Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ196672
Huth, Rupert.
Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Pflaum, Dieter

Видання зберігається у :

2.
ІВ202134
Vock, Markus.
Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Zürich. Philosophischen fak.

Видання зберігається у :

3.
РА333777
Єфімова, Наталія Олексіївна.
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
РА369204
Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ДС112109
Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА569527
Ульяновский, Андрей Владимирович.
Мифодизайн рекламы [Текст] / А. В. Ульяновский. - СПб. : Ин-т личности, 1995. - 300 с. - (Библиотека альманаха "Петрополь" при участии Фонда рус. поэзии). - ISBN 5-89108-001-Х

Рубрикатор НБУВ:
 Ю814 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

7.
ДС87011
Ефимова, Наталия Алексеевна.
Отображение в сознании молодежи особенностей содержания стендовой рекламы [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ефимова Наталия Алексеевна ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского (г. Одесса). - О., 2004. - 239 л. - Библиогр.: л. 189-209

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского (г. Одесса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА643926
Шатин, Юрий Васильевич.
Построение рекламного текста [Текст] / Ю. В. Шатин. - 2.изд. - М. : Бератор-Пресс, 2003. - 121 с.: ил. - ISBN 5-9531-0037-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
РА338356
Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ДС88788
Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 204 с. - с.169-184

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
РА297610
Галчанський, Петро Анатолійович.
Психологічне забезпечення діяльності менеджера у галузі рекламного бізнесу [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанський Петро Анатолійович ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1997. - 24 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА782096

Психологические основы рекламы и Publik Relations [Текст] : учеб. пособие / Н. Л. Калайтан [и др.] ; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н. Е. Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Харьков : ХАИ, 2014. - 55 с. : рис. - Бібліогр.: с. 53-54. - 50 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Калайтан, Наталья Леонтьевна; Макаренко, Амалия Алексеевна; Яковенко, Елена Константиновна; Баринова, Наталья Викторовна; "Харьковский авиационный институт", национальный аэрокосмический университет имени Н. Е. Жуковского

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ДС54942
Галчанский, Петр Анатольевич.
Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА707506

Психология в рекламе [Текст] / К. В. Альберт [и др.] ; ред. П. К. Власов. - 2-е изд., доп., перераб., испр. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 318 с.: рис. - ISBN 966-8324-31-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Альберт, Константин Владимирович; Власов, Петр Константинович; Дворцова, Елена Валерьевна; Киселева, Анна Аркадьевна; Маркова, Елена Владимировна; Тарасов, Станислав Геннадьевич; Власов, Петр Константинович (ред.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

15.
ВА728282

Психология дизайна и рекламы [Текст] : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с. : ил. - (Эффективная психология). - Библиогр.: с. 250. - 3050 прим. - ISBN 978-985-513-422-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сидоров, Сергей Александрович (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА699219

Психология дизайна и рекламы. Секреты PR-технологии [Текст] / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2007. - 254 с.: ил. - Библиогр.: с. 250-251. - ISBN 978-985-513-040-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сидоров, Сергей Александрович (сост.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

17.
ВС38847
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с.: ил. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Основний фонд

18.
ВА692646
Шуванов, В. И..
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 350700 Реклама / В. И. Шуванов. - Изд. 3-е. - М. : Российский гос. торгово-экон. ун-т ; Ростов н/Д. : Феникс, 2006. - 315 с. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 308-310 (43 назв.). - ISBN 5-222-09980-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА644292
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению и спец. психологии / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 368 с.: рис. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

20.
ВА644828
Ценев, Вит.
Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) [Текст] / В. Ценев. - М. : Бератор, 2003. - 198 с. - Библиогр.: с. 197. - ISBN 5-9531-0022-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського