Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Наукова періодика України (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Рябчик А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.
РА348226
Рябчик, Алла Володимирівна.
Маркетинг підприємств молокопродуктового підкомплексу України на ринку Російської Федерації [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Рябчик Алла Володимирівна ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 21 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Європейський університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ДС125148
Рябчик, Алла Володимирівна.
Маркетинг підприємств молокопродуктового підкомплексу України на ринку Російської Федерації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Рябчик Алла Володимирівна ; Каб. Міністрів України, Нац. аграр. ун-т. - К., 2006. - 228, [66] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 211-228.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Україна. Кабінет Міністрів; Національний аграрний університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА775082
Ларіна, Ярослава Стапанівна.
Поведінка споживача [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Бібліогр.: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-310-2 (серія). - ISBN 978-966-580-447-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Рябчик, Алла Володимирівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

4.
ВА817956

Удосконалення методичного інструментарію маркетингової діяльності підприємств агропромислового комплексу України: тенденції розвитку [Текст] : монографія / [Ларіна Я. С. та ін.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2017. - 816 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 350 прим. - ISBN 978-966-929-588-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ларіна, Ярослава Стапанівна; Буряк, Руслан Іванович; Луцій, Олександр Павлович; Бабічева, Олена Іванівна; Рябчик, Алла Володимирівна; Національний університет біоресурсів і природокористування України

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА822672

Міжнародний маркетинг [Текст] : підручник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. О. І. Бабічевої]. - Київ : Гельветика, 2018. - 451 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 438-443. - 300 прим. - ISBN 978-966-916-443-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Буряк, Р. І.; Рафальська, В. А.; Рябчик, А. В.; Бабічева, О. І. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА831555

Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна та ін ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-966-916-691-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Фомішин, С. В.; Антофій, Н. М.; Рябчик, А. В.; Гальчинська, Ю. М.; Ларіна, Я. С. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА845784
   Ларіна, Ярослава Степанівна.
Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик ; [за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. - 282 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-966-289-366-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості розвитку науки про поведінку споживачів, сучасні моделі поведінки, завдання та принципи. Розглянуто чинники зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживача. Надано детальну характеристику етапів процесу прийняття рішень індивідуальними та індустріальними споживачами. Описана поведінкова реакція споживачів, етапи сприйняття, теорії навчання, формування ставлення. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій як засобів впливу на споживачів, використання можливостей сучасних маркетингових інструментів у разі стандартних та особливих проявів споживчої поведінки. Розглянуто кількісні та якісні методи досліджень поведінки споживачів. Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями психології та поведінки споживачів.


Дод. точки доступу:
Рябчик, Алла Володимирівна; Ларіна, Ярослава Степанівна (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського