РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Димитрова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Димитрова С. М. Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу. — 2006 // Економіка пром-сті.
2.

Кендюхов А.  Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками. — 2006 // Экономика Украины.
3.

Димитрова С. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Полтава, 2008
4.

Азарян О. М. Стратегія ефективного брендингу : монографія. — Донецьк: Вебер, 2009
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського