Пошуковий запит: (<.>U=С5*666<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кабачная О. В. Политическая коммуникация в Украине: основные тенденции, противоречия, возможности анализа. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
|
2. |
Балакірєва О. М. Соціально-політичні орієнтації населення України (верес. 2000 р.) : Аналіт. звіт за результатами моніторинг. опитування населення України. — К., 2000
|
3. |
Зущик Ю. М. Фігури. Політичне лідерство в сучасній Україні. — К.: Альтерпрес, 1999
|
4. |
Литвиненко О. В. Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України. — К.: Чорнобильінтерінформ, 1998
|
5. |
Масненко В. В. Історична пам'ять і сучасне державотворення - погляд із Черкащини : Політол. нариси. — Черкаси: Відлуння-Плюс, 2001 - (На межі тисячоліть ХХ. Див. влас. очима).
|
6. |
Загородний Ю. И. Исторические аспекты исследования политической активности студенческой молодежи. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Грабовський О. В. Особливості становлення нової політичної еліти в сучасній Україні. — 2005 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Зб. наук. пр.
|
8. |
Стегній О. Регіональний чинник розвитку політичної культури населення України. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
9. |
Бурлачук В. Архетип героя і політична боротьба. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Головаха Є. Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання і результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
11. |
Горбачик А. Політичні рейтинги як індикатор політичного успіху: вимірювання, інтерпретація та способи порівняння. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Головаха Є. Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Зінченко В. Аналіз історії і сучасного розвитку лівого руху в неомарксистській теорії соціальних досліджень. — 2002 // Людина і політика.
|
14. |
Моргун В. А. До питання про суспільно-політичні конфлікти в сучасній Україні. — 2002 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Зб. наук. пр.
|
15. |
Городяненко В. "Соціологія політики", "політична соціологія" або "соціологія політичної сфери"?. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
16. |
Паніна Н. Структура чинників політичного успіху як показник політичної спрямованості розвитку електоральної системи. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
17. |
Гірник А. М. Конфлікти: структура, ескалація, залагодження : Навч. посіб. — 2-е вид., виправл. і доповн. — К.: Вид-во С.Павличко "Основи", 2004 - (Акт. пробл. держ. політики).
|
18. |
Мирошников О. А. Революция и диктатура : Опыт социологического исследования. — К.: Пед. преса, 2004
|
19. |
Майстренко І. Риси політичної культури: Східна Європа та Латинська Америка (порівняльний аналіз). — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
20. |
Калініченко М. Влада громадянського суспільства : Моногр. — Суми: Унів. кн., 2006
|
| |