Бази даних


Журнали та продовжувані видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
назвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (394)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (186)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 285
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  

Ж36664/2005/2685

ACTA UNIVERSITATIS WRATISLAVIENSIS
2005, N.2685: KULTUROWE DETERMINANTY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH (2004)

2.
  

Ж36664/1999/2113

ACTA UNIVERSITATIS WRATISLAVIENSIS
1999, N.2113: RETORYKA REKLAMY (1999)

3.
  

Ж43142/2014/5093

CESIFO WORKING PAPERS
№ 5093: MARKET POWER OF THE INPUT SUPPLIER, TECHNOLOGY TRANSFER AND CONSUMER WELFARE (2014)

4.
  

Ж43142/2014/5069

CESIFO WORKING PAPERS
№ 5069: PAY WHAT YOU WANT AS A MARKETING STRATEGY IN MONOPOLISTIC AND COMPETUTIVE MARKETS (2014)

5.
  

Ж43142/2014/4940

CESIFO WORKING PAPERS
№ 4940: SHOP AROUND AND YOU PAY MORE (2014)

6.
  

Ж43142/2009/2755

CESIFO WORKING PAPERS
2009, №2755: BUYER POWER IN INTERNATIONAL MARKETS (2009)

7.
  

Ж43142/2014/4575

CESIFO WORKING PAPERS
№ 4575: BUYING AND SELLING RISK (2014)

8.
  

Ж43142/2011/3402

CESIFO WORKING PAPERS
№ 3402: ELEMENTARY THEORY OF GLOBAL SUPPLY CHAINS (2011)

9.
  

Ж43142/2012/3969

CESIFO WORKING PAPERS
№ 3969: GENERALIZED ALCHIAN-ALLEN THEOREM (2012)

10.
  

Ж43142/2010/3096

CESIFO WORKING PAPERS
2010, №3096: HOTELLING COMPETITION WITH MULTI-PUCHASING: NIME MAGAZINE, NEWSWEEK, OR BOTH? (2010)

11.
  

Ж43142/2011/3524

CESIFO WORKING PAPERS
№ 3524: HOW EFFECTIVE ARE ADVERTISING BANS? ON THE DEMAND FOR QUALITY IN TWO-SIDED MEDIA MARKETS (2011)

12.
  

Ж43142/2010/3024

CESIFO WORKING PAPERS
2010, №3024: MAKING SENSE OF NON-BINGING RETAIL-PRICE RECOMMENDATIONS (2010)

13.
  

Ж43142/2011/3470

CESIFO WORKING PAPERS
№ 3470: PERSUADING CONSUMERS WITH SOCIAL ATTITUDES (2011)

14.
  

Ж43142/2012/3980

CESIFO WORKING PAPERS
№ 3980: RANKING OF VAR AND ES MODELS: PERFORMANCE IN DEVELOPED AND EMERGING MARKETS (2012)

15.
 Ж23521/2003/3

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2003
№ 3
16.
 Ж23521/2003/4

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2003
№ 4
17.
 Ж23521/2002/1

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2002
№ 1
18.
 Ж23521/2002/2

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2002
№ 2
19.
 Ж23521/2003/5

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2003
№ 5
20.
 Ж23521/2003/6

M.A.DE. MARKETING. ADVERTISING. DESIGN : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.

2003
№ 6
...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського