РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (26)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кендюхов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кендюхов О.  Управління підприємством в умовах економічної трансформації. — 1999 // Торгівля і ринок України.
2.

Кендюхов О. В. Вартісний підхід до оцінки ефективності управління інтелектуальним капіталом підприємства. — 2004 // Економіка пром-сті.
3.

Кендюхов О. В. Значення інтелектуального капіталу й інтелектуальної праці в генезисі інтелектуальної економіки. — 2003 // Економіка пром-сті.
4.

Кендюхов О. В. Кадрове забезпечення механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства. — 2004 // Економіка пром-сті.
5.

Кендюхов О. В. Ефективне управління інтелектуальним капіталом : монографія. — Донецьк, 2008
6.

Кендюхов О. В. Інтелектуальний капітал підприємства: методологія формування механізму управління : Моногр. — Донецьк, 2006
7.

Кендюхов О. В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу. — 2006 // Економіка пром-сті.
8.

Кендюхов О. В. Ефективність використання марочного капіталу. — 2008 // Економіка пром-сті.
9.

Кендюхов О. В. Ефективність управління клієнтським капіталом. — 2008 // Економіка пром-сті.
10.

Кендюхов О. В. Маркетинг : термін. слов. — Донецьк, 2008
11.

Кендюхов О. В. Організаційно-економічний механізм управління інтелектуальним капіталом підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук. — Донецьк, 2007
12.

Кендюхов О. В. Оцінка ефективності управління підприємством в умовах перехідної економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Донецьк, 2000
13.

Кендюхов О. В. Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія. — Донецьк, 2012
14.

Кендюхов О. В. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки : монографія. — Донецьк, 2010
15.

Азарян О. М. Стратегія ефективного брендингу : монографія. — Донецьк: Вебер, 2009
16.

Кендюхов О. В. Геоекономічна стратегія розвитку України в контексті євроінтеграційних процесів : [монографія]. — Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2012
17.

Кендюхов О. В. Ризики в системі управління інноваційним процесом. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
18.
. — Донецьк, 2013
19.

Кендюхов О. В. . — Донецьк, 2013
20.

Максимова Т. С. Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій : монографія. — Луганськ, 2013
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського