Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Годунко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. | РА435475 Годунко, Людмила Володимирівна. Реформування шкільної іншомовної освіти в Чеській та Словацькій Республіках у руслі Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Годунко Людмила Володимирівна ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Київ, 2018. - 20 с.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 2. | ВА860953 Тадеєва, Марія Іванівна. Реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки в руслі Загальноєвропрейських рекомендацій з мовної освіти [Текст] : монографія / М. І. Тадеєва, Л. В. Годунко. - Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2022. - 295 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 250-292. - 300 прим. - ISBN 978-966-10-6924-3Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: У монографії досліджуються теоретико-методологічні засади й практика реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі; розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізму й полікультурності. Схарактеризовано шляхи вдосконалення навчальних програм, шкільних підручників та впровадження Європейського мовного портфоліо. Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов в умовах полілінгвального середовища, глобалізаційних та інтеграційних процесів. Запропоновано низку рекомендацій щодо використання зарубіжного досвіду в шкільній іншомовній освіті України. Для здобувачів закладів вищої освіти, вчителів різних типів шкіл, викладачів та науковців, що займаються проблемами мовної педагогіки та полікультурного виховання
Дод. точки доступу: Годунко, Людмила Володимирівна; Павлович, Юдіта Павлівна
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|