РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Антонов В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
2.

Децюк Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
3.

Гайдук Н. М. Формування довіри та порозуміння у соціальних взаєминах як складова змісту професійної освіти у галузі соціальної роботи // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
4.

Вовк Л. М. Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів в умовах ВНЗ // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
5.

Ярмоленко Н. М. Філософія професіоналізму в творчій діяльності Михайла Максимовича // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
6.

Лопушинський І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
7.

Майборода Г. Я. Технологія самоосвіти майбутніх соціальних працівників // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8.
8.

Шапран О. І. Технологічна карта використання контекстного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
9.

Майборода Г. Я. Технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
10.

Греб М. М. Тестовий моніторинг навчальних досягнень майбутніх учителів початкової школи під час опрацювання лексикології і фразеології української мови: акмеологічний аспект // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
11.

Дубасенюк О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
12.

Литвин І. М. Творчість як одна із педагогічних умов фасилітативної діяльності соціального педагога // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
13.

Тріфаніна Л. С. Сутність інформаційної культури в контексті людського капіталу // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
14.

Протас О. Л. Соціально-педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8.
15.

Авраменко О. О. Соціалізація особистості в контексті вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних досліджень // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
16.

Ротар В. Б. Самостійна робота як засіб формування правової компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8.
17.

Тихолоз В. В. Сім'я як соціальний інститут у соціально-педагогічних поглядах Я. А. Коменського // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
18.

Федченко Ю. О. Роль педагогічної культури і професійної самоідентифікації у формуванні готовності до професійного саморозвитку магістрантів педагогічного профілю у вищих навчальних закладах // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8.
19.

Десятов Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
20.

Сторожук Н. В. Роль і місце курсу "Комп'ютерне моделювання в шкільному курсі фізики" у підготовці студентів спеціальності "Фізика" спеціалізації "Комп'ютерні технології у фізиці. Інформатика" // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського