РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 635
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Трубей О. Вітчизняна роздрібна торгівля на ринку FMCG // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
2.

Мельниченко С. Сервісна політика компаній-кінодемонстраторів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
3.

Даниленко Є. SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
4.

Зубко Т. Індикатори кадрової безпеки підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
5.

Jasinska J. Crisis as determinant of organization's development // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
6.

Пасічний М. Фіскальна результативність податкової системи України // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 3.
7.

Чугунов І. Формування бюджетної політики економічного розвитку країни // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 3.
8.

Свистільник В. Інструменти інформаційної асиметрії на ринках споживчих товарів і послуг // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
9.

Ільченко Н. Захист прав споживачів в інтернет-магазинах України // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
10.

Назарова К. Аудит оцінки фінансових інструментів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
11.

Ткаченко Т. Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів у міжнародному туроперейтингу // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
12.

Мазаракі А. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
13.

Мельникович О. Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
14.

Лабурцева О. Інструменти оцінювання задоволеності споживачів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
15.

Власенко І. Зовнішньоекономічна діяльність промисливих підприємств України: адаптаційний потенціал // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
16.

Lang F. P. Structure of a "new society" conceivable for the digital revolution // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
17.

Безверхий К. Принцип взаємодії із зацікавленими сторонами в інтегрованій звітності підприємств // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 4.
18.

Пасічний М. Політика управління державним боргом // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
19.

Чугунов І. Бюджетна стратегія в умовах економічних перетворень // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
20.

Даниленко М. Пошуковий маркетинг готелів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського