Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (21)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)307.051.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.
РА369440
Коцюба, Олексій Станіславович.
Механізм та аналітико-інструментальні засоби забезпечення економічної стійкості підприємства (за матеріалами поліграфічних підприємств України) [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Коцюба Олексій Станіславович ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА690428
Тодорова, Оксана.
Корпоративное издание на 200% [Текст] : как стать успешным редактором корпоративного издания / О. Тодорова. - О. : СМИЛ, 2007. - 256 c.: ил., табл. - ISBN 966-8127-86-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА670941
Швайка, Л. А..
Розвиток і регулювання видавничого підприємництва [Текст] / Л. А. Швайка. - Л. : Українська академія друкарства, 2005. - 424 с. - Бібліогр.: с. 405-421. - ISBN 966-322-038-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВС42574
   Дурняк, Богдан Васильович.
Видавничо-поліграфічна галузь України: стан, проблеми, тенденції [Текст] : статистично-графічний огляд / Б. В. Дурняк [и др.] ; Українська академія друкарства. - Л. : УАД, 2006. - 274 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 263-272. - ISBN 966-322-057-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Штангрет, Андрій Михайлович; Мельников, Олександр Валерійович; Українська академія друкарства

Видання зберігається у :
Чит. зал бібліотекознавчої літератури

5.
ДС125928
Коцюба, Олексій Станіславович.
Механізм та аналітико-інструментальні засоби забезпечення економічної стійкості підприємства (за матеріалами поліграфічних підприємств України) [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Коцюба Олексій Станіславович ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 284 арк. - Бібліогр.: арк. 251-280.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА774459
   Мікула, Н. А.
Регіональний видавничо-поліграфічний кластер [Текст] : [монографія] / Н. А. Мікула, Є. М. Палига, В. Б. Базилюк. - Л. : Ліга-Прес, 2013. - 171 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-162. - 300 прим. - ISBN 978-966-397-181-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Палига, Є. М.; Базилюк, В. Б.

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА796852
   Базилюк, В. Б.
Особливості функціонування та розвитку підприємств ВПГ: регіональний аспект [Текст] : монографія / В. Б. Базилюк. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2015. - 274 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 259-274. - 300 прим. - ISBN 978-966-322-408-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА855202
Монтрін, Ірина Ігорівна.
Маркетинговий аудит: комунікаційний аспект [Текст] : монографія / І. І. Монтрін, Н. В. Барна, А. В. Коротєєва ; Відкрит. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2021. - 211 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 179-197. - 300 прим. - ISBN 978-966-388-624-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Дослідження присвячено розвитку теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій проведення маркетингового аудиту рекламної діяльності підприємств. Визначено економічну сутність аудиту рекламної діяльності як складової контролю рекламного менеджменту. Досліджено стан ринку рекламно-поліграфічної продукції та його вплив на оцінювання ефективності рекламної діяльності. Розроблено механізм аудиту рекламної діяльності видавничо-поліграфічних підприємств. Удосконалено науково-методичні положення оцінювання комунікаційної та економічної складової ефективності рекламної кампанії в аудиті рекламної діяльності підприємства. Визначено особливості інформаційного забезпечення та побудови маркетингової інформаційної системи для забезпечення проведення аудиту рекламної діяльності. Для науковців та практичних працівників cфери маркетингової діяльності в різних галузях економіки, а також професорсько-викладацького складу та студентів вищих навчальних закладів.


Дод. точки доступу:
Барна, Наталія Віталіївна; Коротєєва, Антоніна Вікторівна; "Україна", відкритий міжнародний університет розвитку людини

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського