Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА569765
Лебедев, Александр Николаевич.
Экспериментальная психология в российской рекламе [Текст] / А. Н. Лебедев, А. К. Боковиков ; РАН, Институт психологии. - М. : Академия, 1995. - 136 с. - ISBN 5-7695-0001-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Боковиков, Александр Константинович; РАНИнститут психологии (Киев)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА573040
Крылов, И. В..
Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с.: ил. - ISBN 5-88860-012-1
замена Климов

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА803176
Нєізвєстна, Олена Володимирівна.
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу [Текст] : монографія / Нєізвєстна О. В., Скринько Н. В. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2016. - 215 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 210-215. - 300 прим. - ISBN 978-617-7319-04-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Скринько, Наталя Василівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА679191
Бутенко, Наталія Юріївна.
Соціальна психологія в рекламі [Текст] : навч. посібник / Н. Ю. Бутенко ; Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 380 с. - Бібліогр.: с. 372-376. - ISBN 966-574-837-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

5.
РА417501
Пугач, Анастасія Вікторівна.
Соціальні виклики рекламної діяльності в суспільстві споживання [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Пугач Анастасія Вікторівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : [б. в.], 2015. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА566810
Старобинский, Э. Е..
Самоучитель по рекламе [Текст] / Э. Е. Старобинский. - М. : [б.в.], 1996. - 224 с. - (Библиотека журнала "Управление персоналом")

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВС33238
Уэллс, Уильям.
Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-314-00141-1. - ISBN 0-13-783366-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бернет, Джон; Мориарти, Сандра; Артюх, М. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Культурно-просвітницький центр
Основний фонд

8.
ПпВА797
Феофанов, Олег Александрович.
Реклама: новые технологии в России [Текст] : учеб. пособие для подгот. профессионалов в сфере рекламы / О. А. Феофанов. - СПб. : Питер, 2000. - 384 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4
На тит.л. места изд.: Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
РА301578
   Оленіна, Олена Юріївна.
Реклама як явище художньої культури [Текст] : автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Оленіна Олена Юріївна ; Харківська держ. академія культури. - Х., 1998. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
 Ю81,1 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківська державна академія культури

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ДС63418
Оленина, Елена Юрьевна.
Реклама как явление художественной культуры [Текст] : дис... канд. искусствоведения: 17.00.01 / Оленина Елена Юрьевна ; Харьковский авиационный ин-т им. Н.Е.Жуковского. Кафедра философии. - Х., 1998. - 192 л. - л. 181-192

Рубрикатор НБУВ:
 Ю81,1 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харьковский авиационный институт имени Н. Е. Жуковского. Кафедра философии

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА591090
Оленина, Е. Ю..
Реклама как художественно- эстетическая ценность [Текст] / Е. Ю. Оленина ; Харьковская гос. академия культуры. - Х. : [б.и.], 1999. - 54 с. - ISBN 966-7352-16-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харьковская гос. академия культуры

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА713204
Владимирська, Анна Овсіївна.
Реклама [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / А. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2009. - 334 с. - Бібліогр.: с.330-332. - ISBN 966-351-086-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА644828
Ценев, Вит.
Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) [Текст] / В. Ценев. - М. : Бератор, 2003. - 198 с. - Библиогр.: с. 197. - ISBN 5-9531-0022-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

14.
ВА695189
Мокшанцев, Рудольф Иванович.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов. обуч. по спец. "Менеджмент" / Р. И. Мокшанцев ; Новосибирская гос. академия экономики и управления. - М. : ИНФРА-М ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 2007. - 229 с. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 227-229. - ISBN 5-16-000135-2 (ИНФРА-М). - ISBN 5-8479-0014-7 (Сибирское соглашение)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Новосибирская гос. академия экономики и управления

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА692646
Шуванов, В. И..
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 350700 Реклама / В. И. Шуванов. - Изд. 3-е. - М. : Российский гос. торгово-экон. ун-т ; Ростов н/Д. : Феникс, 2006. - 315 с. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 308-310 (43 назв.). - ISBN 5-222-09980-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА647711
Мокшанцев, Рудольф Иванович.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. "Менеджмент" / Р. И. Мокшанцев ; Новосибирская гос. академия экономики и управления. - М. : Инфра-М ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 2002. - 229 с. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 227-229. - ISBN 5-16-000135-2 (ИНФРА-М). - ISBN 5-8479-0014-7 (Сибирское соглашение)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Новосибирская гос. академия экономики и управления

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

17.
ВС38847
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с.: ил. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Основний фонд

18.
ВА644292
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению и спец. психологии / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 368 с.: рис. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА699219

Психология дизайна и рекламы. Секреты PR-технологии [Текст] / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2007. - 254 с.: ил. - Библиогр.: с. 250-251. - ISBN 978-985-513-040-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сидоров, Сергей Александрович (сост.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

20.
ВА728282

Психология дизайна и рекламы [Текст] : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с. : ил. - (Эффективная психология). - Библиогр.: с. 250. - 3050 прим. - ISBN 978-985-513-422-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сидоров, Сергей Александрович (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського