РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю
Пошуковий запит: (<.>I=Ж14958<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 626
Представлено документи з 1 до 20
...

Бондар, Л. О.

Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю: 1, 2006


Особливо важливим завданням освіти стає виявлення, навчання та виховання обдарованих і талановитих дітей, формування творчої особистості на всіх етапах розвитку. Саме таким проблемам роботи з обдарованою молоддю приділено особливу увагу, запропоновано шляхи їх вирішення. Учасники "круглого столу" аналізують суть проблеми, розглядають методологічні аспекти рішення проблеми на основі інтегративного підходу. Сформульовано рекомендації для педагогічної практики.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз моделей атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів

Пархоменко, І. М.

Аналіз моделей атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: 1, 2006


Надано декілька реалізованих моделей атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), розроблених вченими сьогодення. Детально проаналізовано моделі атестації керівників ЗНЗ. Висновки обгрунтовують доцільність та право на життя кожної наведеної та дослідженої моделі, проведено моніторинг українських педагогів з метою з'ясування можливостей громадського впливу на результати оцінювання атестаційних моделей, наведено власні пропозиції щодо вдосконалення моделей атестації керівників ЗНЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих

Цимбал, І. І.

Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих: 1, 2007


Розкрито погляди науковців, які досліджували проблему неперервної освіти (НПО) дорослих у різні часи, на призначення андрагогіки та організацію на її основі системи освіти педагогів. Обгрунтовано зростання ролі НПО у сучасний час за умов зростання інформативності суспільства та покращання якості освіти. Розглянуто проблему "НПО" та андрагогіки в історичному аспекті.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогічні аспекти філософсько-освітньої парадигми

Романенко, М. І.

Андрагогічні аспекти філософсько-освітньої парадигми: 1, 2007


Розкрито важливі аспекти андрагогіки в контексті сучасної філософії освіти. Розглянуто проблему становлення в Україні сучасної системи освіти для дорослих, філософські аспекти зміни парадигми освіти, переосмислювання попереднього педагогічного досвіду з позиції нових реалій, випереджувальну функцію розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в сучасному суспільстві.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогічні засади педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти

Думанська, Л. А.

Андрагогічні засади педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти: 1, 2007


Розглянуто проблему педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти. Надано теоретичне обгрунтування сутності, структури та функцій процесу педагогічного спілкування. Розглянуто питання характеристики комунікативного процесу в історичному аспекті, особливості педагогічної комунікації як однієї з провідних функцій людської комунікації.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників

Сорочан, Т. М.

Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників: 1, 2007


Розглянуто андрагогічні засади післядипломної освіти (ПДО) педагогічних працівників і проаналізовано принципи організації навчання дорослих. Надано вікову характеристику розвитку особистості, зроблено деякі висновки щодо технології роботи з дорослими в системі освіти. Визначено основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих, надано відображення їх у творах різних учених, розглянуто більш досконало принцип гуманізації ПДО.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вивчення музейної аудиторії як передумова ефективної діяльності сучасного музею

Медведєва, І. М.

Вивчення музейної аудиторії як передумова ефективної діяльності сучасного музею: 1, 2006


Широке практичне застосування з середини ХIX століття освітньої функції музею стимулювало становлення та розвиток нової галузі музеєзнавства - музейної педагогіки. Предметом вивчення даної наукової дисципліни стали закономірності, принципи, методи роботи музею з різною віковою аудиторією. Музейно-педагогічна діяльність, яка здійснюється у різних напрямках, передбачала вивчення дослідження ефективності освітньої функції через аналіз зворотного зв'язку відвідувача й музею. Розглянуто вивчення історичного і сучасного аспектів музейної аудиторії як пріоритетного напрямку музейної діяльності. Відображено історію виникнення інтересу соціології до музею. Приділено увагу шкільній аудиторії, як одній із пріоритетних груп відвідувачів музею.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інтерактивних технологій у процесі курсової підготовки вчителів економічних дисциплін

Часнікова, О. В.

Використання інтерактивних технологій у процесі курсової підготовки вчителів економічних дисциплін: 1, 2007


Розглянуто особливості використання інтерактивних технологій навчання у процесі курсової підготовки вчителів економічних дисциплін. Особливу увагу приділено розгляду тренінгових технологій і колективної навчальної діяльності у малих групах.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інтерактивних технологій у процесі підготовки вчителя до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін

Просіна, О. В.

Використання інтерактивних технологій у процесі підготовки вчителя до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін: 1, 2007


Висвітлено проблеми застосування андрагогічних підходів у підготовці вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Розглянуто питання використання інтерактивних технологій (ІАТ) у післядипломній педагогічній освіті, наведено приклади практичного застосування даних технологій у підготовці вчителів естетичної галузі. Надано визначення поняття "ІАТ".



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання Інтернету як один з видів роботи учнів на уроках французької мови

Шавва, Т. Ю.

Використання Інтернету як один з видів роботи учнів на уроках французької мови: 2, 2006


Розглянуто питання використання Інтернету на уроках французької мови. Виділено мотиви використання Інтернету на уроках із іноземної мови взагалі та французької зокрема, надано практичні приклади використання та зроблено висновок про доцільність такого виду роботи учнів на уроках французької мови. Розглянуто критерії оцінювання завдань для навчання мови за допомогою комп'ютера, особливості планування уроків з використанням Інтернету, запропоновано форми вправ. Запропоновані сайти можна використовувати під час проведення уроків у старшій школі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті

Воротникова, І. П.

Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті: 1, 2007


Розглянуто проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес і підготовки вчителя до використання інформаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання поетичного слова на уроках математики

Панішева, О. В.

Використання поетичного слова на уроках математики: 2, 2006


Відомо, що емоційно забарвлені факти людина запам'ятовує міцніше і на більш тривалий час. Для підвищення ефективності уроку запропоновано зробити його максимально емоційним, аби учень не залишався байдужим до матеріалу, що вивчається на уроці. Розглянуто різні засоби підвищення емоційної насиченості уроку математики. До них автор відносить звернення до історії математики, вивчення біографії вчених, історії відкриттів, застосування віршів, казок, інсценівок на уроці математики. Більшість із запропонованих у статті віршів і казок написано автором та його учнями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Витоки виховної діяльності Роберта Баден-Пауелла

Степанов, І. Г.

Витоки виховної діяльності Роберта Баден-Пауелла: 1, 2006


Проблема виховання підростаючого покоління є однією з найважливіших проблем у сучасному суспільстві. Розвитку інтелектуального, громадського та духовного потенціалу молодих людей можуть добре послужити скаутський і гаудівський рухи. Організації бойскаутів і гьорлгайдів є одним з найчисленніших міжнародних молодіжних об'єднань. Основоположником скаутингу і гайдингу був видатний англійський педагог Роберт Бауден-Пауелл (1857 - 1941). Він був одним із тих, хто випрацював певну схему дій. Надано історію життя самого Р. Баден-Пауелла, розробку педагогічних методик бойскаутизму та гьорлгайдизму, що є результатом його багаторічної теоретичної та практичної роботи.



НАДХОДЖЕННЯ:
Відродження принципу природовідповідності в сучасній системі освіти

Лавріненко, Т. В.

Відродження принципу природовідповідності в сучасній системі освіти: 2, 2006


Розглянуто сутність принципу природовідповідності та особливості виховання природовідповідної поведінки людини в системі сучасної освіти, а саме в системі екологічного виховання. Проаналізовано трактування вченими принципу природовідповідності на різних етапах розвитку суспільства, а також залежність його розуміння від ідеології, особливостей політико-економічної системи та культури певного суспільства.



НАДХОДЖЕННЯ:
Глобалізація сучасного світу: український формат

Данильєв, А. О.

Глобалізація сучасного світу: український формат: 2, 2006


Розкрито сутність глобалізації - складного загальноцивільного процесу, який охоплює всі сторони суспільного розвитку. Визначено місце України в сучасних глобалізаційних процесах: у всесвітній економіці, рейтингу ІЛР і бідності; розкрито особливості демографічної кризи й поширення ВІЛ/СНІДу в Україні; розглянуто розвиток інформаційно-комунікаційних технологій.



НАДХОДЖЕННЯ:
Громадянина формує школа

Фомін, О. М.

Громадянина формує школа: 2, 2006


Розкрито головні напрямки, систему роботи з громадянської освіти та виховання учнів школи, складовими якої стали спецкурси, клубні об'єднання старшокласників, багаторічні інтегровані програми із шкільних дисциплін. Особливу увагу приділено участі педагогічного та учнівського колективів у реалізації міжнародних освітянських проектів, що активно сприяють становленню випускників школи як патріотів своєї держави та громадян світу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Деякі методологічні аспекти аналізу закономірностей адаптації студентів-першокурсників до умов вищих навчальних закладів

Бохонкова, Ю. О.

Деякі методологічні аспекти аналізу закономірностей адаптації студентів-першокурсників до умов вищих навчальних закладів: 1, 2006


За останній час різко підвищилася цінність вищої освіти, яка розглядається як можливість матеріально забезпечити себе у майбутньому. Соціально-психологічна адаптація до навчальної діяльності є найважливішою складовою процесу соціальної адаптації молоді до умов дійсності, що змінюється. Наведено не тільки труднощі, з якими стикаються студенти, але й подаються види студентських адаптацій, критерії адаптованості. Складності адаптації студентів на початкових етапах навчання у вищому навчальному закладі обумовлені низкою особливостей. На першому курсі вирішуються завдання адаптації до нових умов життя та навчання. Вказано проблеми, які постають перед першокурсниками. Соціальна адаптація студентів до умов вищих навчальних закладів поділяється на професійну та соціально-психологічну адаптацію. Надано форми та критерії адаптації.



НАДХОДЖЕННЯ:
До становлення наукової школи професора Вікторії Третьяченко з проблем психології організаційної культури і управління

Левченко, О. О.

До становлення наукової школи професора Вікторії Третьяченко з проблем психології організаційної культури і управління: 1, 2006


За довгі роки проблема психології організаційної культури і управління набула певних ознак і форм розвитку як наукова проблема, що досліджується в науковій школі професора В.Третьяченко, завідуючої кафедрою психології, доктора психологічних наук, академіка Міжнародної академії наук. Висвітлено діяльність наукової школи В.Третьяченко. Упродовж семи років під її керівництвом впроваджено декілька напрямків та інноваційних моделей, які стали культурними системами у сфері національної освіти і виробництва. Зроблено вагомий внесок у розробку теорії та технології освітньої діяльності з підготовки управлінських команд як колективних суб'єктів управління. На шляху до успіху майбутньої роботи молодих науковців-психологів на базі кафедри працює дослідницька лабораторія за проблемою "Соціально-психологічне забезпечення інноваційних технологій у навчально-виховному процесі вищої школи".



НАДХОДЖЕННЯ:
Інноваційна модель нерозривності та цілісності освіти у наступності профільної школи і вищого навчального закладу

Кожевніков, В. М.

Інноваційна модель нерозривності та цілісності освіти у наступності профільної школи і вищого навчального закладу: 2, 2006


Розглянуто актуальну проблему нерозривності та цілісності освіти впродовж навчання учнівської молоді у старшій профільній школі і вищому навчальному закладі (ВНЗ). Виділено постулати взаємозв'язку нерозривності і наступності освіти, створено систему спадкоємних зв'язків профільної школи і ВНЗ, створено модель нерозривності та цілісності освіти впродовж навчання учнівської молоді у цих навчальних закладах.



НАДХОДЖЕННЯ:
Інноваційні аспекти виховання здорового способу життя на основі розвитку життєвих навичок

Мікулак, Н. М.

Інноваційні аспекти виховання здорового способу життя на основі розвитку життєвих навичок: 1, 2007


Розглянуто основні складові ефективного впровадження інноваційної освітньої технології навчання на базі розвитку життєвих навичок, а також проблему виховання здорової гармонійно розвинутої особистості з необхідними життєвими пріоритетами та методику навчання на цій базі в Україні.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського