РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72986<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

Дніпропетр. нац. ун-т.


. – Д. – 2005

Розглянуто питання сучасної лінгвістичної англістики, проблеми гипонімії, інверсії, полісемії англійських термінів, феноменології англійського слогана, сучасні теорії вивчення модальних дієслів, лексико-семантичної адаптації англійських запозичень. Висвітлено сучасні методики викладання англійської мови, нейролінгвістичні аспекти навчання іноземним мовам, проблеми підготовки до учнівських олімпіад з англійської мови, визначення змісту навчання діловій англійській мові. Проаналізовано особливості культурної специфіки перекладознавства, аспекти вивчення англійської та американської літератури від епохи Відродження до початку ХХІ ст.


Рассмотрены вопросы современной лингвистической англистики, проблемы гипонимии, инверсии, полисемии английских терминов, феноменологии английского слогана, современные теории изучения модальных глаголов, лексико-семантической адаптации английских заимствований. Освещены современные методики преподавания английского языка, нейролингвистические аспекты обучения иностранным языкам, проблемы подготовки к ученическим олимпиадам по английскому языку, определения содержания обучения деловому английскому языку. Проанализированы особенности культурной специфики переводоведения, аспекты изучения английской и американской литературы от эпохи Возрождения до начала ХХІ ст.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Потніцева Т. М.

Дніпропетр. нац. ун-т.


. – Д.: Вид-во "Пороги". – 2006

Висвітлено проблеми фразеології, полісемії, трактування термінів у сучасній лінгвістиці, комунікативно-прагматичні особливості мовленнєвих актів, модальні дієслова в системі модального значення. Розглянуто аспекти навчання письма англійською мовою, форми розвитку аудитивних навичок у студентів, мотиваційні ресурси ефективного навчання, способи вивчення термінології в курсі ділової англійської мови. Проаналізовано напрямки перекладознавства та країнознавства, проблеми перекладу засобів індивідуалізації персонажа, складності перекладу анекдотів, поезії. Викладено аспекти вивчення англійської та американської літератур від епохи Відродження до початку ХХІ ст.


Освещены проблемы фразеологии, полисемии, трактования терминов в современной лингвистике, коммуникативно-прагматические особенности речевых актов, модальные глаголы в системе модального значения. Рассмотрены аспекты обучения письму на английском языке, формы развития аудитивных навыков у студентов, мотивационные ресурсы эффективного обучения, способы изучения терминологии в курсе делового английского языка. Проанализированы направления переводоведения и страноведения, проблемы перевода средств индивидуализации персонажа, сложности перевода анекдотов, поэзии. Изложены аспекты изучения английской и американской литератур от эпохи Возрождения до начала ХХІ ст.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Анісімова А. І.Потніцева Т. М.

Дніпропетр. нац. ун-т.


. – Д. – 2007

Проаналізовано когнітивно-семантичні особливості фразеологічних інновацій англійської мови. Наведено результати досліджень ефективної технології навчання англійській мові у загальноосвітніх школах та ВНЗ. Визначено фактори впливу на формування індивідуальних навичок в контексті сучасної модульно-рейтингової технології навчання, мотивацію та комунікативний компонент у процесі навчання. Розглянуто питання розробки ефективної організації навчання іноземної мови.


Проанализированы когнитивно-семантические особенности фразеологических инноваций английского языка. Приведены результаты исследований эффективной технологии обучения английскому языку в общеобразовательных школах и ВУЗ. Определены факторы влияния на формирование индивидуальных навыков в контексте современной модульно-рейтинговой технологии обучения, мотивация и коммуникативный компонент в процессе обучения. Рассмотрены вопросы разработки эффективной организации обучения иностранному языку.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Анісімова А. І.Потніцева Т. М.

Дніпропетр. нац. ун-т.


. – Д. – 2008

Розглянуто питання актуалізації концепту "людина" в мовній картині молодіжного сленгу. Висвітлено концептуалізацію інноваційних фразеологічних одиниць у медійному діловому дискурсі. Проведено фреймовий аналіз англійської термінолексики арбітражу. Розкрито причини появи мовної компресії у сучасній англійській мові, пресупозиційні структури конверсних дієслів. Описано інтерактивні технології у викладанні іноземної мови для вдосконалення професійної діяльності. Визначено своєрідність англійської літератури XVII ст. як складної історико-культурної епохи, генезис творчості аристократичного поетичного гуртка "кавалерів" та їх місце і роль у літературних та політичних колізіях в англійському суспільстві даного періоду.


Рассмотрены вопросы актуализации концепта "человек" в языковой картине молодежного сленга. Освещена концептуализация инновационных фразеологических единиц в медийном деловом дискурсе. Проведен фреймовой анализ английской терминолексики арбитража. Раскрыты причины появления языковой компрессии в современном английском языке, пресупозиционные структуры конверсных глаголов. Описаны интерактивные технологии в преподавании иностранного языка для усовершенствования профессиональной деятельности. Определены своеобразие английской литературы XVII ст. как составляющей историко-культурной эпохи, генезис творчества аристократического поэтического кружка "кавалеров" и их место и роль в литературных и политических коллизиях в английском обществе данного периода.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Анісімова А. І.Потніцева Т. М.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського