РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (5)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=О22-011<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Представлено документи
з 1 до 14
1.
Гетьман Г. К.
Математическая модель поезда для производства тяговых расчетов в задачах выбора параметров тяговых средств
. — 1999 //
Транспорт: Зб. наук. пр
.
2.
Шпакович Р.
Ідентифікація параметрів моделі руху поїзда
. — 2008 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
3.
Сычев В. А.
Анализ технико-экономических факторов и математико-экономическое обоснование варианта обновления ТПС. Ч. 2
. — 2009 //
Залізн. трансп. України
.
4.
Сычев В. А.
Анализ технико-экономических факторов и математико-экономическое обоснование варианта обновления ТПС. Ч. 3
. — 2009 //
Залізн. трансп. України
.
5.
Гетьман Г. К.
Научные основы определения рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта
: монография. — Д., 2008
6.
Грязнова С. А.
Удосконалення методів та моделей тягових розрахунків руху поїздів у тунелі
: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07. — К., 2012
7.
Мокін Б.І.
Оцінка потужності, яка може бути отримана з вітрового потоку, створюваного рухом залізничного потягу
//
Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту
. - 2012. - № 1.
8.
Кузнецов В. Г.
Определение оптимальной дислокации поездов между тяговыми подстанциями по критерию минимума потерь мощности в тяговой сети
//
Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит
. - 2013. - № 5.
9.
Боднар Б. Є.
Визначення енергозаощаджуючих режимів розгону поїздів
//
Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна
. - 2015. - № 5.
10.
Заковоротный А. Ю.
Стабильно-пластичные нейронные сети на основе перцептрона в задачах прогнозирования буксования
//
Системи оброб. інформації
. - 2016. - Вип. 6.
11.
Курган М. Б.
Ефективність електрифікації ділянки Куми-Новомосковськ Придніпровської залізниці
//
Електрифікація трансп.
. - 2015. - Вип. 10.
12.
Ткаченко В. П.
Дослідження опору руху залізничних екіпажів, пов'язаного із спрямуванням колісних пар рейковою колією
//
Вост.-Европ. журн. передовых технологий
. - 2017. - № 5/7.
13.
Арпуль С. П.
Визначення ефективності модульної тяги
//
Електрифікація трансп.
. - 2017. - Вип. 13.
14.
Курган М. Б.
Енергозберігаючі рішення при проектуванні залізниць
//
Електрифікація трансп.
. - 2017. - Вип. 13.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського