РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68951<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

Ін-т змісту і методів навчання.


. – К. – 1998

Викладено концепцію формування елементів навчального плану підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, деякі інноваційні аспекти управлінської діяльності у розбудові нової школи. Підкреслено роль освіти в захисті й поліпшенні природного середовища, у формуванні екологічної свідомості. Йдеться про подальший розвиток екологічної освіти, становлення системи фізичного виховання у навчальному закладі нового типу, про викладання історії релігії в Україні, психологічні та методологічні особливості викладання іноземної мови у вищій школі, естетичне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на засадах педагогіки В.О.Сухомлинського тощо.



НАДХОДЖЕННЯ:

Ін-т змісту і методів навчання.


. – К. – 1998

Висвітлено основні напрямки діяльності щодо вивчення у закладах освіти Конституції України і його роль у формуванні нової української нації. Розглянуто проблеми забезпечення національно-культурних прав українців, питання української ідеї у контексті державотворення початку ХХ ст. Проаналізовано шляхи забезпечення національно-культурних прав українців за кордоном, ідеологічний та правотворчий аспекти української самосвідомості. Досліджено актуальні проблеми боротьби із стійкими злочинними угрупуваннями згідно з конституційними вимогами, правові аспекти охорони пам'яток культури та архітектури України з огляду на їх інженерно-геодезичне та фотограмметричне забезпечення, конституційні джерела обгрунтування управлінських рішень у сфері екологічної безпеки тощо.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Згуровський М. З.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2004

Розглянуто педагогічні умови формування професійного менталітету майбутнього педагога, питання гуманітарної освіти, формування творчої особистості у ВНЗ. Проаналізовано передовий досвід підготовки викладачів, ціннісні орієнтири суспільства як основу розвитку полікультурної освіти країн світу за умов глобалізації.


Рассмотрены педагогические условия формирования профессионального менталитета будущего педагога, вопросы гуманитарного образования, формирования творческой личности в ВУЗ. Проанализированы передовой опыт подготовки преподавателей, ценностные ориентиры общества как основа развития поликультурного образования стран мира в условиях глобализации.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2004

Викладено інтегративний підхід до вибору та використання методів навчання у професійній освіті. Розглянуто проблему фундаменталізації вищої освіти. Висвітлено компоненти інноваційної діяльності технічних ВНЗ. Проаналізовано взаємодію ПТУ та підприємств за ринкових умов.


Представлен интегративный подход к выбору и использованию методов обучения в профессиональном образовании. Рассмотрена проблема фундаментализации высшего образования. Освещены компоненты инновационной деятельности технических ВУЗ. Проанализировано взаимодействие ПТУ и предприятий в рыночных условиях.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2004

Розкрито змістові аспекти соціально-педагогічної спрямованості правової освіти, питання організації просвітницької роботи зі студентською молоддю, соціально-педагогічні проблеми державної молодіжної політики в Україні. Описано форми соціально-культурної роботи в попередженні торгівлі людьми. Проаналізовано особливості впливу сімейного виховання на наркотично залежних підлітків у контексті проблеми запобігання торгівлі людьми.


Раскрыты содержательные аспекты социально-педагогической направленности правового образования, вопросы организации просветительской работы со студенческой молодежью, социально-педагогические проблемы государственной молодежной политики в Украине. Описаны формы социально-культурной работы в предупреждении торговли людьми. Проанализированы особенности влияния семейного воспитания на наркотически зависимых подростков в контексте проблемы предупреждения торговли людьми.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2003

Висвітлено проблеми і шляхи реформування загальної освіти в Україні, трудової підготовки учнів сільської загальноосвітньої школи. Описано особливості формування фахівця нового типу. Розкрито аспекти гуманізації та гуманітаризації вищої освіти країни на сучасному етапі. Розглянуто питання інтенсифікації процесу навчання, виховання в учнів навичок самостійності у процесі професійно-трудової підготовки. Викладено методику розвитку образного мислення студентів на основі біодизайну. Проаналізовано розвиток поглядів А.С.Макаренка щодо сім'ї фактора соціального виховання.


Освещены проблемы и пути реформирования общего образования в Украине, трудовой подготовки учеников сельской общеобразовательной школы. Описаны особенности формирования специалиста нового типа. Раскрыты аспекты гуманизации и гуманитаризации высшего образования страны на современном этапе. Рассмотрены вопросы интенсификации процесса обучения, воспитания в учеников навыков самостоятельности в процессе профессионально-трудовой подготовки. Изложена методика развития образного мышления студентов на основе биодизайна. Проанализировано развитие взглядов А.С.Макаренка на семью как на фактор социального воспитания.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2005

Проаналізовано шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації, участь молоді Західної Європи та її громадянську позицію в Болонському процесі. Розглянуто питання гармонізації державного стандарту вищої освіти з професійно-класифікаційними стандартами, психологічної культури студентів у контексті їх індивідуальної самореалізації. Визначено ціннісні орієнтації студентської молоді за умов переходу до ринкової економіки. Висвітлено проблеми розвитку системи акредитації ВНЗ в Україні, особливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань. Описано організаційно-економічний механізм комп'ютеризації системи освіти в країні.


Проанализированы пути реализации основных принципов Болонской декларации, участие молодежи Западной Европы и их гражданская направленность в Болонском процессе. Рассмотрены вопросы гармонизации государственного стандарта высшего образования с профессионально-классификационными стандартами, психологической культуры студентов в контексте их индивидуальной самореализации. Определены ценностные ориентации студенческой молодежи в условиях перехода к рыночной экономике. Освещены проблемы развития системы аккредитации ВУЗ в Украине, особенности современных систем автоматизированного тестирования для проведения модульного контроля знаний. Представлен организационно-экономический механизм компьютеризации системы образования в стране.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


. – К. – 2005

Викладено нові підходи до реформування освіти в Україні у контексті Болонського процесу. Розглянуто питання побудови єдиного макету освітнього стандарту країн СНД як динамічної моделі норми якості вищої освіти. Наведено результати соціологічних досліджень щодо застосування на практиці професій менеджерського спрямування. Висвітлено філософсько-методологічні аспекти стандартизації змісту освітньої діяльності, актуальні тенденції реформування вищої освіти, проблеми акредитації ВНЗ України. Проаналізовано особливості використання сучасних CASE-засобів проектування інформаційних систем у навчальному процесі.


Изложены новые подходы к реформированию образования в Украине в контексте Болонского процесса. Рассмотрены вопросы построения единого макета образовательного стандарта стран СНГ как динамической модели нормы качества высшего образования. Приведены результаты социологических исследований относительно применения на практике профессий менеджерского направления. Освещены философско-методологические аспекты стандартизации содержания образовательной деятельности, актуальные тенденции реформирования высшего образования, проблемы аккредитации ВУЗ Украины. Проанализированы особенности использования современных CASE-средств проектирования информационных систем в учебном процессе.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2007

Проаналізовано дистанційне навчання як інноваційний процес у галузі вищої освіти. Викладено технологічні підходи до розробки педагогічного наповнення курсів дистанційного навчання. Описано технології сучасної дистанційної освіти. Розкрито сутність та перспективи розвитку освітнього простору дистанційного навчання. Висвітлено особливості проектування кредитно-модульної системи на різних рівнях організації навчального процесу у ВНЗ.


Проанализировано дистанционное обучение как инновационный процесс в области высшего образования. Изложены технологические подходы к разработке педагогического наполнения курсов дистанционного обучения. Описаны технологии современного дистанционного образования. Раскрыты сущность и перспективы развития образовательного пространства дистанционного обучения. Освещены особенности проектирования кредитно-модульной системы на разных уровнях организации учебного процесса в ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Ніколаєнко С. М.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2007

Проаналізовано роль аграрних ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації в професійній екологічній підготовці фахівців. Висвітлено проблеми становлення біотехнологічної освіти в Україні. Розглянуто питання застосування рейтингової системи контролю знань та умінь студентів під час навчання колоїдної хімії. Розкрито теоретичні основи програмування навчальної діяльності студентів у процесі вивчення молекулярної фізики і термодинаміки. Визначено зміст, роль та місце математичного моделювання в системі розвивального навчання вчителів математики, готовність студентів та викладачів до використання інформаційних технологій в навчанні.


Проанализирована роль аграрных ВУЗ ІІІ - IV уровней аккредитации в профессиональной экологической подготовке специалистов. Освещены проблемы становления биотехнологического образования в Украине. Рассмотрены вопросы применения рейтинговой системы контроля знаний и умений студентов в период обучения коллоидной химии. Раскрыты теоретические основы программирования учебной деятельности студентов в процессе изучения молекулярной физики и термодинамики. Определены содержание, роль и место математического моделирования в системе развивающего обучения учителей математики, готовность студентов и преподавателей к использованию информационных технологий в обучении.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Ніколаєнко С. М.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2007

Проаналізовано фактори професійного самовизначення викладачів педагогічних ВНЗ, шляхи розвитку вищої професійної освіти в Україні. Розкрито теоретичні основи проблеми розвитку індивідуальності студента в процесі професійної підготовки, методичні напрямки кредитно-модульної організації безперервної комп'ютерної підготовки студентів. Описано особливості розробки змісту формування управлінської культури керівників дошкільної освіти. Висвітлено соціокультурні проблеми інноваційної діяльності вчителів, гуманізації вищої освіти на початку ХХІ ст.


Проанализированы факторы профессионального самоопределения преподавателей педагогических ВУЗ, пути развития высшего профессионального образования в Украине. Раскрыты теоретические основы проблемы развития индивидуальности студента в процессе профессиональной подготовки, методические направления кредитно-модульной организации непрерывной компьютерной подготовки студентов. Описаны особенности разработки содержания формирования управленческой культуры руководителей дошкольного образования. Освещены социокультурные проблемы инновационной деятельности учителей, гуманизации высшего образования в начале ХХІ ст.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах

Головний редактор:

Ніколаєнко С. М.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 21 жовт., 2005 р., Вінниця. – К.; Вінниця, 2005


Охарактеризован процесс нравственного профессионального становления будущего педагога. Освещены вопросы подготовки педагогов к духовно-нравственному воспитанию детей, профессионального становления психолога на основе духовно-личностных качеств, обновления содержания гуманитарного образования в современной светской школе в религиоведческом аспекте.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Наук.-метод. центр вищ. освіти.


Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 21 жовт., 2005 р., Вінниця. – К.; Вінниця, 2005


Освещены проблемы сохранения здоровья учащихся в контексте проблем духовно-нравственного воспитания, преподавания прав человека на юридических факультетах в Российской Федерации, использования воспитательного потенциала экологического образования. Изложены вопросы о духовно-нравственных основаниях патриотического воспитания в системе профессиональной подготовки работников образования. Раскрыты нравственный аспект подготовки специалистов по международным отношениям на примере университетов Западной Европы, психолого-педагогические аспекты формирования экологической культуры будущих специалистов средствами искусства. Проанализирована педагогическая деятельность командира воинской части в процессе нравственно-профессионального становления.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Кремень В. Г.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2007

Проаналізовано тенденції розвитку аграрної освіти за умов модернізації вищої освіти та сучасних вимог ринку праці. Розглянуто питання про триступеневу системи вищої освіти. Висвітлено проблему морально-естетичного виховання старшокласників. Визначено організаційно-педагогічні умови формування готовності викладачів до виховної роботи у ВНЗ, професійної культури у студентів.


Проанализированы тенденции развития аграрного образования в условиях модернизации высшего образования и современных требований рынка труда. Рассмотрен вопрос о трехступенчатой системе высшего образования. Освещена проблема морально-эстетического воспитания старшеклассников. Определены организационно-педагогические условия формирования готовности преподавателей к воспитательной работе в ВУЗ, профессиональной культуры у студентов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Ніколаєнко С. М.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2008

Висвітлено проблеми освітньо-наукової інтеграції в підготовці кандидатів і докторів наук в Україні, становлення та розвитку стандартизації вищої освіти. Проаналізовано структурну політику в системі державного регулювання підготовки фахівців за умов інтеграційних процесів. Описано модульно-рейтингову систему організації навчання у ВНЗ. Розглянуто питання науково-педагогічної підтримки підготовки кадрів для інноваційного розвитку.


Освещены проблемы образовательно-научной интеграции в подготовке кандидатов и докторов наук в Украине, становления и развития стандартизации высшего образования. Проанализирована структурная политика в системе государственного регулирования подготовки специалистов в условиях интеграционных процессов. Описана модульно-рейтинговая система организации обучения в ВУЗ. Рассмотрены вопросы научно-педагогической поддержки подготовки кадров для инновационного развития.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Вакарчук І. О.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2008

Проаналізовано особливості розвитку вищої освіти у період глобалізації. Розглянуто питання національного спрямування навчального процесу ВНЗ, підготовки науково-педагогічних кадрів. Описано дидактичну модель готовності вчителів іноземної мови до продуктивної дидактичної взаємодії. Визначено основні фактори впливу на ефективність функціонування вищих освітніх та наукових установ. Висвітлено роль гуманізації вищої освіти в удосконаленні підготовки кадрів ХХІ ст.


Проанализированы особенности развития высшего образования в период глобализации. Рассмотрены вопросы национального направления учебного процесса ВУЗ, подготовки научно-педагогических кадров. Описана дидактическая модель готовности учителей иностранного языка к продуктивному дидактическому взаимодействию. Определены основные факторы влияния на эффективность функционирования высших образовательных и научных учреждений. Освещена роль гуманизации высшего образования в усовершенствовании подготовки кадров ХХІ в.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Вакарчук І. О.

Ін-т інновац. технологій і змісту освіти.


. – К. – 2008

Висвітлено дидактичні аспекти методики дистанційного навчання в системі підготовки студентів-економістів. Розкрито теоретичні аспекти впровадження інноваційних технологій навчання у професійній підготовці економістів у системі неперервної освіти. Описано інноваційні технології формування навиків педагогічної діяльності у викладачів ВНЗ, сучасні інформаційні технології як засіб модернізації ВНЗ. Наведено результати експериментальних досліджень застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі базової школи.


Освещены дидактические аспекты методики дистанционного обучения в системе подготовки студентов-экономистов. Раскрыты теоретические аспекты внедрения инновационных технологий обучения в профессиональной подготовке экономистов в системе непрерывного образования. Описаны инновационные технологии формирования навычек педагогической деятельности у преподавателей ВУЗ, современные информационные технологии как средство модернизации ВУЗ. Приведены результаты экспериментальных исследований применения мультимедийных технологий в учебном процессе базовой школы.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Вакарчук І. О.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського