РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72507<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова.


. – К. – 2003

Проаналізовано загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дитини за нормального та пошкодженого зору. Описано вікову динаміку міжособистісної взаємодії осіб з глибокими порушеннями зору. Розглянуто психологічні особливості комунікативної сфери людей з вадами зору з афективною поведінкою.


Проанализированы общие и специфические закономерности психического развития ребенка при нормальном и поврежденном зрении. Описана возрастная динамика межличностного взаимодействия лиц с глубокими нарушениями зрения. Рассмотрены психологические особенности коммуникативной сферы людей с недостатками зрения с аффективным поведением.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Синьова Є. П.

Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології.


. – К. – 2003

Висвітлено медико-педагогічні основи оптичної корекції у дітей з вадами зору. Проаналізовано вплив родини на соціальний розвиток і психологічну корекцію слабозорих дошкільників з афективною поведінкою, описано особливості їх міжособистісного спілкування в інтегрованому дошкільному закладі. Розглянуто освітні аспекти соціальної реабілітації дітей з вадами психофізичного розвитку.


Освещены медико-педагогические основы оптической коррекции у детей с недостатками зрения. Проанализировано влияние семьи на социальное развитие и психологическую коррекцию дошкольников со слабым зрением аффективного поведения, описаны особенности их межличностного общения в интегрированном дошкольном заведении. Рассмотрены образовательные аспекты социальной реабилитации детей с недостатками психофизического развития.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Синьова Є. П.

Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології.


. – К. – 2006

Висвітлено проблеми диференціальної діагностики у співвідношенні первинного та вторинного в структурі аутистичних порушень за полісенсорних дефектів. Розглянуто питання розробки дидактико-методичних підходів до навчання сліпоглухих дітей спілкування, модернізації фахової підготовки тифлопедагогів України. Проаналізовано досвід навчання дітей з полісенсорними порушеннями, розвиток просторової орієнтації і мобільності дітей з полісенсорними дефектами, особливості проведення занять з соціально-побутового орієнтування з дітьми з незначними вадами зору і слуху.


Освещены проблемы дифференциальной диагностики в соотношении первичного и вторичного в структуре аутистических нарушений при полисенсорных дефектах. Рассмотрены вопросы разработки дидактико-методических подходов к обучению слепоглухих детей общению, модернизации профессиональной подготовки тифлопедагогов Украины. Проанализированы опыт обучения детей с полисенсорными нарушениями, развитие пространственной ориентации и мобильности детей с полисенсорными дефектами, особенности проведения занятий по социально-бытовому ориентированию с детьми с незначительными дефектами зрения и слуха.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Синьова Є. П.

Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології.


. – К. – 2007

Висвітлено проблеми наукових досліджень в галузі неперервної спеціальної освіти дітей і молоді з глибокими порушеннями зору. Розглянуто питання проектування індивідуальних програм навчання дітей з комплексними вадами розвитку. Проаналізовано особливості педагогічного керівництва ігровою діяльністю дітей з порушеннями зору, роль батьків у їх соціалізації, описано сучасні освітні технології навчання та виховання.


Освещены проблемы научных исследований в области непрерывного специального образования детей и молодежи с глубокими нарушениями зрения. Рассмотрены вопросы проектирования индивидуальных программ обучения детей с комплексными дефектами развития. Проанализированы особенности педагогического руководства игровой деятельностью детей с нарушениями зрения, роль родителей в их социализации, описаны современные образовательные технологии обучения и воспитания.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Синьова Є. П.

Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології.


. – К. – 2008

Розкрито організаційно-методичні засади соціалізації дітей з особливими потребами за сучасних умов. Проаналізовано особливості застосування засобів комп'ютерної графіки в процесі соціальної інтеграції інвалідів по зору. Розглянуто питання формування у незрячих учнів навичок роботи з текстом на уроках української мови та літератури. Висвітлено проблеми організації допомоги сім'ям, які виховують слабозорих дітей, соціально-психологічної адаптації сліпих учнів початкових класів до умов школи-інтернату. Описано систему формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору.


Раскрыты организационно-методические основы социализации детей с особыми потребностями в современных условиях. Проанализированы особенности применения средств компьютерной графики в процессе социальной интеграции инвалидов по зрению. Рассмотрены вопросы формирования у незрячих учеников навыков работы с текстом на уроках украинского языка и литературы. Освещены проблемы организации помощи семьям, воспитывающим слабовидящих детей, социально-психологической адаптации слепых учеников начальных классов к условиям школы-интерната. Описана система формирования невербальных средств коммуникации у дошкольников с нарушениями зрения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Сучасний світ і незрячі

Головний редактор:

Синьова Є. П.

Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова.


Сучасний світ і незрячі: матеріали конф., 20 - 21 жовт. 2011 р., Луцьк. – К., 2012


Висвітлено досвід використання інноваційних технологій в соціалізації слабозорих дошкільників, питання організації інформаційного середовища для осіб з особливими потребами. Проаналізовано проблему індивідуального навчально-корекційного супроводу дітей з порушенням зору, увагу приділено питанням особистісно орієнтованої освіти таких дітей засобами здоров'язберігальних технологій. Розглянуто науково-теоретичні основи формування соціально-побутової компетентності молодших школярів з вадами зору. Подано інформацію про медикаментозну корекцію астенічного синдрому за психосоматичної патології у дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Акцентовано на організаційно-педагогічних засадах удосконалення педагогічної допомоги сім'ї дитини з порушеннями зору в процесі взаємодії з дошкільним закладом освіти. Описано систему супроводу професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору за умов розвитку інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено питанням реалізації рівних прав і можливостей дітей-інвалідів за умов розвитку сучасного довкілля, акцентовано на реалізації права на одержання освіти.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Синтов В.М.Бондар В.І.Шеремет М.К.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського