РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)2-252<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Бургун І. В. Розвиток загальнонавчальних умінь учнів основної школи в контексті компетентнісного підходу до навчання фізики : навч.-метод. посіб. — Херсон: Грінь Д.С., 2014
2.

Сосницька Н.Л.  Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 19.
3.

Юрченко А. Цифрові фізичні лабораторії як актуальний засіб навчання майбутнього вчителя фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 1.
4.

Богославська Є. Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
5.

Мусієнко І. Методика вивчення квантових властивостей світла в школі // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
6.

Слободянюк І. Ю. Модернізація навчального процесу з фізики шляхом орієнтування на домінуючий тип сприйняття інформації // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 3.
7.

Бабич І. О. Тексти фізичного змісту як дидактичний засіб в методичній системі навчання учнів суспільно-гуманітарного профілю // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4.
8.

Галатюк Т. Ю. Формування методологічної культури учнів у процесі розв'язування творчих фізичних задач // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
9.

Закалюжний В. М. Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
10.

Мисліцька Н. А. Організація навчання майбутніх учителів фізики методики вивчення шкільного курсу фізики основної школи // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
11.

Опачко М. В. Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
12.

Галатюк Т. Ю. Емпіричні методи наукового пізнання у формуванні методологічної культури учнів при навчанні фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2.
13.

Миколайко В. В. Навчально-пізнавальна діяльність учнів з фізики як основний засіб реалізації методології продуктивного навчання // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2.
14.

Пудова С. С. Використання мобільного телефону в навчальному процесі // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2.
15.

Непорожня Л. В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики : метод. посіб. — Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
16.

Остапчук М. В. Теоретичні і методичні засади особистісно-розвивального навчання в новій українській школі : [монографія]. — Рівне: Волинські обереги, 2020
17.

Коллі-Шамне А. В. Психолого-педагогічні особливості навчальної взаємодії вчителя фізики із старшокласниками при проведенні лабораторних робіт в умовах інформатизації освітнього процесу // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського