РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (37)
Пошуковий запит: (<.>A=Ромащенко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ромащенко І. В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу сфери управління у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2010
2.

Ромащенко ІПрофесійна спрямованість навчання іноземній мові майбутніх маркетологів з питань товарної політики маркетингу // Вища шк.. - 2008. - № 12.
3.

Ромащенко ІПедагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів // Вища шк.. - 2009. - № 12.
4.

Ромащенко ІФормування навичок ведення ділових переговорів англійською мовою у майбутніх маркетологів // Вища шк.. - 2009. - № 1.
5.

Ромащенко І. В. Комунікативна компетенція викладача як визначальна складова сучасної освіти // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
6.

Ромащенко І. В. Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
7.

Ромащенко ІФормування професійної компетенції маркетологів засобами інноваційних технологій // Молодь і ринок. - 2009. - № 9.
8.

Ромащенко ІАктуальність проблеми формування професійної компетенції маркетологів засобами інноваційних технологій в умовах глобалізації // Молодь і ринок. - 2011. - № 1.
9.

Ромащенко ІФормування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів // Молодь і ринок. - 2011. - № 4.
10.

Ромащенко ІФормування позитивного іміджу організацій як складова професійних компетенцій маркетологів // Молодь і ринок. - 2011. - № 5.
11.

Ромащенко ІПроблемне навчання як один із методів стимулювання навчальної діяльності студентів // Молодь і ринок. - 2011. - № 6.
12.

Ромащенко ІМіжкультурна компетенція як інтегративна характеристика фахівця з маркетингу // Молодь і ринок. - 2011. - № 3.
13.

Ромащенко ІФормування комунікативної компетенції маркетологів іншомовного спілкування англійської мови як основоположна складова сучасної освіти // Молодь і ринок. - 2011. - № 2.
14.

Ромащенко ІВизначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу // Молодь і ринок. - 2011. - № 11.
15.

Ромащенко ІАктуальність комунікативної спрямованості сучасного заняття з іноземної мови у вищому навчальному закладі // Молодь і ринок. - 2011. - № 12.
16.

Ромащенко ІКультура професійного спілкування викладача як одна із головних умов // Молодь і ринок. - 2012. - № 1.
17.

Ромащенко ІКонтроль знань, умінь і навичок студентів у вищому навчальному закладі як засіб управління процесом навчання // Молодь і ринок. - 2012. - № 2.
18.

Ромащенко ІЦілеспрямованість заняття з іноземної мови // Молодь і ринок. - 2012. - № 5.
19.

Ромащенко ІСамоосвіта викладача як один із факторів модернізації освіти // Молодь і ринок. - 2013. - № 6.
20.

Ромащенко ІОсвітнє середовище як ключовий ресурс формування особистості // Молодь і ринок. - 2013. - № 7.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського