РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Фізико-математична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 690
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Voskoglou M. Gr. A Markov chain representation of the "5 E's" instructional treatment // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
2.

Bazurin V. A method of studying students work in the EDraw Max environment // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
3.

Voskoglou M. A note on the graphical representation of the derivatives // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
4.

Subbotin I. Ya. Algorithms and elementary functions: two sides of the same fundamental notion // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1.
5.

Voskoglou M. Gr. Application of fuzzy relation equations to assessment of analogical problem solving skills // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
6.

Schmelzer N. Basic education and fundamental ideas - clear combination of mathematical structures // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1.
7.

Schmelzer N. Basic education and fundamental ideas - clear combination of mathematical structures // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1.
8.

Gryzun L. E. Computer models for polygonal numbers investigation and their use in mathematical education // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1.
9.

Bilousova L. I. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1.
10.

Voskoglou M. Gr. Current problems and future perspectives of mathematics education // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 3.
11.

Кравченко В. И. Cовершенствование математической подготовки бакалавров компьютерных наук при освоении дисциплины физическое воспитание // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 2.
12.

Konoval O. Debatable tasks in the traditional method of electrodynamics teaching // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
13.

Sus B. A. Fundamental form of motion of matter and traditional problematic issues of physics // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
14.

Voskoglou M. Gr. Fuzzy numbers as an assessment tool in the APOS/ACE instructional treatment for mathematics // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1.
15.

Kozlov D. Innovative culture in the mainstream development of the modern society: theoretical analysis // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4.
16.

Fatmaryanti S. D. Interactive demonstration with multiple representation in learning of magnetic field concepts // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4.
17.

Bazurin V. Interdisciplinary problems as one of the ways of implementation of practical-oriented approach in teaching of general physics of future teachers of labor education and technologies // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
18.

Voskoglou M. Machine learning techniques for teaching mathematics // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
19.

Voskoglou M. Gr. Management of fuzzy data in education // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1.
20.

Shkolnyi O. Methodological advices on preparation for EIA in mathematics in modern conditions // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 1).
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського