Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.
Р77912
Мизрахи, Виктор Метешьевич.
Закономерности и феномен кожно-оптического восприятия цвета и изображений слепых [Текст] : сб.статей / В. М. Мизрахи ; ХГУ, Областная специализированная гимназия-интернат для слепых детей им. Короленко. - Х. : [б.в.], 1994. - 32 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
ХГУ; Областная специализированная гимназия-интернат для слепых детей имени Короленко

Видання зберігається у :

2.
ВА571746
Выготский, Лев Семенович.
Мышление и речь [Текст] : психологические исследования / Л. С. Выготский ; ред. Г. Н. Шелогурова. - М. : Лабиринт, 1996. - 416 с. - (Философия риторики и риторика философии). - ISBN 5-87604-123-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Шелогурова, Г. Н. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА589417
Выготский, Лев Семенович.
Мышление и речь [Текст] / Л. С. Выготский. - 5. изд., испр. - М. : Лабиринт, 1999. - 351 с. - (Философия риторики и риторика философии). - ISBN 5-87604-097-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

4.
ВА632970
Бурлаков, Юрий Александрович.
Механизмы речи и мышления [Текст] : учеб.-метод. пособие / Ю. А. Бурлаков. - М. : Издательство Московского ун-та, 1995. - 64 с.: рис. - ISBN 5-211-03539-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА642253
Дилтс, Роберт.
НЛП: управление креативностью [Текст] / Р. Дилтс, Д. Бониссоне. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 415 с.: рис. - (Эффективный тренинг). - Библиогр.: с. 414-415. - ISBN 5-318-00382-6. - ISBN 0-916990-27-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бониссоне, Джино

Видання зберігається у :
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

6.
ВА678563
Рябцева, Надежда Константиновна.
Язык и естественный интелект [Текст] / Н. К. Рябцева ; РАН, Институт языкознания. - М. : Academia, 2005. - 640 с. - (Монографические исследования : лингвистика). - ISBN 5-87444-224-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
РАН; Институт языкознания

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ІВ206951
McGuinness, Geoffrey.
How to increase your child's verbal intelligence [Text] : the language wise method / G. McGuinness, C. McGuinness. - New Haven ; London : Yale UP, 2000. - XIII, 269 p.: ill. - Бібліогр.: P.259-269. - ISBN 0-300-08320-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
McGuinness, Carmen

Видання зберігається у :

8.
ІВ206670
Ericsson, K. Anders.
Protocol analysis [Text] : verbal reports as data revised edition / K. A. Ericsson, H. A. Simon. - 3. print. - Cambridge, Mass ; London : The MIT Press, 1999. - LIII, 443 p. - (A Bradford book). - Бібліогр.: P.381-423. - ISBN 0-262-55023-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Simon, Herbert A.

Видання зберігається у :

9.
ВА847094
Деан, Станіслас.
Як ми вчимося. Чому мозок навчається краще, ніж машина... Поки що [Текст] / Станіслас Деан ; пер. з англ. Юлія Костюк. - Київ : Лабораторія, 2021. - 287, [1] с. : іл. - Бібліогр.: с. 242-272. - Пер. изд. : How we learn. Why brains learn better than any machine... for now / Stanislas Dehaene. - New York, 2020. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7965-30-4 (м'яка обкл.). - ISBN 978-617-7965-31-1 (електрон. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Чому людина вміє читати, лічити, розпізнавати предмети? Які ділянки мозку долучаються до роботи, коли ми вчимося? Чи зможе штучний інтелект колись і справді досягти нашого рівня розвитку? Усі ці питання постійно зринають у наукових дослідженнях, ЗМІ та в буденних розмовах. Ця книжка охоплює надзвичайно широкий спектр інформації про особливості нашого розуму: від того, яку дітей зароджується базова свідомість, до алгоритмів роботи мозку дорослої людини. Читач дізнається як він узагалі навчився сприймати цей світ і що насправді відбувається всередині черепної коробки. А також – чому так важко навчити машину елементарних дій, які може виконувати навіть немовля.


Дод. точки доступу:
Костюк, Юлія (пер.); Dehaene, Stanislas

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського