Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського, Центр муз. україністики. . – К. – 2004
Розглянуто проблеми музичних культурології, мислення, творчості та виконавства. Проаналізовано особливості становлення історіографії з питань камерного ансамблю, тонально-гармонічної системи та інтонаційної драматургії в опері Е.Крженека "Карл V". Розкрито сучасні аспекти музикознавчого дослідження версифікації техніки вірша, мелодико-ритмічний аспект джазового імпровізування Б.Гудмена, методичні аспекти аналізу неофольклорних явищ. Охарактеризовано поліфонічні принципи організації художньо-текстуальної єдності музичного твору.
Рассмотрены проблемы музыкальных культурологии, мышления, творчества и исполнения. Проанализированы особенности становления историографии по вопросам камерного ансамбля, тонально-гармонической системы и интонациональной драматургии в опере Э.Крженака "Карл V". Раскрыты современные аспекты музыковедческого исследования версификации техники стихотворения, мелодико-ритмический аспект джазовой импровизации Б.Гудмена, методические аспекты анализа неофольклорных явлений. Охарактеризованы полифонические принципы организации художественно-текстуального единства музыкального произведения. |