РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Наукова періодика України (1)
Анализ финансового состояния деятельности аудиторской фирмы
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70115<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

Иванина, Е. А.

Анализ финансового состояния деятельности аудиторской фирмы


Проаналізовано фінансово-господарську діяльність однієї з аудиторських фірм Донецького регіону.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз фінансових результатів у туризмі як система та спосіб дослідження

Нікітін, Л. М.

Аналіз фінансових результатів у туризмі як система та спосіб дослідження


Розглянуто значення туризму в економіці. Обгрунтовано роль аналізу фінансових результатів у галузі туристичної діяльності. Показано перевагу системного підходу до аналізу фінансових результатів в управлінні туристичним бізнесом.



НАДХОДЖЕННЯ:
В век туризма - с новым качеством подготовки специалистов

Власова, Т. И.

В век туризма - с новым качеством подготовки специалистов


Встановлено причини, що сприяють активізації туризму у Північно - Західному регіоні Російської Федерації. Описано внутрішньовузівську систему управління якістю освіти, розроблену у Балтійській міжнародній академії туризму. Систему реалізовано у навчальному процесі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Геомагнитный фактор акклиматизации туристов

Шаталов, В. М.

Геомагнитный фактор акклиматизации туристов


Викладено можливі фізичні причини сприйняття живими організмами змін величини геомагнітного поля. Проаналізовано розподіл магнітного поля на земній поверхні. Зроблено висновок про необхідність урахування геомагнітного фактора під час переїзду туристів з одного місця на інше.



НАДХОДЖЕННЯ:
Государственное регулирование развития малого предпринимательства

Иванова, О. В.

Государственное регулирование развития малого предпринимательства


Розглянуто основні функції підприємницького сектора. Подано комплексний аналіз стану підприємництва в Україні. Висвітлено основні перешкоди у розвитку сфери малого підприємництва. Запропоновано нові підходи до організації та регулювання малого бізнесу.



НАДХОДЖЕННЯ:
До питання щодо удосконалення управління підприємствами

Амоша, О. І.

До питання щодо удосконалення управління підприємствами


Встановлено, що у даний час на всіх рівнях органів влади основну увагу слід приділяти створенню умов для організації та ефективної роботи великих підприємств незалежно від форм власності. Доведено необхідність підвищення ефективності розміщення засобів державної підтримки серед підприємств та галузей. Запропоновано шляхи удосконалення податкової системи у державі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю

Ведмідь, Н. І.

Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю


Розкрито значення паблік рилейшнз (ПР) у діяльності туристичних підприємств. Визначено основні об'єкти зв'язків спеціаліста ПР туристичних підприємств. Охарактеризовано його завдання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Интегрированные маркетинговые коммуникации, их влияние на торговую деятельность предприятий городов Донецка и Мариуполя

Боруха, И. В.

Интегрированные маркетинговые коммуникации, их влияние на торговую деятельность предприятий городов Донецка и Мариуполя


Розглянуто систему методів, рекомендованих для підвищення ефективності торгового процесу роздрібної та оптової діяльності. Наведено результати дослідження елементів комплексу маркетингових комунікацій підприємств міст Маріуполя та Донецька. Проаналізовано показники ефективності кожного окремого елемента концепції інтегрованих маркетингових комунікацій.



НАДХОДЖЕННЯ:
Испанский язык и рынок туристических услуг Украины

Шеховцова, Е. А.

Испанский язык и рынок туристических услуг Украины


Розглянуто деякі форми аудиторної та позааудиторної роботи з іспанської мови, спрямовані на формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів у галузі туризму.



НАДХОДЖЕННЯ:
Использование методов маркетингового стратегического анализа для определения привлекательности эмиссивных туристических рынков

Герасименко, В. Г.

Использование методов маркетингового стратегического анализа для определения привлекательности эмиссивных туристических рынков


На прикладі Одеського регіону України обгрунтовано можливість та необхідність застосування методів маркетингового стратегічного аналізу для визначення найбільш привабливих емісійних ринків. Розглянуто можливі стратегії поведінки туристичних фірм залежно від стану емісійних ринків.



НАДХОДЖЕННЯ:
Конкурентные стратегии на основе экологического качества

Садеков, А. А.

Конкурентные стратегии на основе экологического качества


Обгрунтовано стратегію диференціації продуктів на підставі їх екологічних властивостей. Висвітлено можливість використання екологічних знаків як маркетингового засобу диференціації. Запропоновано моделі системи формування екологічної якості та управління виробництвом на основі екології.



НАДХОДЖЕННЯ:
Критерии оценки потока иностранных туристов

Беликов, И. Л.

Критерии оценки потока иностранных туристов


Запропоновано соціально-економічні та географічні показники туристських потоків: коефіцієнт інтенсивності та густота потоку прибуття для ранжування країн у міжнародному туризмі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Маркетингові ризики в діяльності торговельних підприємств

Гуржій, Н. М.

Маркетингові ризики в діяльності торговельних підприємств


Подано поняття та класифікацію маркетингових ризиків. Наведено результати дослідження практики управління маркетинговими ризиками на 17 торговельних підприємствах Донецька та Донецької області. Розглянуто проблеми в управлінні маркетинговими ризиками на підприємствах. Розроблено пропозиції щодо їх вивчення, вимірювання та запобігання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методи оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств

Гаврилюк, С. П.

Методи оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств


Розкрито методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств на ринку туристичних послуг. Наведено основні показники, методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та умови їх застосування.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методика мониторинга и экономического анализа сведений о рекреационных ресурсах региона

Саенко, В. Г.

Методика мониторинга и экономического анализа сведений о рекреационных ресурсах региона


Наведено модель моніторингу рекреаційних ресурсів, призначену для реалізації підтримки прийняття управлінських рішень. Дану систему запропоновано використовувати для планування та прогнозування.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методические положения наращивания предпринимательства в регионе

Саенко, Г. В.

Методические положения наращивания предпринимательства в регионе


Розглянуто умови розвитку сприятливої економічної зони підприємництва. Запропоновано методичний підхід до систематизації умов виробничого середовища території та функціональну модель зони сумісного підприємництва.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методичні підходи до формування та розподілу прибутку в туристичному бізнесі

Дядечко, Л. П.

Методичні підходи до формування та розподілу прибутку в туристичному бізнесі


Розглянуто проблему доходності як передумову сталого розвитку економіки суб'єктів ринку. Запропоновано методичні підходи до формування та використання доходів підприємств туристичного бізнесу за умов запровадження нових стандартів бухгалтерського обліку. Обгрунтовано необхідність економічного управління доходами окремих підприємницьких структур із використанням моніторингу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методы и механизмы коммутативного маркетинга в туристическом бизнесе

Гузь, Н. Г.

Методы и механизмы коммутативного маркетинга в туристическом бизнесе


Розглянуто проблеми комутативного маркетингу в туристичному бізнесі. Показано сучасні методи та механізми його реалізації. Наведено рекомендації щодо вибору цільової аудиторії у рекламній діяльності методом леверіджа. Досліджено особливості вибору видів рекламних засобів та шляхи оптимизації витрат на рекламу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Моделі розвитку підприємницької діяльності у сфері готельного господарства

Бойко, М. Г.

Моделі розвитку підприємницької діяльності у сфері готельного господарства


Розглянуто сучасні моделі розвитку підприємництва у сфері готельного господарства. Показано тенденції розвитку державно-корпоративної та приватно-підприємницької моделей на прикладах готельних підприємств. Запропоновано трактування поняття "економічна демократія" на мікрорівні, яка є складовою часткою державно-корпоративної моделі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Некоторые вопросы стратегического планирования и контроля в маркетинге

Сотникова, К. В.

Некоторые вопросы стратегического планирования и контроля в маркетинге


Розглянуто основні етапи стратегічного планування. Подано пропозиції щодо їх адаптації у практиці економічних стосунків.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського