РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Автоматизация регистрации параметров локомотивов
Пошуковий запит: (<.>I=Ж67348<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Представлено документи з 1 до 20
...

Бабанин, А. Б.

Автоматизация регистрации параметров локомотивов: Вип. 36, 1999


Рассмотрены вопросы создания микропроцессорного комплекса для измерения, регистрации и накопления параметров локомотивов в эксплуатации.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аеровібродинамічне очищення поверхонь транспортних засобів від залишків вантажів

Гребцов, О. І.

Аеровібродинамічне очищення поверхонь транспортних засобів від залишків вантажів: Вип. 36, 1999


Теоретично обгрунтовано доцільність застосування аеровібродинамічного способу для очищення поверхонь транспортних засобів від залишків вантажу, що підвищує ефективність процесу, знижує потрібну потужність та енергомісткість, зменшує шкідливий вплив вібронавантажень на рухомий склад.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналитическое определение сопротивления перекатыванию пневматических шин подъемно-транспортных машин

Смирнов, Г. Ф.

Аналитическое определение сопротивления перекатыванию пневматических шин подъемно-транспортных машин: Вип. 36, 1999


Предложена методика определения коэффициента сопротивления перекатыванию пневматических шин для подъемно-транспортных машин, позволяющая быстро и с достаточной степенью точности проводить инженерные расчеты с использованием упрощенных аналитических зависимостей.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз шляхів підвищення ефективності роботи МЧ

Коновалов, Є. В.

Аналіз шляхів підвищення ефективності роботи МЧ: Вип. 36, 1999


Проаналізовано переваги двох напрямків розвитку діяльності МЧ (діючі механізовані дистанції) за сучасних умов господарювання. Для поліпшення результатів діяльності запропоновано пристосування модифікованого трактора Т-158 для виконання локомотивних робіт по перевезенню вантажів у 5-6 вагонах на відстань 10-100 км.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вибір раціональних параметрів телескопічної стріли самохідного крана

Онищенко, В. І.

Вибір раціональних параметрів телескопічної стріли самохідного крана: Вип. 36, 1999


Викладено методику вибору раціональних параметрів телескопічної стріли, яка грунтується на аналізі вантажних характеристик крана. Механізм висунення секцій розглядається як невід'ємна частина стріли, що визначає порядок висунення секцій та монтажні можливості крана.



НАДХОДЖЕННЯ:
Визначення швидкості руху фібрових елементів при укладці сталефібробетонних сумішей устаткуванням способу сухого торкретування

Ємельянова, І. А.

Визначення швидкості руху фібрових елементів при укладці сталефібробетонних сумішей устаткуванням способу сухого торкретування: Вип. 36, 1999


Запропоновано технологію нанесення сталефібробетонних сумішей на поверхню способом торкретування. Наведено результати досліджень швидкості руху фібрових елементів у потоці повітряно-сталефібробетонної суміші. Використання цих результатів дозволить оптимізувати процес пневмонабризкування.



НАДХОДЖЕННЯ:
Деякі питання статистичних досліджень та методології контролю підшипникових вузлів роторних машин

Погребняк, А. В.

Деякі питання статистичних досліджень та методології контролю підшипникових вузлів роторних машин: Вип. 36, 1999


Наведено різні способи та методи, які використовуються для контролю підшипникових вузлів роторних машин. Запропоновано різні напрямки удосконалення контролю за станом підшипникових вузлів, нові методики тощо.



НАДХОДЖЕННЯ:
Експлуатаційні випробування вібраційної очищувальної машини

Мироненко, В. О.

Експлуатаційні випробування вібраційної очищувальної машини: Вип. 36, 1999


Наведено результати експлуатаційних випробувань накладної вібромашини для очищення піввагонів від залишків сипучих вантажів. Доведено адекватність розробленої раніше математичної моделі коливального процесу на практиці.



НАДХОДЖЕННЯ:
Зниження корозійної агресивності обводненого дизельного мастила

Жалкін, С. Г.

Зниження корозійної агресивності обводненого дизельного мастила: Вип. 36, 1999


Наведені результати досліджень показали, що обробка за допомогою гідродинамічного диспергатора дозволяє знизити корозійну агресивність дизельного мастила за рахунок виділення з нього води та підвищення стабільності присадок.



НАДХОДЖЕННЯ:
Зносостійкі чавуни для робочих органів будівельних машин

Гончаров, В. М.

Зносостійкі чавуни для робочих органів будівельних машин: Вип. 36, 1999


Розглянуто хімічний склад, механічні властивості зносостійких чавунів марки "Ніхард" та особливості механізму руйнування цих чавунів в умовах абразивного зношування. Наведено режими термічної обробки чавуну "Ніхард-2" для поліпшення його механічних властивостей у момент ударного навантаження та рекомендації щодо застосування в робочих органах будівельних машин.



НАДХОДЖЕННЯ:
Математическая модель процесса гашения колебаний металлоконструкции козлового крана

Семенюк, В. Ф.

Математическая модель процесса гашения колебаний металлоконструкции козлового крана: Вип. 36, 1999


Рассмотрена математическая модель процесса гашения колебаний металлоконструкции козлового крана с применением метода поэтапного интегрирования. Составлены дифференциальные уравнения движений системы "кран - гаситель - груз" для двух стадий нагружения - доотрывной и послеотрывной. Проведены численные расчеты процесса гашения колебаний металлоконструкции козлового крана ККО-12.5, которые хорошо согласуются с известными экспериментальными данными. Показано, что разработанная математическая модель позволяет исследовать влияние места установки гасителя колебаний в силовой цепи козлового крана.



НАДХОДЖЕННЯ:
Математична модель корінного вала розрізного барабана підйомника

Нестеров, А. П.

Математична модель корінного вала розрізного барабана підйомника: Вип. 36, 1999


Подано математичну модель для визначення кутів повороту будь-яких перерізів вала та величини зміни зазору між частинами барабана від його власної ваги та натягу струн канатів. Розподілені маси вала та частин барабана приведено до трьох дискретних. Виведено диференціальні рівняння пружної осі балки по ділянках. Наведено результати розрахунків на математичній моделі для різних типів підйомників і режимів роботи. Експериментально доведено адекватність математичної моделі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Математична модель руху частки в ковші з рухомим днищем напівкруглої форми машини МВС-4М

Стефанов, Б. М.

Математична модель руху частки в ковші з рухомим днищем напівкруглої форми машини МВС-4М: Вип. 36, 1999


Одержано математичну модель руху частки, яка дозволяє розрахувати шлях частки та визначити наявність (або відсутність) зворотного сипання матеріалу під час його розвантаження.



НАДХОДЖЕННЯ:
Мероприятия по снижению перекосных нагрузок козловых кранов большой грузоподъемности

Кобзев, А. П.

Мероприятия по снижению перекосных нагрузок козловых кранов большой грузоподъемности: Вип. 36, 1999


Исследованы действительные поперечные нагрузки и реальные погрешности установки ходовых колес тяжелых козловых кранов для гидроэлектростанций. Предложены мероприятия по снижению перекосных нагрузок козловых кранов с многоколесными движителями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Модулювання внутрішньовиробничої логістичної системи

Лавинський, О. А.

Модулювання внутрішньовиробничої логістичної системи: Вип. 36, 1999


Запропоновано підхід до побудови математичних моделей об'єктів, які дозволяють розв'язувати задачі оптимального керування матеріальними потоками. На конкретному прикладі показано використання методу графів для розв'язання задачі знаходження раціонального шляху для матеріального потоку на виробництві.



НАДХОДЖЕННЯ:

Північ.-Схід. наук. центр трансп. акад. України. Харк. держ. акад. залізн. трансп.


. – Х. – 2000

Розглянуто питання створення та модернізації обладнання тягового рухомого складу, поліпшення його експлуатаційних показників і характеристик. Висвітлено перспективи мікропроцесорної реалізації систем автоматичного регулювання тепловозних електропередач, вплив різних факторів на тепловий режим напівпровідникових пристроїв. Описано пускорегулюючий перетворювач з метою живлення дугового розряду, швидкодіючий напівпровідниковий перетворювач напруги в електричних мережах зі змінюваними та нелінійними навантаженнями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Обгрунтування раціональних конструкцій вузлів кочення підйомно-транспортних і будівельних машин

Головний редактор:

Соболєв Ю. В.

Бондаренко, Л. М.

Обгрунтування раціональних конструкцій вузлів кочення підйомно-транспортних і будівельних машин: Вип. 36, 1999


Отримано вирази для визначення коефіцієнта тертя кочення, які містять загальноприйняті константи матеріалів деталей, що контактують між собою. Виконано порівняльні розрахунки підтверджують їх придатність для широкого інженерного застосування з метою вибору оптимального варіанта рішення підшипникового вузла та подальшого його аналізу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Обмеження зносу зубів екскаваторного ковша

Нічке, В. В.

Обмеження зносу зубів екскаваторного ковша: Вип. 36, 1999


Розглянуто особливості формування зусиль прід час копання грунту зношеними зубами. Аналітично отримано залежності для визначення обмеження ширини чи радіуса кривизни поверхні зносу. Показано шлях для визначення цього обмеження з економічних міркувань.



НАДХОДЖЕННЯ:
Определение предельно допустимых значений объемного КПД гидропривода

Гринчар, Н. Г.

Определение предельно допустимых значений объемного КПД гидропривода: Вип. 36, 1999


Для определения предельно допустимых значений объемного КПД гидропривода предлагается использовать критерий, основанный на учете относительной стоимости замены гидропривода с учетом его КПД до и после замены. Данный критерий позволяет решить вопрос о диагностике гидропривода в оптимальные сроки, пользуясь простыми структурными параметрами.



НАДХОДЖЕННЯ:
Особливості вибору контактних напружень ходових коліс навантажувально-розвантажувальних машин

Колісник, М. П.

Особливості вибору контактних напружень ходових коліс навантажувально-розвантажувальних машин: Вип. 36, 1999


Розглянуто особливості вибору контактних напружень ходових коліс навантажувально-розвантажувальних машин на основі класифікації механізмів за групами, які характеризуються збігом класів використання та режимів навантаження. Режими навантаження прийняті безперервними функціями для випадків зміни за законами: лінійному, пропорційному квадрату швидкості руху, синусоїдальному та наїзду на двохопорну балку. Наведено відповідні залежності для вибору контактних напружень.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського