| Чебан О. І. Маркетинговий підхід в муніципальному управлінні : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / О. І. Чебан ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008 — укp.Проаналізовано та визначено сутність, принципи та функції муніципального маркетингу як ринково орієнтованої технології забезпечення взаємодії суб'єктів муніципального управління, що забезпечують товарами і послугами комплекс потреб громади. Розроблено ринково орієнтовану модель муніципального управління на засадах маркетингового підходу як наочну схему практичного застосування теоретичних положень досліджень. Обгрунтовано методичні засади використання сучасного маркетингового інструментарію в діяльності органів місцевого самоврядування. Аргументовано застосування принципів маркетингового підходу до функціонування системи муніципального управління як методології надання якісних управлінських послуг. Зазначено, що інтегрування функціонального та інституціонального змісту управління сприяє системному уявленню комплексу потреб споживачів та інструментальної бази їх задоволення, визначено його прямий та опосередкований вплив на створення ефективної системи муніципального управління.
|