РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 404
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кобильченко В. Розвиток і структура особистості дошкільника з порушеним зором у теоретичних моделях // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
2.

Симоненко Т. Нові умови вступу до вищих навчальних закладів випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
3.

Тараненко О. Концепція розвитку системи освіти осіб із порушеннями слуху в Україні:(проект) // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
4.

Пахомова Н. Модель інтеграції медико-психологогічної та педагогічної складових професійної підготовки логопедів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
5.

Форостян О. Фізичне виховання дітей із сенсорними порушеннями на сучасному етапі // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
6.

Малишевська І. Право на вищу освіту осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю у законодавстві України // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
7.

Симоненко Т. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
8.

Дегтяренко Т. Концепція соціодинаміки корекційно-реабілітаційної діяльності // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
9.

Парфенова Г. Стан сформованості усного зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
10.

Родименко І. Принципи психолого-медико-педагогічного обстеження дітей // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
11.

Жихал Докур Оцінка навичок розпізнавання емоцій на обличчі у дітей з аутизмом // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
12.

Федоренко О. Особливості соціальної інтегрованості молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
13.

Сухіна І. Використання ресурсів середовища в освітньому просторі для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
14.

Софій Н. Інклюзивні ресурсні центри: канадський досвід та українські реалії // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
15.

Прохорено Л. Мотиваційні чинники навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
16.

Кузмінська Є. Вивчення сформованості мовленнєвої компетенції у розумово відсталих дітей // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1.
17.

Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти діяльності різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
18.

Скрипник Т.  Шляхи підвищення компетентності педагогів в організації освітнього процесу для дітей з аутизмом // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3.
19.

Бобренко І. Рухливі ігри як засіб інтерсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3.
20.

Колупаєва А. Соціально-педагогічна підтримка дітей із епілепсією в Україні // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського