Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69103<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1941
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
Алгоритм оптимального управления локомотивом при ведении поезда
Джус, В. С. Алгоритм оптимального управления локомотивом при ведении поезда: Вып. 10, 1999
Розглянуто принципи побудови та метод розрахунку оптимального керування рухом потяга вздовж перегону. Розроблена програма керування локомотивом застосовується для створення режимних карт та побудови прогнозного графіку руху потягів. |
НАДХОДЖЕННЯ:
. – Х. – 2000
Оцінено ступінь зносу підшипників колінчастого вала залежно від тиску масла у системі змащування. Досліджено температурний стан елементів автомобільної шини за умов її навантаження, а також фізичні основи впливу зовнішнього електростатичного поля на структуру робочої рідини гідроприводів будівельних і дорожніх машин. Значну увагу приділено розв'язанню нестаціонарної задачі теорії пружності управління напруженим станом на деякій ділянці стрижневого елемента конструкції з використанням додаткового навантаження, також економічним аспектам безвідходної технології очищення природних вод. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Гаврилов Э. В. |
. – Х. – 2000
Представлены результаты исследований в области прогнозирования, автомобилестроения, машиностроения, строительства, материаловедения, экологии, эргономики, приборостроения и мехатроники. Освещены новые методологические направления изучения иностранных языков в техническом вузе, теоретические основы прогнозирования транспортно-эксплуатационных качеств автомобильных дорог. Рассмотрены проблемы водородных двигателей внутреннего сгорания, перспективы функционального, конструкторского и технологического проектирования автомобильных дорог. Приведена оценка риска при загрязнении подземных вод и грунтов Украины нефтепродуктами, экологической безопасности автомобильных дорог. Предложено применение оптико-электронных средств для получения координатной информации при решении задач навигации транспортных средств, пути снижения загрязнения атмосферного воздуха вредными выбросами автотранспорта. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Гаврилов Э. В. |
. – Х. – 2001
Визначено параметри та енергетичні показники замкнутого теоретичного циклу кріодвигуна з ізотермічним розширенням у разі максимального тиску циклу 20 МПа. Досліджено перспективи використання багатодискових "мокрих" гальмівних механізмів на тракторній техніці, їх переваги та недоліки. Отримано рівняння гідроприводу розвантажувального транспортера сільськогосподарської машини, які описують динаміку процесу підйому та опускання секцій транспортера у вертикальній площині. Розглянуто економічну ефективність застосування комп'ютерного моделювання під час дослідження впливу різних факторів на температурний режим дискових гальмівних механізмів автобусів. Систематизовано результати експериментів діагностування циліндро-поршневої групи двигуна внутрішнього згоряння з метою створення діагностичної системи, що має підвищену інформативність. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Гаврилов Э. В. | Вопросы развития гибких логистических стратегий на автомобильном транспорте
Горяинов, А. Н. Вопросы развития гибких логистических стратегий на автомобильном транспорте: Вып. 10, 1999
Розглянуто питання розвитку логістичних стратегій на сучасному етапі, обгрунтовано актуальність застосування гнучких логістичних стратегій у плануванні та управлінні вантажними перевезеннями, а також необхідність розроблення відповідного математичного та програмного забезпечення даних стратегій. |
НАДХОДЖЕННЯ: Динамика торможения двуосного автомобиля
Подригало, М. А. Динамика торможения двуосного автомобиля: Вып. 9, 1999
Получены дифференциальные уравнения динамики торможения двуосных автотранспортных средств с учетом расположения мгновенного центра вращения. |
НАДХОДЖЕННЯ: Динамическая модель и статистическая оценка принятия решений по восстановлению свойств сложных объектов и систем
Алексеев, В. О. Динамическая модель и статистическая оценка принятия решений по восстановлению свойств сложных объектов и систем: Вып. 10, 1999
Розглянуто задачу прийняття рішень щодо відновлення властивостей складних систем. Розроблено алгоритм вибору об'єктів, які підлягають відновленню відповідно до динаміки розвитку системи. Запропоновано математичну модель оцінки ефективності прийняття раціональних рішень щодо формування переліку об'єктів, які підлягають відновленню в першу чергу. |
НАДХОДЖЕННЯ: Долгосрочный прогноз скоростей движения
Гаврилов, Э. В. Долгосрочный прогноз скоростей движения: Вып. 9, 1999
Определены лаги состояний в эволюции системы "человек - автомобиль - среда движения". Дан долгосрочный прогноз конструктивных скоростей движения легковых автомобилей и расчетных скоростей для проектирования автомобильных дорог. |
НАДХОДЖЕННЯ: Задача об упругом контакте со сцеплением для полосы и системы полуполос
Бурнаева, В. В. Задача об упругом контакте со сцеплением для полосы и системы полуполос: Вып. 9, 1999
Предложен численный метод решения контактной задачи для упругих тел при условии сцепления. В области взаимодействия использована кусочно-линейная аппроксимация решения. Исследовано поведение касательных и нормальных напряжений и их отношение в зоне контакта. |
НАДХОДЖЕННЯ: Значение логистики в формировании параметров транспортных систем
Доля, В. К. Значение логистики в формировании параметров транспортных систем: Вып. 10, 1999
Визначено мету та задачі складних логістичних систем. Досліджено функціональні зв'язки, що мають місце у взаємодії фінансової, інформаційної та транспортної підсистем з їх функціональними зв'язками. Розглянуто особливості логістичних систем розподілу потоку пасажирських транспортних послуг. |
НАДХОДЖЕННЯ: Изменение параметров неизотермического дисперсного потока газа в инерционном пылеуловителе
Шушляков, А. В. Изменение параметров неизотермического дисперсного потока газа в инерционном пылеуловителе: Вып. 10, 1999
Розглянуто витікання турбулентного дисперсного потоку очищеного газу в пристінній ділянці робочої камери інерційного пиловловлювача. |
НАДХОДЖЕННЯ: Изучение английского языка в техническом вузе с помощью ситуативно-ролевых и деловых игр
Воронова, Е. М. Изучение английского языка в техническом вузе с помощью ситуативно-ролевых и деловых игр: Вып. 9, 1999
Показано, что изучение иностранного языка при помощи различных ситуативно-ролевых игр на начальном этапе обучения и деловых на продвинутом способствует развитию навыков коммуникативной речи студентов в техническом вузе, дает возможность в процессе игры овладеть грамматическими и лексическими моделями изучаемого языка, оживляет преподавание. |
НАДХОДЖЕННЯ: Изучение закономерностей поведения водителей в стационарных дорожных условиях
Коваленко, Л. А. Изучение закономерностей поведения водителей в стационарных дорожных условиях: Вып. 9, 1999
Приведены результаты экспериментальных исследований показателей внутреннего и внешнего продуцирования водителя в стационарных дорожных условиях. Обоснован минимально необходимый объем экспериментальных исследований, обеспечивающий получение достоверных результатов. |
НАДХОДЖЕННЯ: Использование грамматических упражнений при обучении чтению в неязыковом вузе
Воронченко, И. А. Использование грамматических упражнений при обучении чтению в неязыковом вузе: Вып. 10, 1999
Розглянуто ряд граматичних вправ, а також вправ з оволодіння прийомами читання з метою напрацювання конкретних умінь та навичок під час навчання читанню текстів іноземною мовою. |
НАДХОДЖЕННЯ: Исследование влияния параметров фибровых элементов на характеристики фибробетона
Баранов, А. Н. Исследование влияния параметров фибровых элементов на характеристики фибробетона: Вып. 10, 1999
Наведено результати досліджень залежності міцнісних показників фібробетону від довжини, діаметра, розмірів профілювання елементів фібри, виготовлених з металевого дроту. Запропоновано математичну модель збільшення міцності на розрив фібробетону у разі зміни об'ємного армування фіброю. Подано рекомендації щодо елементів фібри у процесі виготовлення фібробетону за технологією пневмонабризкування. |
НАДХОДЖЕННЯ: Исследование работы карбюратора с помощью математической модели
Романенко, Е. И. Исследование работы карбюратора с помощью математической модели : Вып. 10, 1999
Наведено результати розрахунку і побудовано характеристики елементарного карбюратора та карбюратора з компенсаційною системою. Запропоновано аналітичні залежності коефіцієнтів витрати дифузора і жиклерів від величини розрідження у дифузорі. |
НАДХОДЖЕННЯ: Исследование черенковского поглощения магнитогидродинамических волн в токамаке на электронах
Бориско, С. В. Исследование черенковского поглощения магнитогидродинамических волн в токамаке на электронах: Вып. 10, 1999
Розглянуто процес загасання швидких магнітозвукових та альфвенівських хвиль у плазмі токамака за умов черенковського резонансу на електронах. Для отримання коефіцієнтів загасання магнітогідродинамічних хвиль використано локальний підхід, в якому поточне значення поздовжньої швидкості резонансних електронів замінюється на постійне значення в точці спостереження. |
НАДХОДЖЕННЯ: К вопросу выбора длины маршрута городского пассажирского транспорта
Давидич, Ю. А. К вопросу выбора длины маршрута городского пассажирского транспорта: Вып. 9, 1999
Рассматриваются некоторые вопросы, позволяющие решать задачу определения зависимости между длиной маршрута городского пассажирского транспорта и временем ожидания пассажирами транспортных средств. Описываются модели, позволяющие определять параметры трассы маршрута и пассажиропотоков на данном маршруте. |
НАДХОДЖЕННЯ: К вопросу координации совместной работы грузовых автомобилей и погрузочно-разгрузочных пунктов
Доля, В. К. К вопросу координации совместной работы грузовых автомобилей и погрузочно-разгрузочных пунктов: Вып. 10, 1999
Розглянуто проблеми оперативного змінно-добового планування. Наведено алгоритм складання графіків спільної роботи вантажних автомобілів та навантажувально-розвантажувальних пунктів. |
НАДХОДЖЕННЯ: Критерии оценки переходного процесса в трибосистемах
Мурашко, А. А. Критерии оценки переходного процесса в трибосистемах: Вып. 10, 1999
Визначено критерії оцінки перехідних процесів у трибосистемах у вигляді коефіцієнтів, що входять до диференціальних рівнянь та описують перехідний процес. Доведено, що основу критеріїв складають постійні часу та коефіцієнти підсилення, які мають певний фізичний зміст. |
НАДХОДЖЕННЯ:
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
|
|