання України, 2004
|
4. |
Короткова Р. І. Підготовка соціальних працівників до роботи з волонтерами : Метод. розробки до прогр. "Діди Морози-волонтери" та "Інтерактивний театр". — К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2001
|
5. |
Шульга Р. Мистецтво і суспільство: нові правила відносин. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
6. |
Слющинський Б. В. Соціологія музичної культури : Навч. посіб. — Маріуполь: ЗАТ "Газета "Приазов. рабочий", 2002
|
7. |
Безгін І. Д. Соціально-художні виміри українського театру: ретроспектива, стан, тенденції. — К.: Наука, 2002
|
8. |
Сорока Ю. Повернення Героя у пострадянському кінематографі як факт сприйняття соціальної реальності. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
9. |
Головаха І. Соціальне значення асоціальних графіті (Побутування та функції сучасних київських графіті). — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Анучина Л. В. Соціальне призначення мистецтва в різні культурні епохи : Навч. посіб. — Х.: Регіон-інформ, 2003
|
11. |
Наумова Л. М. Видовище як феномен культури. Соціокультурний вимір. — К., 2006
|
12. |
Безгін І. Д. Глядач і театр: соціодинаміка взаємовідносин : Соціол. дослідж. — К.: Компас, 2006
|
13. |
Шахрай В. М. Соціально-ціннісний аспект діяльності дитячого театру : Моногр. — Біла Церква, 2005
|
14. |
Семашко О. М. Соціологія мистецтва : навч. посіб. — 2-ге вид., виправл. і доповн. — Л.: Магнолія плюс; Вид. СПД ФО В.М.Піча, 2006 - (Вища освіта в Україні).
|
15. |
Шульга Р. Сучасний простір відносин мистецтва та споживача. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
16. |
Сергеева О. В. Доминанты книжной и экранной информационной культуры в прагматике будней. — 2006 // Вісн. Одес. нац. ун-ту.
|
17. |
Выставкина Д. О. К вопросу о предмете социологии искусства в рамках мультипарадигмального подхода. — 2006 // Вісн. Одес. нац. ун-ту.
|
18. |
Перенчук Ю. М. Використання гри як засобу святкового спілкування учасників масових театралізованих дійств : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05. — К., 1998
|
19. |
Ластовецька-Соланська З. М. Музичні цінності та потреби в сучасному культурному континуумі України : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — Л., 2007
|
20. |
Алієва Л. О. Становлення і розвиток соціології мистецтва в Україні в 20 - 90-ті роки ХХ ст. : Автореф. дис... канд. іст. наук. — К., 2006
|
| |