РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69842<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

. – К. – 2002

Висвітлено проблеми розвитку наукового потенціалу транспортного комплексу. Розглянуто деякі особливості мікропроцесорної системи керування агрегатів транспортних засобів за використання алгоритму обчислення похідних функцій, питання оптимізації структури енергозабезпечення автомобільного транспорту. Визначено шляхи покращання плавності ходу автобусів та удосконалення систем їх вітрозахисту. Значну увагу приділено проблемам розвитку інноваційно-інвестиційних систем на залізничному транспорті. Проаналізовано вплив основних експлуатаційних факторів на стабільність роботи точкових колійних датчиків. Викладено логістичну концепцію реструктуризації вантажних комплексів транспортних вузлів.


Освещены проблемы развития научного потенциала транспортного комплекса. Рассмотрены некоторые особенности микропроцессорной системы управления агрегатов транспортных средств при использовании алгоритма вычисления производных функций, вопросы оптимизации структуры энергообеспечения автомобильного транспорта. Определены пути улучшения плавности хода автобусов и усовершенствования систем их ветрозащиты. Значительное внимание уделено проблемам развития инновационно-инвестиционных систем на железнодорожном транспорте. Проанализировано влияние основных эксплуатационных факторов на стабильность работы точечных путевых датчиков. Изложена логистическая концепция реструктуризации грузовых комплексов транспортных узлов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Канарчук В. Є.

. – К. – 2002

Висвітлено синергетичні аспекти циклічного руйнування сталі, основні закономірності впливу магнітного поля на процес борування сталевих деталей машин. Описано методику визначення характеристик демпферів для частково заповнених рідиною резервуарів водних транспортних засобів, що знаходяться під дією водних мас. Розглянуто системні методи моніторингу ринку автомобілів в аспекті енерго- і ресурсозберігаючих транспортних технологій. Проаналізовано вплив методу регулювання потужності бензинового двигуна відключенням частини циліндрів на екологічні показники та паливну економічність транспортних засобів. Наведено результати теоретичного дослідження екологічних показників та паливної економічності автомобільного двигуна за використання сумішів бензинів, енергетичну характеристику безпеки руху транспортного потоку. Розкрито засади проектування функції контролю роботи маршруту міської пасажирської транспортної системи. Викладено концепцію визначення оптимального терміну служби транспортних засобів, сучасні напрямки формування інноваційної діяльності транспортних підприємств.


Освещены синэргетические аспекты циклического разрушения стали, основные закономерности влияния магнитного поля на процесс бурения стальных деталей машин. Описана методика определения характеристик демпферов для частично заполненных жидкостью резервуаров водных транспортных средств, находящихся под действием водных масс. Рассмотрены системные методы мониторинга рынка автомобилей в аспекте энерго- и ресурсосохраняющих транспортных технологий. Проанализировано влияние метода регулирования мощности бензинового двигателя отключением части цилиндров на экологические показатели и топливную экономичность транспортных средств. Приведены результаты теоретического исследования экологических показателей и топливной экономичности автомобильного двигателя при использовании смесевого бензина, энергетическая характеристика безопасности движения транспортного потока. Раскрыты основы проектирования функции контроля работы маршрута городской пассажирской транспортной системы. Изложены концепция определения оптимального срока службы транспортных средств, современные направления формирования инновационной деятельности транспортных предприятий.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Дмитриченко М. Ф.

. – К. – 2006

Проведено аналіз вексельної форми розрахунків. Викладено проблеми міських автомобільних перевезень Полтави. Проаналізовано вплив схеми відключення циліндрів двигуна на пружні моменти в елементах трансмісії автомобіля. Обгрунтовано необхідність державного регулювання підприємницької діяльності в Україні. Висвітлено питання становлення та розвитку консалтингової діяльності. Показано значення ризику в процесі розробки стратегії та тактики підприємства. Описано механізм планування фінансового забезпечення інвестиційних процесів на підприємстві.


Проведен анализ вексельной формы расчетов. Изложены проблемы городских автомобильных перевозок Полтавы. Проанализировано влияние схемы отключения цилиндров двигателя на упругие моменты в элементах трансмиссии автомобиля. Обоснована необходимость государственного регулирования предпринимательской деятельности в Украине. Освещены вопросы становления и развития консалтинговой деятельности. Показано значение риска при разработке стратегии и тактики предприятия. Описан механизм планирования финансового обеспечения инвестиционных процессов на предприятии.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Дмитриченко М. Ф.

. – К. – 2006

Проведено аналіз маркетингової діяльності сучасних автосервісних фірм. Наведено статистичні методи контролю якісних показників продукції в логістичних системах. Висвітлено особливості побудови математичної моделі з використанням комбінаційного квадрата, застосування методу псевдостанів для дослідження немарковських СМО. Запропоновано стохастичну модель оптимального планування провізної спроможності автотранспортної фірми. Розкрито системні аспекти логістики, деякі аспекти розвитку міжнародних автомобільних перевезень. Розглянуто проблеми транспортної експедиції та шляхи її вирішення.


Проведен анализ маркетинговой деятельности современных автосервисных фирм. Приведены статистические методы контроля качественных показателей продукции в логистических системах. Освещены особенности построения математической модели с использованием комбинационного квадрата, применения метода псевдосостояний для исследования немарковских СМО. Предложена стохастическая модель оптимального планирования перевозной способности автотранспортной фирмы. Раскрыты системные аспекты логистики, некоторые аспекты развития международных автомобильных перевозок. Изложены проблемы транспортной экспедиции и определены пути ее решения.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Дмитриченко М. Ф.

. – К. – 2007

Наведено результати дифрактометричного дослідження фазового і структурного складу поверхневих наноборидних і наносиліцидних зміцнюючих покрить сталевих деталей машин. Проаналізовано вплив умов руху на показники автомобіля за використання суміші бензину з різною величиною домішки біоетанолу, методу регулювання потужності бензинового двигуна на механічні втрати. Визначено перспективи впровадження нових конструкцій гальмівних механізмів на автомобілях категорії М1. Викладено методику синтезу закону розподілу гальмівних сил між осями тривісних автомобілів. Описано математичну модель прямолінійного руху чотирьохвісного автомобіля з передніми та задніми керованими колесами.


Приведены результаты дифрактометрического исследования фазового структурного состава поверхностных наноборидных и наносилицидных укрепляющих покрытий стальных деталей машин. Проанализированы влияние условий движения на показатели автомобиля при использовании смеси бензина с разной величиной примеси биоэтанола, метода регулирования мощности бензинового двигателя на механические потери. Определены перспективы внедрения новых конструкций тормозных механизмов на автомобилях категории М1. Изложена методика синтеза закона распределения тормозных сил между осями трехосных автомобилей. Описана математическая модель прямолинейного движения четырехосного автомобиля с передними и задними управляемыми колесами.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Дмитриченко М. Ф.

. – К. – 2007

Викладено методику і результати експериментального визначення характеристик стійкості руху легкового автомобіля за дорожніх умов. Висвітлено синтез моделей прогнозування раціонального розвитку мережі автомобільних доріг загального користування в єдиній транспортній мережі. Проведено оцінку впливу транспортного потоку на повітряне середовище в районі розташування автомобільних доріг. Розглянуто питання застосування математичних моделей для визначення витрати палива і шкідливих викидів автомобілями. Проаналізовано вплив домішки кисневмісного газу на роботу двигуна з іскровим запалюванням. Визначено перспективи виробництва і використання біодизельного палива в Україні.


Изложены методика и результаты экспериментального определения характеристик устойчивости движения легкового автомобиля в дорожных условиях. Освещен синтез моделей прогнозирования рационального развития сети автомобильных дорог общего пользования в единой транспортной сети. Проведена оценка влияния транспортного потока на воздушную среду в районе размещения автомобильных дорог. Рассмотрены вопросы применения математических моделей для определения расхода топлива и вредных выбросов автомобилями. Проанализировано влияние примеси кислородосодержащего газа на работу двигателя с искровым зажиганием. Определены перспективы производства и использования биодизельного топлива в Украине.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Дмитриченко М. Ф.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського