РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Фіз.-мат. освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 789
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лиман Ф. М. Формування логічної грамотності майбутніх учителів математики як важливої складової їх професійної підготовки // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
2.

Кудін А. П. Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
3.

Кравчук Г. Т. Симуляція як інтерактивний метод навчання майбутніх фахівців-економістів // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
4.

Мельничук Ю. Є. Застосування елементів штучного інтелекту у процесі підготовки фахівців з інформаційних технологій // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
5.

Матяш О. І. Проблема визначення критеріїв та показників математичних компетентностей набутих учнями у процесі навчання геометрії // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
6.

Литвинова С. Г. Моделі впровадження і оцінювання ефективності системи комп'ютерного моделювання як інноваційної освітньої ІК-технології // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
7.

Завражна О. М. Методичні аспекти навчання теми "Узагальнені координати" // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
8.

Дейнека О. М. Методичні засади впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних училищах // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
9.

Гаріна С. М. Дослідження зв'язку показників геолокації цільової аудиторії закладів вищої освіти з результатами вступної кампанії // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
10.

Котубей В. Ф. Структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
11.

Колесникова О. А. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
12.

Ковальчук М. Б. Моделювання задач математичної фізики в системі комп'ютерної математики Maple // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
13.

Чкана Я. О. Контроль навчальних досягнень учнів у класах з гуманітарним профілем навчання // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
14.

Трифонова О. М. Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізико-технічних дисциплін майбутніх фахівців комп'ютерних технологій в умовах інформаційного суспільства // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
15.

Проскура С. Л. Формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
16.

Антонюк Д. С. Електронні засоби навчання: сутність поняття та їх класифікація // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
17.

Voskoglou M. Gr. A Markov chain representation of the "5 E's" instructional treatment // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
18.

Шамоня В. Г. Використання середовища Proteus для візуального моделювання роботи базових елементів інформаційної системи // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
19.

Моторіна В. Г. Проблема гуманітаризації математичної освіти // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
20.

Мітельман І. М. Навчання розв'язування олімпіадних задач, пов'язаних із цілою частиною дійсного числа, за допомогою властивостей точок розриву кусково-сталих функцій // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського