РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж.


. – Х.: Основа. – 2004

Розглянуто питання двомовності в Україні як педагогічну проблему. Описано інноваційні технології етнокультурного виховання старшокласників, особливості виховання студентів - майбутніх менеджерів. Викладено системний підхід до реформування освіти в Україні. Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження професійних якостей педагога, проаналізовано розвиток морально-регулятивних якостей у майбутнього вчителя, діяльність студентського самоврядування у ВНЗ.


Рассмотрены вопросы двуязычия в Украине как педагогическая проблема. Описаны инновационные технологии этнокультурного воспитания старшеклассников, особенности воспитания студентов - будущих менеджеров. Изложен системный подход к реформированию образования в Украине. Раскрыты теоретико-методологические основы исследования профессиональных качеств педагога, проанализированы развитие морально-регулятивных качеств у будущего учителя, деятельность студенческого самоуправления в ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.

Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж.


. – Х. – 2004

Розглянуто питання підготовки студентів - майбутніх вчителів до професійної діяльності, педагогічні умови формування їх інтересу до науково-педагогічних знань у навчальному процесі. Викладено нові підходи до формування наукового світогляду студентів. Проаналізовано вплив вербального засобу спілкування на процес міжкультурної комунікації в українській системі вищої освіти, педагогічний вплив комунікативної культури педагога на формування учнівського колективу, розвиток емоційно-комунікативних якостей як складової формування лідерських якостей майбутнього педагога. Описано педагогічні механізми впливу телебачення на соціальне виховання студентів.


Рассмотрены вопросы подготовки студентов - будущих учителей к профессиональной деятельности, педагогические условия формирования их интереса к научно-педагогическим знаниям в учебном процессе. Изложены новые подходы к формированию научного мировоззрения студентов. Проанализированы влияние вербального средства общения на процесс межкультурной коммуникации в украинской системе высшего образования, педагогическое влияние коммуникативной культуры педагога на формирование ученического коллектива, развитие эмоционально-коммуникативных качеств как составной части формирования лидерских качеств будущего педагога. Описаны педагогические механизмы влияния телевидения на социальное воспитание студентов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.

Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум".


. – Х.: Константа. – 2001

Висвітлено соціально-педагогічні аспекти діяльності органів міського самоврядування. Проаналізовано історико-педагогічні умови формування соціального досвіду студентів як шлях до успіху. Розглянуто педагогічні умови поліпшення підготовки майбутніх менеджерів у бізнес-коледжі. Вивчено проблему інтеграції педагогіки в теорію, практику та мистецтво управління. Досліджено проблеми взаємовідносин вчителів та учнів у процесі навчання та виховання. Визначено соціально-педагогічні засади виховання студентів медичних університетів.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.

Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж.


. – Х. – 2002

Розглянуто мовленнєву культуру вчителя в контексті його педагогічної майстерності, мовленнєву культуру студента як елемент особистісної культури. Висвітлено проблеми гуманізації та гуманітаризації у галузі неперервної освіти. Описано теорію нейролінгвістичного програмування в технології конструювання позитивного іміджу вчителя, нові технології в методиці навчання української мови, методику формування культури мовлення студентів. Проаналізовано значення фізичного виховання у процесі підготовки майбутніх професіоналів-лідерів. Розкрито зміст теоретичної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Україні.


Рассмотрены речевая культура учителя в контексте его педагогического мастерства, речевая культура студента как элемент личностной культуры. Освещены проблемы гуманизации и гуманитаризации в области непрерывного образования. Описаны теория нейро-лингвистического программирования в технологии конструирования положительного имиджа учителя, новые технологии в методике обучения украинскому языку, методика формирования культуры речи студентов. Проанализировано значение физического воспитания в процессе подготовки будущих профессионалов-лидеров. Раскрыто содержание технической подготовки будущих учителей физического воспитания в Украине.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.

Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж.


. – Х.: Основа. – 2003

Розглянуто педагогічні умови підготовки до соціальної адаптації студентів бізнес-коледжу. Розкрито особливості технології самореалізації особистості старшокласників у системі навчання. Викладено концепти професійної адаптації педагога. Описано метод проектів як нетрадиційну форму проведення практичних занять з підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності, принципи адаптації іноземних студентів в Україні. Проаналізовано розвиток перспективного мислення як умову формування конкурентної спроможності студентів. Висвітлено педагогічні технології виховної діяльності у позашкільних навчальних закладах.


Рассмотрены педагогические условия подготовки к социальной адаптации студентов бизнес-колледжа. Раскрыты особенности технологии самореализации личности старшеклассников в системе обучения. Изложены концепты профессиональной адаптации педагога. Описаны метод проектов как нетрадиционная форма проведения практических занятий по повышению эффективности подготовки студентов к профессиональной деятельности, принципы адаптации иностранных студентов в Украине. Проанализировано развитие перспективного мышления как условие формирования конкурентной способности студентов. Освещены педагогические технологии воспитательной деятельности во внешкольных учебных заведениях.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.

. – Х.: Вид-во "Основа". – 2006

Розглянуто питання соціалізації студентів засобами мовленнєвої діяльності. Наведено характеристики життєвих стратегій студентів за умов трансформаційного суспільства. Визначено місце освітніх технологій у гуманістичній педагогіці. Проаналізовано роль толерантних відносин студентів у підвищенні ефективності їх навчально-пізнавальної діяльності, психолого-педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів, психологічні основи формування професійної комунікативної компетентності студентів технічних ВНЗ. Висвітлено взаємозв'язок освіти та виховання як умову адаптації іноземних студентів до навчального процесу в Україні.


Рассмотрены вопросы социализации студентов в контексте речевой деятельности. Приведены характеристики жизненных стратегий студентов в условиях трансформационного общества. Определено место образовательных технологий в гуманистической педагогике. Проанализированы роль толерантных отношений студентов в повышении эффективности их учебно-познавательной деятельности, психолого-педагогические условия эффективности самостоятельной работы студентов, психологические основы формирования профессиональной коммуникативной компетентности студентов технических ВУЗ. Освещена взаимосвязь образования и воспитания как условие адаптации иностранных студентов к учебному процессу в Украине.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Нечепоренко Л. С.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського