Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1-21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.
ВА678323
   Заяць, Тетяна АНатоліївна.
Управління маркетингом на підприємстві [Текст] / Т. А. Заяць [и др.]. - Донецьк : Юго-Восток, 2006. - 252 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 232-235. - ISBN 966-374-121-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Тарлопов, Ігор Олегович; Пилипенко, Олена Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА378518
Логвіна, Юлія Михайлівна.
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Логвіна Юлія Михайлівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ДС123711
Логвіна, Юлія Михайлівна.
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Логвіна Юлія Михайлівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф маркетинг. менедж. - Донецьк, 2011. - 306 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 289-306.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кафедра маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА762688
   Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність [Текст] : монографія / Н. М. Гуржій ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 559 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 343-371. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-294-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА397558
   Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Гуржій Наталія Миколаївна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2013. - 40 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського