Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)Наукова періодика України (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Джаман Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.
ДС62693
Джаман, Таміла Вікторівна.
Розвиток народної освіти на Волині (XVIII-XIX ст.) [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Джаман Таміла Вікторівна ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Т., 1999. - 202 л. - л. 173-192

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА305195
Джаман, Таміла Вікторівна.
Розвиток народної освіти на Волині (XVIII-XIX ст.) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Джаман Таміла Вікторівна ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 1999. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА853458
Джаман, Т. В.
Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання [Текст] : монографія / Т. В. Джаман ; [наук. ред. Т. О. Дороніна]. - Рівне : О. Зень [вид.], 2021. - 331 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 251-293. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-375-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У монографії визначено теоретико-методологічні засади системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання, накреслено етапи її розвитку. Створено авторську концепцію та структурно- функціональну модель системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти технології формування професійної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Для розробників освітньої політики, науковців, викладачів і студентів закладів освіти, учителів.


Дод. точки доступу:
Дороніна, Тетяна Олексіївна (наук. ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського