РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Вісник Дніпропетровського університету
Пошуковий запит: (<.>I=Ж14642<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 934
Представлено документи з 1 до 20
...

Вісник Дніпропетровського університету. – Д., 2000


Вміщено матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції "Україна у XXI столітті: перспективи розвитку гуманітарних наук та освіти", що відбулася 18 - 19 травня 2000 р. у Дніпропетровську. Значну увагу приділено комунікативним основам нейролінгвістичного програмування, проблемам формування творчих здібностей у дітей дошкільного віку. Охарактеризовано деякі аспекти творчої спадщини Августина Блаженного, зокрема, його теорію суспільства, в якому панують приватна власність та товарне виробництво. Всебічно досліджено психологічні та педагогічні умови формування навичок і вмінь використання різних видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання української мови студентів вищих технічних закладів.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Носенко Е. Л.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2000


Досліджено проблему класифікації стилів міжособистісного спілкування. Висвітлено психолого-педагогічні умови виховання у майбутніх учителів потреби в здоровому способі життя. Проаналізовано роль міжпредметних зв'язків у гуманітаризації освіти, роль педагогічних інновацій у професійному зростанні викладача вузу. Розглянуто суперечності між природою та процесом її пізнання у шкільному навчанні. Викладено основні методичні положення формування лінгвосоціокультурної компетенції. Вивчено стан реалізації емпіричного та теоретичного рівнів пізнання у початковій школі. Запропоновано дидактичні технології емоційної взаємодії у підготовці майбутніх викладачів та виховні технології рефлексивної дії. Наведено принципи системного підходу до формування здорового способу життя молодших школярів. Розкрито психолого-педагогічні умови формування сучасного типу мислення молодшого спеціаліста. Охарактеризовано роль мистецтва у формуванні культури управлінського спілкування майбутніх менеджерів у технічному вузі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми сучасної педагогічної освіти

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


Проблеми сучасної педагогічної освіти. – К.: Пед. преса, 2000


Рассмотрены проблемы профессиональной подготовки учителя в контексте современности, развития образования в условиях генезиса мировой цивилизации, познавательной активности учащихся и студентов в теории и истории педагогики. Освещены особенности профессиональной подготовки учителя, интерактивные формы контроля знаний студентов по предметам психолого-педагогического цикла, комплексный подход к развитию творческой активности студентов. Исследована роль практического курса риторики в профессиональной подготовке современного учителя, значение формирования конструктивных умений у студентов для подготовки их к проектированию инновационных педагогических технологий, методологические вопросы преподавания патопсихологии и др.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми сучасної педагогічної освіти

Головний редактор:

Глузман О. В.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


Проблеми сучасної педагогічної освіти. – К.: "Пед. преса", 2000


Розглянуто педагогічні засоби впливу на соціально-економічний розвиток держави, шляхи реалізації міжпредметних зв'язків української мови з іншими предметами, засоби вдосконалення дидактичної системи навчання іноземній мові у вузі тощо.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми сучасної педагогічної освіти

Головний редактор:

Глузман О. В.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


Проблеми сучасної педагогічної освіти / Крим. держ. гуманіт. ін-т; О. В. Глузман. – К., 2000


Рассмотрены вопросы гуманитаризации профессионального образования в условиях изменяющихся приоритетов экономической ценности, методический аспект непрерывной научно-методической подготовки учителя в системе повышения квалификации, проблема педагогического общения и способы ее решения. Освещены основные подходы к использованию приемов умственной деятельности у будущих учителей начальных классов в процессе решения задач по математике, обоснована необходимость непрерывного образования и дифференциации в подготовке психологов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Глузман О. В.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


. – К.: Пед. преса. – 2000

Розглянуто проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів під час педагогічної практики, підготовки молоді до особистісної життєтворчості. Проаналізовано місце неперервної соціально-педагогічної практики у професійному становленні майбутніх соціальних педагогів, аксіологічний аспект підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей. Запропоновано досвід використання проблемного викладання у процесі підготовки фахівців-економістів, методику виховання ціннісних орієнтацій старшокласників у сфері засобів масової інформації, сучасні підходи до організації творчої конструктивно-проектуючої діяльності педагога.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Дніпропетровського університету

Головний редактор:

Глузман О. В.

Вісник Дніпропетровського університету. – Д., 2004


Розглянуто психолого-педагогічні умови вироблення вчителем стратегій управління стресовими ситуаціями. Висвітлено онтогенетичний аспект проблеми рефлексивної функції свідомості. Проаналізовано рівень самоактуалізації педагогів як показник ефективності їх міжособистісного спілкування. Розкрито психолого-педагогічні основи розвитку творчих здібностей особистості, а також основи впровадження технології модульного навчання у практику роботи викладачів аграрних ВНЗ.


Рассмотрены психолого-педагогические условия выработки учителем стратегий управления стрессовыми ситуациями. Освещен онтогенетический аспект проблемы рефлексивной функции сознания. Проанализирован уровень самоактуализации педагогов как показатель эффективности их межличностного общения. Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческих способностей личности, а также основы внедрения технологии модульного обучения в практику работы преподавателей аграрных ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Поляков М. В.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2004


Розглянуто питання дидактики, теорії виховання, професійної педагогіки та психології. Висвітлено проблеми переходу на дванадцятибальну систему оцінювання знань студентів з педагогічних дисциплін, глобальні тенденції у розвитку освіти. Описано психолінгвістичні особливості онтогенезу мовлення у дітей Проаналізовано роль загальноосвітньої школи у процесі соціального виховання дитини, шляхи реформування педагогічної освіти за роки незалежності України.


Рассмотрены вопросы дидактики, теории воспитания, профессиональной педагогики и психологии. Освещены проблемы перехода на двенадцатибальную систему оценки знаний студентов по педагогическим дисциплинам, глобальные тенденции в развитии образования. Описаны психолингвистические особенности онтогенеза речи у детей. Проанализированы роль общеобразовательной школы в процессе социального воспитания ребенка, пути реформирования педагогического образования за годы независимости Украины.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2004


Розглянуто питання теорії виховання, дидактики, професійної освіти та профільного навчання. Визначено показники та рівні розвитку моральної свідомості студентів. Проаналізовано формування національної самосвідомості молоді на основі патріотичного виховання. Висвітлено педагогічні ідеї визначного українського педагога В.Сухомлинського у громадянському вихованні учнівської молоді, психологічні концепції формування навчальної мотивації. Описано інформаційні технології у навчальному процесі, дидактичні особливості тестів-есе та об'єктивних тестів. Значну увагу приділено проблемі професійного становлення майбутніх учителів за умов реформування середньої освіти, питанням їх підготовки до роботи в сільській школі, профільного навчання математики та кадрового забезпечення профільної школи, навчання іншомовної лексики в системі профільної освіти, розкрито педагогічні засади профільного навчання.


Рассмотрены вопросы теории воспитания, дидактики, профессионального образования и профильного обучения. Определены показатели и уровни развития морального сознания студентов. Проанализировано формирование национального самосознания молодежи на основе патриотического воспитания. Освещены педагогические идеи известного украинского педагога В.Сухомлинского в гражданском воспитании ученической молодежи, психологические концепции формирования учебной мотивации. Описаны информационные технологии в учебном процессе, дидактические особенности тестов-эссе и объективных тестов. Значительное внимание уделено проблеме профессионального становления будущих учителей в условиях реформирования среднего образования, вопросам их подготовки к работе в сельской школе, профильного обучения математики и кадрового обеспечения профильной школы, обучения иноязычной лексики в системе профильного образования, раскрыты педагогические основы профильного обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2005


Розглянуто питання професійної освіти, історії педагогіки, дидактики, теорії виховання. Висвітлено гуманістичні пріоритети педагогічної освіти, принципи засвоєння граматичного матеріалу у процесі спілкування студентів англійською мовою, формування інтелектуальної, мотиваційної та емоційної сфер індивідуальності студентів у профільному навчанні іноземних мов. Розкрито педагогічні основи формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів технічних ВНЗ. Проаналізовано шляхи формування соціокультурної компетенції студентів-філологів, ідеї формування в учнів наукової картини світу у спадщині визначного українського педагога В.О.Сухомлинського, а також ідеї самоосвіти учнівської молоді у наукових роботах українського педагога Т.Лубенця. Розглянуто педагогічні умови формування музично-пізнавальних здібностей учнів початкових класів, моральної свідомості студентської молоді, проблеми її національного виховання у контексті модернізаційних процесів в українській освіті.


Рассмотрены вопросы профессионального образования, истории педагогики, теории воспитания. Освещены гуманистические приоритеты педагогического образования, принципы усвоения грамматического материала в процессе общения студентов на английском языке, формирование интеллектуальной, мотивационной и эмоциональной сфер индивидуальности студентов в профильном обучении иностранным языкам. Раскрыты педагогические основы формирования лингвосоциокультурной компетенции студентов технических ВУЗ. Проанализированы пути формирования социокультурной компетенции студентов-филологов, идеи формирования у учеников научной картины мира в наследии известного украинского педагога В.А.Сухомлинского, а также идеи самообразования ученической молодежи в научных работах украинского педагога Т.Лубенца. Рассмотрены педагогические условия формирования музыкально-педагогических способностей учеников начальных классов, морального сознания студенческой молодежи, проблемы её национального воспитания в контексте модернизационных процессов в украинском образовании.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2005


Розглянуто питання професійної освіти, історії педагогіки, дидактики, теорії виховання, психології. Висвітлено проблеми професіоналізму вчителя математики в контексті модернізації педагогічних кадрів, педагогічні передумови вивчення сучасної української хорової музики студентами, основи наукових педагогічних досліджень у структурі підвищення фахової підготовки вчителя музики. Викладено інтегративний підхід до формування професійної компетентності вчителя початкових класів у процесі загальнопедагогічної підготовки, когнітивно-еволюційний підхід до морального виховання учителів. Проаналізовано вплив соціального середовища на розвиток креативності вчителя, роль комплексної системи навчання у формуванні цілісної картини світу школярів. Описано модель організації занять з інтенсивного навчання практичної граматики англійської мови у ВНЗ. Розкрито дидактичні засади педагогічної підготовки менеджерів у технічних ВНЗ.


Рассмотрены вопросы профессионального образования, истории педагогики, теории воспитания, психологии. Освещены проблемы профессионализма учителя математики в контексте модернизации педагогических кадров, педагогические предпосылки изучения современной украинской хоровой музыки студентами, основы научных педагогических исследований в структуре повышения профессиональной подготовки учителя музыки. Изложены интегративный подход к формированию профессиональной компетентности учителя начальных классов в процессе общепедагогической подготовки, когнитивно-эволюционный подход к моральному воспитанию учителей. Проанализированы влияние социальной среды на развитие креативности учителя, роль комплексной системы обучения в формировании целостной картины мира школьников. Представлена модель организации занятий по интенсивному обучению практической грамматики английского языка в ВУЗ. Раскрыты дидактические основы педагогической подготовки менеджеров в технических ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2005


Висвітлено психолого-педагогічні засади природничо-географічної та економічної освіти. Проаналізовано вплив закономірностей територіальної організації виробництва і розселення на формування регіонального ринку праці. Розглянуто питання графічного моделювання у навчанні географії. Викладено особистісно зорієнтований підхід до формування екологічної культури молодших підлітків. Розкрито психологічні аспекти інтегрованого навчання в галузі природознавства в загальноосвітній школі. Визначено чинники формування соціально-економічних інтересів школярів. Описано сучасні інноваційні технології як складову удосконалення педагогічної майстерності вчителя географії. Висвітлено проблеми впровадження сучасних педагогічних технологій у систему професійної підготовки учителів середньої школи, теоретичні засади кредитно-модульної системи навчання, психолого-педагогічні аспекти готовності шестирічної дитини до навчання в школі, формування навичок організаторської діяльності старшокласників.


Освещены психолого-педагогические основы природоведческо-географического и экономического образования. Проанализировано влияние закономерностей территориальной организации производства и расселения на формирование регионального рынка труда. Рассмотрены вопросы графического моделирования в обучении географии. Изложен личностно ориентированный подход к формированию экологической культуры младших подростков. Раскрыты психологические аспекты интегрированного обучения в области природоведения в общеобразовательной школе. Определены факторы формирования социально-экономических интересов школьников. Представлены современные инновационные технологии как составная усовершенствования педагогического мастерства учителя географии. Освещены проблемы внедрения современных педагогических технологий в систему профессиональной подготовки учителей средней школы, теоретические основы кредитно-модульной системы обучения, психолого-педагогические аспекты готовности шестилетнего ребенка к обучению в школе, формирования навыков организаторской деятельности старшеклассников.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми сучасної педагогічної освіти

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


Проблеми сучасної педагогічної освіти: Зб. ст. – Ялта, 2004


Висвітлено проблеми функціонування національних освітніх закладів з позиції педагогічної антропології. Розглянуто питання модернізації підготовки викладачів іноземної мови в контексті європейської літературної освіти. Описано принципи проектування інноваційних педагогічних систем. Проаналізовано формування соціокультурної компетентності у майбутніх педагогів за умов викладання різних навчальних дисциплін. Наведено проектно-програмний підхід до підготовки педагогів-організаторів для роботи в дитячих оздоровчих закладах.


Освещены проблемы функционирования национальных образовательных заведений с позиции педагогической антропологии. Рассмотрены вопросы модернизации подготовки преподавателей иностранного языка в контексте европейского литературного образования. Описаны принципы проектирования инновационных педагогических систем. Проанализировано формирование социокультурной компетентности у будущих педагогов в условиях преподавания разных учебных дисциплин. Изложен проектно-программный подход к подготовке педагогов-организаторов для работы в детских оздоровительных заведениях.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми сучасної педагогічної освіти

Головний редактор:

Шувалова І. М.

Крим. держ. гуманіт. ін-т.


Проблеми сучасної педагогічної освіти: Зб. ст. – Ялта, 2004


Розглянуто проблему підвищення якості підготовки сучасного вчителя до професійної діяльності. Викладено естетико-екологічний підхід до особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів, розкрито концептуальні засади проектування їх підготовки до превентивного виховання учнів. Проаналізовано педагогічні умови формування креативності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Описано модульно-рейтингову систему професійного навчання.


Рассмотрена проблема повышения качества подготовки современного учителя к профессиональной деятельности. Представлен эстетико-экологический подход к личностно-профессиональному развитию будущих педагогов, освещены концептуальные основы проектирования их подготовки к превентивному воспитанию учеников. Проанализированы педагогические условия формирования креативности будущих учителей в процессе профессиональной подготовки. Описана модульно-рейтинговая система профессионального обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Шувалова І. М.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2001


Висвітлено організаційно-педагогічні проблеми формування системи управління якістю підготовки спеціалістів за умов ринкових відносин. Проаналізовано критерії атестації в загальноосвітніх школах. Розглянуто питання дидактики та нових технологій навчання. Викладено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти школярів. Описано особистісно орієнтовані технології екологічного виховання підлітків. Акцентовано увагу на питаннях професійної освіти.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2002


Висвітлено проблеми загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у класичних університетах. Викладено педагогічні напрямки сучасної освіти. Описано теоретичний аспект проблеми проектування освітньо-виховних систем у позашкільних закладах. Проаналізовано проблему загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів як об'єкт педагогічних досліджень. Охарактеризовано систему підготовки вчителів музики для навчальних закладів Галичини в 1920 - 30-х рр. Розглянуто краєзнавство як засіб формування національної свідомості молодших школярів. Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця, 2002


Викладено загальні основи педагогічної підготовки вчителя. Розглянуто професійно-особистісну компетентність педагога у контексті гуманістично особистісно орієнтованої освіти. Описано особливості теоретико-методологічної підготовки педагога. Проаналізовано особливості мотивації творчої діяльності майбутнього вчителя під час вивчення іноземної мови. Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розкрито технологію формування у студентів педагогічного вузу організаторських здібностей для майбутньої професійної діяльності.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського.

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського.. – Вінниця, 2001


Висвітлено теоретичні засади формування навчальної мотивації студентів. Проаналізовано концептуальні моделі післядипломного навчання соціальних працівників і педагогів. Описано дидактику та нові технології навчання. Досліджено проблему формування професійної відповідальності майбутніх вчителів. Розглянуто педагогічні умови набуття естетичного досвіду молодших школярів. Розкрито психологічні засади педагогічної науки.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі

Головний редактор:

Сметанський М. І.

Акад. пед. наук України, Міжнар. ун-т "РЕГІ".


Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі: Зб. наук. пр. – Рівне: Волин. обереги, 2002


Висвітлено дослідження вітчизняних та зарубіжних учених щодо психолого-педагогічних аспектів формування пізнавальних інтересів дітей. Розкрито зміст та компоненти навчальної активності молодших школярів. Проведено тематичний аналіз стану мовленнєвого розвитку дітей за умов дошкільного навчального закладу. Наведено результати дослідження морфологічної структури процесу формування системи знань у школярів. Обговорено деякі напрямки розвитку творчої уяви дітей шкільного віку за допомогою комп'ютерних засобів, а також психолого-педагогічні та соціальні заходи для вдосконалення менеджменту в освіті. Запропоновано нові підходи до визначення змісту шкільної початкової освіти. Проаналізовано роль гри в навчанні дітей елементам математики.


Освещены психолого-педагогические аспекты формирования познавательных интересов в исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Раскрыты содержание и компоненты учебной активности младших школьников. Проведен тематический анализ состояния речевого развития детей в условиях дошкольного учебного заведения. Приведены результаты исследования морфологической структуры процесса формирования системы знаний у школьников. Описаны некоторые направления развития творческого воображения детей школьного возраста с помощью компьютерных средств, а также психолого-педагогические и социальные мероприятия по усовершенствованию менеджмента в образовании. Предложены новые подходы к определению содержания школьного начального образования. Проанализирована роль игры в обучении детей элементам математики.



НАДХОДЖЕННЯ:
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського

Головний редактор:

Пелех Ю. В.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. – Вінниця: Держ. картогр. ф-ка, 2002


Розкрито теоретико-методологічні засади оновлення змісту педагогічної підготовки. Проаналізовано вплив музичного фольклору на формування суспільних потреб в історичному аспекті. Розглянуто проблему оптимізації системи навчальних умінь молодших школярів. Висвітлено шляхи розвитку пізнавальної активності учнів старших класів на уроках трудового навчання. Описано теорію виховання, типологію базових моделей виховання. Викладено концепції морального виховання особистості у педагогіці США. Значну увагу приділено проблемам сімейного виховання у теоретичній спадщині А.Макаренка.


Раскрыты теоретико-методологические основы обновления содержания педагогической подготовки. Проанализировано влияние музыкального фольклора на формирование общественных потребностей в историческом аспекте. Рассмотрена проблема оптимизации системы учебных умений младших школьников. Освещены пути развития познавательной активности учеников старших классов на уроках трудового обучения. Описаны теория воспитания, типология базовых моделей воспитания. Изложены концепции морального воспитания личности в педагогике США. Значительное внимание уделено проблемам семейного воспитания в теоретическом наследии А.Макаренка.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сметанський М. І.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського