![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>I=ВС55651$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВС55651 Шведа, Юрій. Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту [Текст] : навч. посіб. / Юрій Шведа ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Л. : ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. - 339 с. - Бібліогр.: с. 292-338. - 300 прим. - ISBN 978-617-10-0035-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Львівський національний університет імені Івана Франка
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|