РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 562
Представлено документи з 1 до 20
...

Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти.


. – Х.: Константа. – 2006

Висвітлено основи модульного навчання російської мови іноземних студентів у ВНЗ України. Проаналізовано шляхи реалізації комунікативного підходу під час навчання дипломованих спеціалістів іншомовному спілкуванню. Розглянуто питання адаптації довузівської підготовки іноземців до вимог Болонського процесу, навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсів. Розкрито роль комп'ютерних технологій за умов дистанційного навчання англійської мови.


Освещены основы модульного обучения русскому языку иностранных студентов в ВУЗ Украины. Проанализированы пути реализации коммуникативного подхода в период обучения дипломированных специалистов иноязычному общению. Рассмотрены вопросы адаптации довузовской подготовки иностранцев к требованиям Болонского процесса, обучения деловому английскому языку с использованием Интернет-ресурсов. Раскрыта роль компьютерных технологий в условиях дистанционного обучения английскому языку.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Чистякова А. Б.

Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти.


. – Х.: Константа. – 2007

Проаналізовано шляхи формування термінологічного словника-мінімуму з англійської мови студентів технічного ВНЗ в процесі навчання професійно-орієнтованого читання. Наведено результати діагностичного тестування з англійської мови студентів першого курсу даного ВНЗ. Висвітлено психолого-педагогічні особливості засвоєння української наукової термінології російськомовними студентами-економістами східної України. Розкрито теоретичні засади навчання діалогічного мовлення іноземних студентів, розглянуто питання формування їх міжкультурної компетенції за умов короткострокового навчання.


Проанализированы пути формирования терминологического словаря-минимума по английскому языку студентов технического ВУЗ в процессе обучения профессионально-ориентированному чтению. Приведены результаты диагностического тестирования по английскому языку студентов первого курса данного ВУЗ. Освещены психолого-педагогические особенности усвоения украинской научной терминологии русскоязычными студентами-экономистами восточной Украины. Раскрыты теоретические основы обучения диалогической речи иностранных студентов, рассмотрены вопросы формирования их межкультурной компетенции в условиях краткосрочного обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Чистякова А. Б.

Нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Центр міжнар. освіти.


. – Х. – 2008

Наведено критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь продукування презентації англійською мовою студентами економічних спеціальностей. Розглянуто питання комунікативного підходу до навчання іноземних мов. Висвітлено проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів. Визначено професійно-комунікативну спрямованість навчання української мови як іноземної у медичних ВНЗ за кредитно-модульної системи організації навчального процесу.


Приведены критерии оценки уровня сформированности навыков и умений продуктирования презентации на английском языке студентами экономических специальностей. Рассмотрены вопросы коммуникативного подхода к обучению иностранным языкам. Освещены проблемы преподавания украинского языка разным категориям иностранных студентов. Определена профессионально-коммуникативная направленность обучения украинскому языку как иностранному в медицинских ВУЗ по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Чистякова А. Б.

Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Центр міжнар. освіти.


. – Х. – 2008

Висвітлено методичні передумови використання тестів для контролю рівня засвоєння української фахової термінології російськомовними студентами-економістами східної України. Проаналізовано роль і місце сучасних методик у вивченні англійської мови в курсі дистанційного навчання. Розглянуто питання саморегуляції навчальної діяльності студентів у контексті індивідуалізації самостійної роботи з іноземної мови, інтегрування змістової й організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів, визначено компоненти їх полікультурної компетентності. Описано особливості формування творчого потенціалу учителів іноземних мов на практичних заняттях з розвитку лексичних навичок засобами професійно-спрямованого навчання.


Освещены методические предпосылки использования тестов для контроля уровня освоения украинской профессиональной терминологии русскоязычными студентами-экономистами восточной Украины. Проанализированы роль и место современных методик в изучении английского языка в курсе дистанционного обучения. Рассмотрены вопросы саморегуляции учебной деятельности студентов в контексте индивидуализации самостоятельной работы по иностранному языку, интегрирования содержательной и организационной составляющих обучения в модульной программе по украинскому языку для иностранных студентов-нефилологов, определены компоненты их поликультурной компетентности. Описаны особенности формирования творческого потенциала учителей иностранных языков на практических занятиях по развитию лексических навыков средствами профессионально-направленного обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Черноватий Л. М.

Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Центр міжнар. освіти.


. – Х. – 2009

Розглянуто модульну програму з російської мови для іноземних студентів-нефілологів. Описано структуру навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків. Проаналізовано мовнокраїнознавчий словник власних назв української мови як різновид навчальної лексикографії, художній переклад як фактор інтеграції української мови в освітньо-естетичний простір, лінгвістичну базу методики викладання словотвору української мови як іноземної. Висвітлено проблеми навчання ефективного спілкування іноземною мовою. Розкрито психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання в системі ВНЗ, психолінгвістичний аспект дослідження навчального тексту для іншомовної аудиторії. Розглянуто питання використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови економістам. Наведено методичні рекомендації з використання автентичної відеофонограми для навчання юристів усного професійно спрямованого англомовного спілкування. Викладено дискурсивну основу навчання іноземних мов та визначено її роль у формуванні комунікативної компетенції.


Рассмотрена модульная программа по русскому языку для иностранных студентов-нефилологов. Описана структура учебного комплекса по русскому языку для иностранных студентов-медиков. Проанализированы языковострановедческий словарь собственных названий украинского языка как разновидность учебной лексикографии, художественный перевод как фактор интеграции украинского языка в образовательно-эстетическое пространство, лингвистическая база методики преподавания словообразования украинского языка как иностранного. Освещены проблемы обучения эффективного общения на иностранном языке. Раскрыты психолого-педагогические аспекты личностно-ориентированного обучения в системе ВУЗ, психолингвистический аспект исследования учебного текста для иноязычной аудитории. Рассмотрены вопросы использования информационно-коммуникационных технологий в проектной методике преподавания иностранного языка экономистам. Приведены методические рекомендации по использованию автентичной видеофонограммы для обучения юристов устному профессионально направленному англоязычному общению. Изложена дискурсивная основа обучения иностранных языков и определена её роль в формировании коммуникативной компетенции.



НАДХОДЖЕННЯ:
Академічні та професійні програми підготовки магістрів з іноземних мов в університетах США

Головний редактор:

Черноватий Л. М.

Зіноватна, О. М.

Академічні та професійні програми підготовки магістрів з іноземних мов в університетах США: Вип. 17, 2010


Розглянуто особливості магістерських програм з іноземних мов в університетах США. Порівнюються програми підготовки магістрів академічного (дослідницького) та професійного спрямування, аналізуються варіанти кульмінаційної діяльності.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз вітчизняних концепцій вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти

Секрет, І. В.

Аналіз вітчизняних концепцій вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти: Вип. 17, 2010


Досліджено основні підходи до розробки дистанційних навчальних курсів з іноземних мов, вивчено досвід їх впровадження, виокремлено основні напрями вітчизняних досліджень у галузі викладання іноземних мов дистанційно.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ

Тарнопольський, О. Б.

Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ: Вип. 18, 2011


Розглянуто багатокомпонентності професійної англомовної комунікативної компетенції, що підлягає формуванню у студентів немовних ВНЗ, які вивчають англійську мову для спеціальних цілей. Зроблено висновок, що навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних вишах повинно бути аспектним і фокусуватися на чотирьох аспектах: лінгвістичному, соціолінгвістичному, психологічному і предметному. Розкрито практичні наслідки запропонованого підходу для розробки підручників з англійської мови для немовних ВНЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Бинарный урок по литературе в китайской аудитории

Валит, Е. С.

Бинарный урок по литературе в китайской аудитории: Вип. 16, 2010


Предложено активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями - бинарный урок, проводимый двумя преподавателями - носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обоснована необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета "Литература", что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вивчення лексико-семантичного способу термінотворення у вищому навчальному закладі (на прикладі економічної, радіотехнічної та комп'ютерної термінологій)

Винник, О. П.

Вивчення лексико-семантичного способу термінотворення у вищому навчальному закладі (на прикладі економічної, радіотехнічної та комп'ютерної термінологій): Вип. 14, 2009


Розглянуто науково-методичні підходи у вивченні лексико-семантичного способу творення термінів у немовному вищому навчальному закладі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної

Лагута, Т. М.

Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної: Вип. 16, 2010


Розглянуто особливості туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів і синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної, а також закріплення та актуалізацію туристичної лексики.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вивчення української мови як іноземної (тестовий контроль мовної компетенції)

Романова, О. О.

Вивчення української мови як іноземної (тестовий контроль мовної компетенції): Вип. 18, 2011


Дано деякі теоретичні відомості про тести. Проаналізовано проблеми створення тестових завдань для перевірки мовної компетенції та шляхи підвищення ефективності тестування. Розглянуто види тестових завдань для іноземців. Запропоновано практичний матеріал.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вивчення фразеологічних одиниць як засіб засвоєння іноземними студентами української бази комунікантів

Лисенко, Н. О.

Вивчення фразеологічних одиниць як засіб засвоєння іноземними студентами української бази комунікантів: Вип. 15, 2009


Вивчено фразеологічні одиниці на заняттях з української мови для іноземних студентів на початковому етапі навчання. Доведено доцільність вивчення українських фразеологічних одиниць - носіїв специфічних рис української ментальності - як допоміжного засобу успішної адаптації.



НАДХОДЖЕННЯ:
Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови

Котова, А. В.

Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови: Вип. 18, 2011


Представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв'язок із життям тощо.



НАДХОДЖЕННЯ:
Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи

Тростинська, О. М.

Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи: Вип. 18, 2011


Проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу

Скляренко, О. А.

Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу: Вип. 19, 2011


Розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам

Іщук, Н. Ю.

Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам : Вип. 14, 2009


Розглянуто дидактичні можливості використання інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ) у проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам. Визначено, що синтез методу проектів та ІТКТ дозволяє застосовувати широкий спектр проблемних, дослідницьких і пошукових способів, орієнтованих на реальний практичний результат, значущий для студента, що, у свою чергу, сприяє підвищенню навчальної мотивації та пізнавальної активності студента.



НАДХОДЖЕННЯ:
Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами

Шовковий, В. М.

Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами: Вип. 16, 2010


Обгрунтовано принципи відбору давньогрецьких оригінальних текстів для навчання студентів спеціальності "класичні мови". Відібрано автентичні тексти та проведено їх розподіл за роками навчання з урахуванням готовності учнів до читання та інтерпретації цих текстів.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ

Понікаровська, С. В.

Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ: Вип. 16, 2010


Розглянуто емоційний фактор як засіб підвищення мотивації, здолання психологічних бар'єрів та створення умов для вільного зацікавленого спілкування на занятті. Проаналізовано емоційно-чуттєве забезпечення заняття як важливий крок до підвищення якості навчання, а позитивні емоції - як засіб стимуляції пізнавальної діяльності й активізації інтелектуальних сил студентів, що призводить до продуктивності та ефективності навчання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Глобалізація і концепція

Божко, Н. М.

Глобалізація і концепція: Вип. 15, 2009


Розглянуто сучасні процеси глобалізації, пов'язані з ними масштабні міграції населення та створення нових підходів до вирішення глобальних проблем.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського