РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

Ін-т педагогіки АПН України.


. – К.: Пед. Думка. – 2000

Розглянуто особливості процесу складання підручників з природничо-математичних дисциплін і технологій. Детально проаналізовано роль підручника з іноземної мови у диференційованому навчанні школярів. Значну увагу приділено організаційно-педагогічному дизайну підручника та принципам його реалізації.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Мадзігон В. М.

Ін-т педагогіки АПН України.


. – К.: Пед. думка. – 2003

Розглянуто загальні питання теорії сучасного підручника, його особливості у галузях природничо-математичних дисциплін і технологій за комп'ютерної підтримки викладання математики, одержання та опрацювання комп'ютерних зображень. Розкрито педагогічні аспекти створення і використання електронних засобів навчання, структурні особливості навчального посібника-задачника з механіки для студентів вузів. Проаналізовано роль системи зразків виконання базових алгоритмів та задач у реалізації дидактичних функцій підручника з математики, змісту матеріалу навчальних посібників у мотивації навчання математики, особливості їх створення. Висвітлено проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін, перспективи використання інформаційних технологій у процесі створення електронного підручника з іспанської мови, формування та удосконалення підручників географії, психологічний аспект концепції шкільного підручника історії, змістові аспекти розробки методичного забезпечення курсу "Нові інформаційні технології у початковій школі".


Рассмотрены общие вопросы теории современного учебника, его особенности в отраслях природоведческо-математических дисциплин и технологий, при компьютерной поддержке преподавания математики, получения и обработки компьютерных изображений. Раскрыты педагогические аспекты создания и использования электронных средств обучения, структурные особенности учебного пособия-задачника по механике для студентов вузов. Проанализированы роль системы образцов выполнения базовых алгоритмов и задач в реализации дидактических функций учебника по математике, содержания материала учебных пособий в мотивации обучения математики, особенности их создания. Освещены проблемы школьного учебника по гуманитарным дисциплинам, перспективы использования информационных технологий в процессе создания электронного учебника по испанскому языку, формирование и усовершенствование учебников географии, психологический аспект концепции школьного учебника истории, содержательные аспекты разработки методического обеспечения курса "Новые информационные технологии в начальной школе".



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Мадзігон В. М.

Ін-т педагогіки АПН України.


. – К. – 2006

Висвітлено проблеми моделювання сучасного шкільного підручника в контексті психолого-педагогічних особливостей учнів, формування їх творчої особистості, а також виховну функцію підручника для учнів початкової школи. Розкрито теоретичні засади створення електронних підручників. Розглянуто питання розвитку теорії і практики електронного підручника з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано особливості використання електронних підручників у навчанні англійської мови. Визначено роль підручника в навчанні природничо-математичних наук і технологій.


Освещены проблемы моделирования современного школьного учебника в контексте психолого-педагогических особенностей учеников, формирования их творческой личности, а также воспитательная функция учебника для учеников начальной школы. Раскрыты теоретические основы создания электронных учебников. Рассмотрены вопросы развития теории и практики электронного учебника по физике для общеобразовательных учебных заведений. Проанализированы особенности использования электронных учебников в обучении английскому языку. Определена роль учебника в обучении природоведческо-математических наук и технологий.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Мадзігон В. М.

Ін-т педагогіки АПН України.


. – К.: Пед. думка. – 2008

Висвітлено проблеми, завдання конструювання і впровадження електронних підручників. Розглянуто питання застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови. Обгрунтовано концепцію авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано зарубіжний досвід реалізації світоглядного потенціалу змісту навчання у підручниках з іноземної мови.


Освещены проблемы, задачи конструирования и внедрения электронных учебников. Рассмотрены вопросы применения электронных средств обучения на уроках английского языка. Обоснована концепция авторской серии учебных изданий по английскому языку для начальных классов общеобразовательных школ. Проанализирован зарубежный опыт реализации мировоззренческого потенциала содержания обучения в учебниках по иностранному языку.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Мадзігон В. М.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського