РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69695<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника.


. – Івано-Франківськ. – 2004

Наведено психологічну характеристику зовнішніх чинників, що здійснюють вплив на поведінку підлітків. Розглянуто питання про ідентифікацію як механізм регуляції нормативної поведінки особистості. Висвітлено гендерні особливості життєвого самовизначення в ранній юності, соціально-психологічні особливості політичного самовизначення старшокласників. Проаналізовано своєрідність комунікативної активності студентів у процесі навчання.


Приведена психологическая характеристика внешних факторов, влияющих на поведение подростков. Рассмотрен вопрос об идентификации как механизме регуляции нормативного поведения личности. Освещены гендерные особенности жизненного самоопределения в раннем юношестве, социально-психологические особенности политического самоопределения старшеклассников. Проанализировано своеобразие коммуникативной активности студентов в процессе обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ: Плай, 2001


Розглянуто проблему гносеологічного аналізу духовного буття людини. Проаналізовано вплив соціального середовища на формування особистості менеджера. Концептуально обгрунтувано модель саморегуляції професійного мислення практичного психолога. Висвітлено диспозиційні джерела сенсу життя особистості у екзистенціальній психології. Описано темперамент та його вплив на соціальну адаптацію старшокласників.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ: Плай, 2002


Проаналізовано механізми формування й особливості функціонування ціннісних орієнтацій особистості. Особливу увагу приділено пріоритетним цінностям людини за умов демократизації постсоціалістичного суспільства. Описано психологічні особливості агресивної та конфліктної поведінки підлітків. Висвітлено психолого-педагогічний аспект профілактики шкільної дезадаптації підлітків. Розглянуто специфіку статево-рольової соціалізації дітей з неповної сім'ї як психологічну проблему.


Проанализированы механизмы формирования и особенности функционирования ценностных ориентаций личности. Особое внимание уделено приоритетным ценностям человека в условиях демократизации постсоциалистического общества. Описаны психологические особенности агрессивного и конфликтного поведения подростков. Освещен психолого-педагогический аспект профилактики школьной дезадаптации подростков. Рассмотрена специфика половой ролевой социализации детей с неполной семьи как психологическая проблема.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника. – Івано-Франківськ: Плай, 2001


Проаналізовано психологічні детермінанти ефективності конфліктологічної експертизи як технологічної складової професійної регуляції конфліктів. Розглянуто проблему суїциду у сучасній Україні. Висвітлено особливості визначення психологічної готовності до життєвого самовияву у ранній юності. Досліджено проблеми свободи слова та детермінованості життєвого шляху особистості. Наведено характеристику лінгво-експресивних компонентів герменевтичної ситуації екзистенціального консультування. Запропоновано основні підходи до проблеми професійного становлення у вітчизняній психології. Визначено психолого-етичні засади підприємницької діяльності. Описано вплив психологічних властивостей особистості на ефективність управлінської діяльності керівника.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника. – Івано-Франківськ: Плай, 2002


Висвітлено особливості професійної орієнтації старшокласників. Розглянуто питання координації психолого-педагогічної діяльності загальноосвітньої школи та сім'ї у запобіганні дезадаптації підлітків. Описано психолого-педагогічну модель подолання конфліктів підлітків. Акцентовано увагу на проблемі психологічно орієнтованих концепцій шкільного навчання. Проаналізовано психологічні особливості професійної орієнтації студентів-психологів.


Освещены особенности профессиональной ориентации старшеклассников. Рассмотрены вопросы координации психолого-педагогической деятельности общеобразовательной школы и семьи в предупреждении дезадаптации подростков. Описана психолого-педагогическая модель преодоления конфликтов подростков. Акцентировано внимание на проблеме психологически ориентированных концепций школьного обучения. Проанализированы психологические особенности профессиональной ориентации студентов-психологов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Філософія, соціологія, психологія

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Плай, 2003


Проаналізовано спілкування як соціально-психологічний феномен та як чинник ефективної комунікативної підготовки майбутнього менеджера, його роль у формуванні та розвитку моральних якостей молодших школярів. Розглянуто питання про психологічну теорію діяльності, проблему психологічної адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах. Описано динаміку ціннісних орієнтацій керівника виробничої сфери протягом управлінської діяльності, особливості роботи дитячого психолога з використання терапевтичних метафор, феномен психологічної залежності та особливості його діагностування на першому етапі психотерапії. Наведено характеристику основних програм соціально-психологічної допомоги людям похилого віку у вирішенні їх особистісних проблем, концептуальне обгрунтування психолого-педагогічної моделі формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів. Викладено психологічні аспекти професійної мотивації особистості. Висвітлено психологічні особливості мотивації навчальної діяльності студентів, емоційно-вольової сфери старших дошкільників.


Проанализировано общение как социально-психологический феномен и как фактор эффективной коммуникативной подготовки будущего менеджера, его роль в формировании и развитии моральных качеств младших школьников. Рассмотрены вопрос о психологической теории деятельности, проблема психологической адаптации студентов к обучению в высших учебных заведениях. Описаны динамика ценностных ориентаций руководителя производственной сферы на протяжении управленческого развития, особенности работы детского психолога по использованию терапевтических метафор, феномен психологической зависимости и особенности его диагностирования на первом этапе психотерапии. Приведены характеристика основных программ социально-психологической помощи людям пожилого возраста в решении их личностных проблем, концептуальное обоснование психолого-педагогической модели формирования коммуникативных способностей у будущих учителей. Изложены психологические аспекты профессиональной мотивации личности. Освещены психологические особенности мотивации учебной деятельности студентов, эмоционально-волевой сферы старших дошкольников.



НАДХОДЖЕННЯ:
Філософія, соціологія, психологія

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Плай, 2003


Висвітлено соціокультурні та етнопсихологічні особливості спілкування, соціально-психологічні особливості політичного лідера, ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто проблему комунікативної підготовки майбутніх менеджерів за умов вузівського навчання. Описано специфіку прояву в реальній управлінській практиці особливостей потребово-мотиваційної сфери менеджерів виробничих структур, комунікативну природу професійної вузівської підготовки майбутніх менеджерів. Проаналізовано вплив особистісних якостей спеціаліста на ефективність його професійної підготовки.


Освещены социокультурные и этнопсихологические особенности общения, социально-психологические особенности политического лидера, ценностных ориентаций студенческой молодежи. Рассмотрена проблема коммуникативной подготовки будущих менеджеров в условиях вузовского обучения. Описаны специфика проявления в реальной управленческой практике особенностей потребностно-мотивационной сферы менеджеров производственных структур, коммуникативная природа профессиональной вузовской подготовки будущих менеджеров. Проанализировано влияние личностных качеств специалиста на эффективность его профессиональной подготовки.



НАДХОДЖЕННЯ:
Філософія, соціологія, психологія

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Плай, 2004


Висвітлено проблеми становлення та розвитку практичної психології. Проаналізовано формування професійних якостей медичного психолога у процесі активного соціально-психологічного навчання. Описано типи асоціальної поведінки підлітків. Розглянуто когнітивні стилі як детермінанти міжособистісних відмінностей, творчу активність особистості як предмет психологічного дослідження. Розкрито психологічний аспект аналізу хореографічного мистецтва. Наведено психологічну характеристику впливу індивідуальних комунікативних особливостей майбутніх менеджерів на ефективність їх комунікативної підготовки. Визначено аксіопсихологічні чинники професійної освіти майбутніх психологів.


Освещены проблемы становления и развития практической психологии. Проанализировано формирование профессиональных качеств медицинского психолога в процессе активного социально-психологического обучения. Описаны типы ассоциального поведения подростков. Рассмотрены когнитивные стили как детерминанты межличностных отличий, творческая активность личности как предмет психологического исследования. Раскрыт психологический аспект анализа хореографического искусства. Приведена психологическая характеристика влияния индивидуальных коммуникативных особенностей будущих менеджеров на эффективность их коммуникативной подготовки. Определены аксиопсихологические факторы профессионального образования будущих психологов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007


Проаналізовано етнопсихологічні особливості соціально-психологічної компетентності особистості. Розкрито мотиваційну основу творчості, визначено процесуальний та результативний компоненти мотивації, зокрема, вплив екстренсивних (зовнішніх) та інтренсивних (внутрішніх) мотивів на творчу активність особистості. Розглянуто тренінг як комунікативний метод духовного розвитку особистості. Описано функціонально-рольову структуру сучасної сім'ї. Визначено технології впливу ЗМІ на емоційний стан підлітків, психологічні чинники становлення особистісної свободи в юнацькому віці, взаємозалежність природно-людських факторів у формуванні здорового способу життя молодого покоління. Висвітлено теоретичні аспекти превентивного виховання школярів.


Проанализированы этнопсихологические особенности социально-психологической компетентности личности. Раскрыта мотивационная основа творчества, определены процессуальный и результативный компоненты мотивации, в частности, влияние экстренсивных (внешних) и интренсивных (внутренних) мотивов на творческую активность личности. Рассмотрен тренинг как коммуникативный метод духовного развития личности. Описана функционально-ролевая структура современной семьи. Определены технологии влияния СМИ на эмоциональное состояние подростков, психологические факторы становления личностной свободы в юношеском возрасте, взаимозависимость природно-человеческих факторов в формировании здорового образа жизни молодого поколения. Освещены теоретические аспекты превентивного воспитания школьников.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007


Визначено компетентність особистості як соціально-психологічний феномен. Проаналізовано співвідношення категорії цілісності та мудрості в основних соціально-психологічних теоріях. Наведено результати крос-культурного дослідження умов оптимізації впливу більшості та меншості. Розглянуто питання соціально-психологічної інтерпретації стратифікації суспільства. Висвітлено психолого-акмеологічні особливості професіоналізму, впливу самооцінки керівника на процес прийняття управлінських рішень, реалізації невербально-інтроспективних методів за умов тренінгу духовного розвитку особистості. Розкрито теоретичні засади психологічного вивчення соціальної мобільності особистості. Описано смислову систему діяльності дитячих громадських організацій в контексті соціалізації. Вивчено проблему стильових проявів інтелекту.


Определена компетентность личности как социально-психологический феномен. Проанализировано соотношение категории целостности и мудрости в основных социально-психологических теориях. Приведены результаты кросс-культурного исследования условий оптимизации влияния большинства и меньшинства. Рассмотрены вопросы социально-психологической интерпретации стратификации общества. Освещены психолого-акмеологические особенности профессионализма, влияния самооценки руководителя на процесс принятия управленческих решений, реализации невербально-интраспективных методов в условиях тренинга духовного развития личности. Раскрыты теоретические основы психологического изучения социальной мобильности личности. Описана смысловая система деятельности детских общественных организаций в контексте социализации. Изучена проблема стилевых проявлений интеллекта.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008


Проаналізовано вплив міграційних процесів на поведінку особистості. Визначено психологічні умови формування соціального характеру в контексті дослідження цілісності особистості. Описано психологічні особливості професійної ідентичності фахівця, діагностики професійної самосвідомості керівника як чинника успішності управлінської діяльності. Розглянуто питання герменевтики трискладової організації людини у християнській психології. Розкрито психолого-педагогічні аспекти дитячо-батьківських взаємин у сім'ї.


Проанализировано влияние миграционных процессов на поведение личности. Определены психологические условия формирования социального характера в контексте исследования целостности личности. Описаны психологические особенности профессиональной идентичности специалиста, диагностики профессионального самосознания руководителя как фактора успешности управленческой деятельности. Рассмотрены вопросы герменевтики трехсоставной организации человека в христианской психологии. Раскрыты психолого-педагогические аспекты детско-родительских взаимоотношений в семье.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008


Висвітлено специфіку діяльності психолога-практика в підвищенні соціально-психологічної компетентності персоналу навчального закладу. Проаналізовано психологічні умови оптимізації комунікативної активності студентів у ВНЗ. Визначено професійну компетентність як інтегральну характеристику формування особистості спеціаліста, професійну ідентичність як психолого-педагогічну проблему підготовки фахівця у ВНЗ. Розглянуто питання формування ціннісно-смислового простору в контексті професійного саморозвитку особистості фахівців. Вивчено вплив етнічних стереотипів на розвиток самосвідомості особистості.


Освещена специфика деятельности психолога-практика в повышении социально-психологической компетентности персонала учебного заведения. Проанализированы психологические условия оптимизации коммуникативной активности студентов в ВУЗ. Определены профессиональная компетентность как интегральная характеристика формирования личности специалиста, профессиональная идентичность как психолого-педагогическая проблема подготовки специалиста в ВУЗ. Рассмотрены вопросы формирования ценностно-смыслового пространства в контексте профессионального саморазвития личности специалистов. Изучено влияние этнических стереотипов на развитие самосознания личности.



НАДХОДЖЕННЯ:
Філософія, соціологія, психологія

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Плай, 2005


Викладено історію формування психодинамічної теорії у вітчизняній практичній психології, визначено взаємозв'язок особистості та діяльності в юриспруденції у психологічному аспекті аналізу. Висвітлено проблему адаптації неповнолітніх до умов соціальної ізоляції. Розглянуто сімейний конфлікт як предмет соціально-психологічного аналізу, конформну поведінку як нормативний вплив групової більшості. Описано динаміку формування ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ.


Изложена история формирования психодинамической теории в отечественной практической психологии, определена взаимосвязь личности и деятельности в юриспруденции в психологическом аспекте анализа. Освещена проблема адаптации несовершеннолетних к условиям социальной изоляции. Рассмотрены семейный конфликт как предмет социально-психологического анализа, конформное поведение как нормативное влияние группового большинства. Описана динамика формирования ценностных ориентаций студентов ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Філософія, соціологія, психологія

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Плай, 2005


Розглянуто соціально-психологічну специфіку юридичної діяльності, методологічні проблеми соціально-психологічної теорії на сучасному етапі. Наведено теоретико-методологічні підходи до психологічної характеристики екстремальних умов діяльності. Запропоновано соціально-психологічну модель професійного становлення менеджера, виконано теоретико-методологічний аналіз категорії "групова норма". Проаналізовано особливості формування агресивності у дітей-першокласників за умов шкільної дезадаптації, соціально-психологічні особливості впливу віртуальної комунікації на процес соціалізації сучасних студентів.


Рассмотрены социально-психологическая специфика юридической деятельности, методологические проблемы социально-психологической теории на современном этапе. Приведены теоретико-методологические подходы к психологической характеристике экстремальных условий деятельности. Предложена социально-психологическая модель профессионального становления менеджера, выполнен теоретико-методологический анализ категории "групповая норма". Проанализированы особенности формирования агрессивности у детей-первоклассников в условиях школьной дезадаптации, социально-психологические особенности влияния виртуальной коммуникации на процесс социализации современных студентов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника.


. – Івано-Франківськ. – 2006

Розглянуто питання соціально-психологічної інтерпретації перетину культури, освіти та виховання. Проаналізовано суб'єкт-суб'єктну взаємодію батьків і дітей у контексті сімейного виховання. Визначено ціннісні орієнтації як показник професійної самосвідомості менеджерів. Висвітлено специфіку методологічного підходу в питаннях соціальної рецепції в соціальній психології. Розкрито сутність та особливості професійних цінностей студентів, методологічні засади реалізації лекції як комунікативного методу розвитку духовності старшокласників, екзистенційний зміст сучасних неорелігій у філософському аспекті.


Рассмотрены вопросы социально-психологической интерпретации пересечения культуры, образования и воспитания. Проанализировано субъект-субъектное взаимодействие родителей и детей в контексте семейного воспитания. Определены ценностные ориентации как показатель профессионального самосознания менеджеров. Освещена специфика методологического подхода в вопросах социальной рецепции в социальной психологии. Раскрыты сущность и особенности профессиональных ценностей студентов, методологические основы реализации лекции как коммуникативного метода развития духовности старшеклассников, экзистенционное содержание современных неорелигий в философском аспекте.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2009


Проаналізовано творчий потенціал особистості в контексті психологічного дослідження. Визначено психологічні чинники формування навчальної ідентичності в медичних психологів, психологічні детермінанти психічного вигоряння у працівників пенітенціарної системи. Висвітлено роль і місце мотивації як соціально-психологічної функції в роботі лідера мережевого маркетингу. Наведено результати експериментального дослідження процесу соціалізації студентів. Розглянуто питання становлення проблематики когнітивно-стильових характеристик індивідуальності. Розкрито циклічні особливості процесу становлення автентичності особистості, структурні характеристики її когнітивних стилів і психологічні особливості саморозвитку, зокрема, психологічні аспекти усвідомленої самозміни та саморозвитку в юнацькому віці.


Проанализирован творческий потенциал личности в контексте психологического исследования. Определены психологические факторы формирования учебной идентичности в медицинских психологов, психологические детерминанты психического выгорания у работников пенитенциарной системы. Освещены роль и место мотивации как социально-психологической функции в работе лидера сетевого маркетинга. Приведены результаты экспериментального исследования процесса социализации студентов. Рассмотрены вопросы становления проблематики когнитивно-стилевых характеристик индивидуальности. Раскрыты циклические особенности процесса становления автентичности личности, структурные характеристики её когнитивных стилей и психологические особенности саморазвития, в частности, психологические аспекты осознанного самоизменения и саморазвития в юношеском возрасте.



НАДХОДЖЕННЯ:
Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Головний редактор:

Орбан-Лембрик Л. Е.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2009


Проаналізовано психологічні особливості розвитку особистості в період геронтогенезу, структурно-змістових характеристик її гендерного досвіду, зокрема, гендерної ідентифікації в підлітковому віці. Розкрито християнсько-психологічні засади психотерапевтичної реанімації духовності адиктивних осіб, вплив індивідуальних психологічних особливостей українців на адаптаційні процеси в іноетнічному середовищі. Розглянуто питання соціалізації особистості за умов трансформації сучасного суспільства. Визначено психологічні компоненти формування професійної кар'єри управлінця.


Проанализированы психологические особенности развития личности в период геронтогенеза, структурно-содержательных характеристик её гендерного опыта, в частности, гендерной идентификации в подростковом возрасте. Раскрыты христианско-психологические основы психотерапевтической реанимации духовности адиктивных лиц, влияние индивидуальных психологических особенностей украинцев на адаптационные процессы в иноэтнической среде. Рассмотрены вопросы социализации личности в условиях трансформации современного общества. Определены психологические компоненты формирования профессиональной карьеры управленца.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Головчак В.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського