![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Рэпп С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА591123 Рэпп, Стэн. Новый максимаркетинг [Текст] : классическое руководство по применению стратегий рекламирования, стимулирования сбыта и маркетинга в условиях информационной экономики / С. Рэпп, Т. Л. Коллинз ; пер.с англ. Т. А. Лащенко. - Челябинск : Урал LTD, 1997. - 535 с. - ISBN 5-88294-115-6. - ISBN 0-07-052033-XРубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Коллинз, Томас Л.; Лащенко, Т. А. (пер.с англ.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|