РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Фізико-математична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
690
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Voskoglou M. Gr.
A Markov chain representation of the "5 E's" instructional treatment
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2019. - № 3.
2.
Bazurin V.
A method of studying students work in the EDraw Max environment
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2020. - № 2.
3.
Voskoglou M.
A note on the graphical representation of the derivatives
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 2.
4.
Subbotin I. Ya.
Algorithms and elementary functions: two sides of the same fundamental notion
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 1.
5.
Voskoglou M. Gr.
Application of fuzzy relation equations to assessment of analogical problem solving skills
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 1.
6.
Schmelzer N.
Basic education and fundamental ideas - clear combination of mathematical structures
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2020. - № 1.
7.
Schmelzer N.
Basic education and fundamental ideas - clear combination of mathematical structures
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2020. - № 1.
8.
Gryzun L. E.
Computer models for polygonal numbers investigation and their use in mathematical education
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 1.
9.
Bilousova L. I.
Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2019. - № 1.
10.
Voskoglou M. Gr.
Current problems and future perspectives of mathematics education
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 3.
11.
Кравченко В. И.
Cовершенствование математической подготовки бакалавров компьютерных наук при освоении дисциплины физическое воспитание
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 2.
12.
Konoval O.
Debatable tasks in the traditional method of electrodynamics teaching
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 1.
13.
Sus B. A.
Fundamental form of motion of matter and traditional problematic issues of physics
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2015. - № 3.
14.
Voskoglou M. Gr.
Fuzzy numbers as an assessment tool in the APOS/ACE instructional treatment for mathematics
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 1.
15.
Kozlov D.
Innovative culture in the mainstream development of the modern society: theoretical analysis
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2019. - № 4.
16.
Fatmaryanti S. D.
Interactive demonstration with multiple representation in learning of magnetic field concepts
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 4.
17.
Bazurin V.
Interdisciplinary problems as one of the ways of implementation of practical-oriented approach in teaching of general physics of future teachers of labor education and technologies
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 1.
18.
Voskoglou M.
Machine learning techniques for teaching mathematics
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2020. - № 2.
19.
Voskoglou M. Gr.
Management of fuzzy data in education
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2019. - № 1.
20.
Shkolnyi O.
Methodological advices on preparation for EIA in mathematics in modern conditions
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2020. - 3 (ч. 1).
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського