Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1 я7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.
В345262/Кн. 6
Практический маркетинг:BZR656: Профессиональный сертификат менеджера [Текст] / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 6 : Реагирование на факторы внешней среды / ред. А. В. Блинникова. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 55 с.: ил. - Библиогр.: с. 55. - ISBN 0-7492-7970-2 (англ.). - ISBN 5-7527-0033-7 (рус.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Блинникова, А. В. (ред.); Международный институт менеджмента ЛИНК

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА684970
   Кошкалда, Ірина Віталіївна.
Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник / І. В. Кошкалда ; Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х. : [б.в.], 2007. - 158 с. - Бібліогр.: с. 156-158

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА699011
Ламбен, Жан-Жак.
Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг [Текст] : учебник для слушателей, обучающихся по прогр. "Мастер делового администрирования" / Ж. Ламбен ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КоВ. Б. Колчанов. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 796 с.: рис., табл. - (Серия "Классика МВА"). - Библиогр.: с. 764-785. - ISBN 978-5-272-00136-8. - ISBN 0-333-79319-6 (англ.)
Перевод изд.: Market-Driven Management. Strategic & Operational Marketing/ Jean-Jacques Lambin, 2000. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Колчанов, В. Б. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

4.
ВА748335
Власенко, Яків Олексійович.
Основи сучасного маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Власенко Я. О., Карпенко С. В. - К. : ІНКОС, 2011. - 323, [5] с. : мал., табл. - (Менеджмент. Бізнес. Інформація). - Бібліогр.: с. 321-323. - 1000 прим. - ISBN 978-617-598-064-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  


Дод. точки доступу:
Карпенко, Сергій Володимирович

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА771669
Майовець, Євген Йосифович.
Маркетингові комунікації [Текст] : [навч. посіб.] / Є. Й. Майовець, О. В. Кузик ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Л. : ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-187

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Кузик, Олег Володимирович; Майовець, Євген Йосипович; Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського