РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Наукова періодика України (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шевчик М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Чеботар С. І. Основи маркетингу : Навч. посіб. — К.: Наш час, 2004
2.

Савельєв Є. В. Новітній маркетинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2008 - (Сер. "Вища освіта XXI ст.").
3.

Шевчик ММоніторингові дослідження в управлінській діяльності // Пед. пошук. - 2007. - № 2.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського