![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У582.111 я73-2(4Укр)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | Р95413 Данько, Тарас Володимирович. Вступ до міжнародного маркетингу: базові поняття та концепції [Текст] : текст лекцій з дисципліни "Міжнародний маркетинг" для студ. спец. 7.050205 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Т. В. Данько ; Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2002. - 40 с.: рис. Авт. на тит. арк. не зазнач.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" (Харків)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|