РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Фізико-математична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 690
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Розуменко А. Самостійна робота учнів професійно-технічних училищ у процесі навчання математики // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
2.

Шамрай С. Теореми шкільного курсу планіметрії: аналіз типів та способів доведень // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
3.

Шамшина Н. Использование табличного процессора MS Excel при решении задач на рекурсию // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
4.

Лукашова Т. Огляд наукової діяльності Ф. М. Лимана // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
5.

Богославська Є. Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
6.

Груба М. Міжпредметні зв'язки курсів геометрії та креслення під час вивчення теми "Геометричні побудови на площині" // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
7.

Лазаренко О. Методологія природознавства як засіб формування в учнів сучасної фізичної картини світу // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
8.

Лук'яненко К. Комп'ютерні ігри на уроках математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
9.

Зубко В. Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
10.

Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
11.

Удовиченко О. З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
12.

Мусієнко І. Методика вивчення квантових властивостей світла в школі // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
13.

Кулініч С. Фізичні основи роботи аналітичного прискорювального комплексу // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
14.

Бабич О. До питання про співвідношення понять наочність і візуалізація // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
15.

Шевченко І. Приклади візуалізації у навчанні математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
16.

Шамрай С. Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
17.

Шамшина Н. Использование программы MS Access для создания электронных учебно-методических комплексов // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
18.

Шамрай С. Уточнення переліку комп'ютерних математичних інструментів, необхідних вчителю математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
19.

Шевченко С. Застосування знаменитих функцій до побудови контрприкладів // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
20.

Коцур О. Пошаровий аналіз елементного складу твердих тіл методом вторинної іонної мас-спектрометрії // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського