Пошуковий запит: (<.>U=С5*676<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 277
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зінчина О. Б. Засоби масової комунікації як фактор інституціоналізації громадянського суспільства. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
|
2. |
Мирская Е. З. Компьютерные телекоммуникации как инструмент интеграции национальных исследовательских ресурсов. — 2000 // Наука та наукознавство.
|
3. |
Дорошенко Ю. Політичний статус ЗМІ за системи поділу влади (на тлі посттоталітарних процесів). — 1999 // Людина і політика.
|
4. |
Рогожин М. В. Проблемы управленческого воздействия на информационное поле регионального уровня. — 2001 // Реєстрація, зберігання і оброб. даних.
|
5. |
Веселовський С. Українські ЗМІ напередодні передвиборчої кампанії-99: погляд крізь призму соціологічних досліджень. — 1999 // Людина і політика.
|
6. |
Хурсин Л. А. Информационно- психологичекие вопросы теории систем общественного типа. — К.: Світ, 2001
|
7. |
Ленем Р. А. Електронне слово: демократія, технологія та мистецтво. — К.: Ніка-Центр, 2005 - (Зміна парадигми; Вип. 10).
|
8. |
Коноплицький С. Інтернет як предмет соціологічного аналізу. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
9. |
Щербина В. Інформаційне суспільство в контексті комунітарно-лібертарної альтернативи: поняттєвий аспект. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Ковалевський В. Основні напрями досліджень інформаційних інтеракцій у політичній сфері. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
|
11. |
Токарська А. Подолання проблем негативного стереотипу органів внутрішніх справ через комунікацію. — 2005 // Право України.
|
12. |
Некрасова О. Професія PR-радника: вимоги, умови та функції (методичні питання). — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Чайка В. Засоби масової інформації: соціально-філософські аспекти. — 2001 // Філософ. думка.
|
14. |
Щербина В. Н. Сетевые сообщества в ракурсе социологического анализа: Опыт рефлексии становления "киберкоммуникативного континуума". — Бердянск: "Просвіта", 2001
|
15. |
Мак-Люен М. Галактика Гутенберга. Становлення людини друкованої книги. — К.: Ніка-Центр, 2001 - (Зміна парадигми; Вип. 1).
|
16. |
Іванов В. Ф. Соціологія масової комунікації : Навч. посіб. — Черкаси, 2003
|
17. |
Коноплицький С. Віртуальна реальність. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
18. |
Гриценко О. Вплив мас-медіа на формування політичної культури. — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
|
19. |
Суковата В. Інтернет у соціальних політиках і масовій свідомості: гендерний аналіз. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
20. |
Рудницька Т. Інтернетизація як початковий етап входження України у світову спільноту, що глобалізується: позитиви й ризики. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |