Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Фоломкіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.
ДС104182
Фоломкіна, Інна Сергіївна.
Маркетингове управління реалізацією стратегічного набору підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Фоломкіна Інна Сергіївна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кафедра маркетингового менеджменту. - Донецьк, 2007. - 355 арк. - арк. 341-355

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кафедра маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА353120
Фоломкіна, Інна Сергіївна.
Маркетингове управління реалізацією стратегічного набору підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Фоломкіна Інна Сергіївна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА722775
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Управління реалізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, І. С. Фоломкіна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2009. - 402 с. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 381-396. - ISBN 978-966-385-146-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Фоломкіна, Інна Сергіївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА735163
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Стратегія і тактика управління фірмою [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, І. С. Фоломкіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 398 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 369-379. - 300 прим. - ISBN 978-966-385-194-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Фоломкіна, Інна Сергіївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського