РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (176)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (25)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 277
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Зінчина О. Б. Засоби масової комунікації як фактор інституціоналізації громадянського суспільства. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
2.

Мирская Е. З. Компьютерные телекоммуникации как инструмент интеграции национальных исследовательских ресурсов. — 2000 // Наука та наукознавство.
3.

Дорошенко Ю.  Політичний статус ЗМІ за системи поділу влади (на тлі посттоталітарних процесів). — 1999 // Людина і політика.
4.

Рогожин М. В. Проблемы управленческого воздействия на информационное поле регионального уровня. — 2001 // Реєстрація, зберігання і оброб. даних.
5.

Веселовський С.  Українські ЗМІ напередодні передвиборчої кампанії-99: погляд крізь призму соціологічних досліджень. — 1999 // Людина і політика.
6.

Хурсин Л. А. Информационно- психологичекие вопросы теории систем общественного типа. — К.: Світ, 2001
7.

Ленем Р. А. Електронне слово: демократія, технологія та мистецтво. — К.: Ніка-Центр, 2005 - (Зміна парадигми; Вип. 10).
8.

Коноплицький С.  Інтернет як предмет соціологічного аналізу. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Щербина В.  Інформаційне суспільство в контексті комунітарно-лібертарної альтернативи: поняттєвий аспект. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Ковалевський В.  Основні напрями досліджень інформаційних інтеракцій у політичній сфері. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
11.

Токарська А.  Подолання проблем негативного стереотипу органів внутрішніх справ через комунікацію. — 2005 // Право України.
12.

Некрасова О.  Професія PR-радника: вимоги, умови та функції (методичні питання). — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Чайка В.  Засоби масової інформації: соціально-філософські аспекти. — 2001 // Філософ. думка.
14.

Щербина В. Н. Сетевые сообщества в ракурсе социологического анализа: Опыт рефлексии становления "киберкоммуникативного континуума". — Бердянск: "Просвіта", 2001
15.

Мак-Люен М.  Галактика Гутенберга. Становлення людини друкованої книги. — К.: Ніка-Центр, 2001 - (Зміна парадигми; Вип. 1).
16.

Іванов В. Ф. Соціологія масової комунікації : Навч. посіб. — Черкаси, 2003
17.

Коноплицький С.  Віртуальна реальність. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Гриценко О.  Вплив мас-медіа на формування політичної культури. — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
19.

Суковата В.  Інтернет у соціальних політиках і масовій свідомості: гендерний аналіз. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
20.

Рудницька Т.  Інтернетизація як початковий етап входження України у світову спільноту, що глобалізується: позитиви й ризики. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського