Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (5034)Автореферати дисертацій (36)Реферативна база даних (437)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 357
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА716699

Blackbox [Текст] : коллекция дизайнерских идей. - К. : Биос Дизайн Букс, 2007. - 246 с.: ил. - ISBN 966-96802-0-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Чит. зал образотворчих видань (Філія 1)

2.
ВА842595
Чайковский, Дмитрий.
Brandhero: оставить след. Как построить созидательный бренд на своем любимом деле и создать внеконкурентный продукт, делая мир лучше [Текст] : книга-открытие / Дмитрий Чайковский. - Киев : ІРІО, 2020. - 232, [1] с. - Назва на корінці : Brandhero: оставить след. - 500 прим. - ISBN 978-617-7453-91-7
Впервые объединены в одну систему маркетинг, творчество, инновации и духов. принципы.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Это не очередная книга про брендинг и раскрутку. Это книга с характером и перцем для смелых предпринимателей-новаторов, творческих бунтарей, которые хотят создавать уникальные продукты на своей индивидуальности и страсти. Для которых любимое дело – больше, чем бизнес и деньги. Кто готов следовать своей мечте и сделать мир лучше. Создай свой уникальный ценностный продукт и созидательный бренд, которые привнесут в твою жизнь радость, свободу, смысл и процветание. Оставить след. Кто, если не ты?

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА721085
"Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", всеукраїнська науково-практична конференція (3 ; 2009 ; Київ).
III Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", 16 грудня 2009 року, м. Київ [Текст] : тези доп. / Київський національний торговельно-економічний ун-т ; відп. ред. А. А. Мазаракі. - К. : КНТЕУ, 2009. - 136 с. - Бібліогр.: в кінці доп. - ISBN 978-966-629-421-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мазаракі, А. А. (відп. ред.); Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА724049
"Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", всеукраїнська науково-практична конференція (3 ; 2009 ; Київ).
III Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", 16 грудня 2009 року, м. Київ [Текст] : тези доп. / Київ. нац. торг.-екон. ун-т ; відп. ред. редкол. А. А. Мазаракі, ректор КНТЕУ, д-р екон. наук, проф., акад. АПН України. - К. : [Київ. нац. торг.-екон. ун-т], 2009. - 136 с. - Бібліогр. у кінці доп. - 65 прим. - ISBN 978-966-629-421-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мазаракі, А. А. (відп. ред.); Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА736041
"Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", всеукраїнська науково-практична конференція (4 ; 2010 ; Київ).
IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", 8 грудня 2010 року, м. Київ [Текст] : тези доп. / Київ. нац. торг.-екон. ун-т ; [редкол.: А. А. Мазаракі (відп. ред.) та ін.]. - К. : [Київ. нац. торг.-екон. ун-т], 2010. - 140 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 прим. - ISBN 978-966-629-476-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мазаракі, А. А. (ред.); Притульська, Н. В. (ред.); Гуляєва, Н. М. (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ІВ227514

National brand of Ukraine [Text] : monogr. / Anatolii Mazaraki [et al.] ; gen. editorship dr of econ. sciences, prof. A. Mazaraki. - Tallinn : Scientific Route, 2018. - XIV, 250 p. : fig., tab. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-9949-7316-4-0 (Hardback). - ISBN 978-9949-7316-5-7 (eBook)
На обкл. авт. не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Mazaraki, Anatolii; Melnychenko, Svitlana; Melnyk, Tetiana; Tkachenko, Tetiana; Hladkyi, Alexander; Bai, Serhii; Piatnytska, Galyna; Avdan, Oksana; Hryhorenko, Oleh; Dupliak, Tetiana; Zabaldina, Julia; Kandahura, Kateryna; Lukashova, Liudmyla; Prysiazhnyuk, Anna; Varibrusova, Anna; Mazaraki, Anatolii (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА665249

"Rex" очима студентів: дослідження, аналіз, перспективи [Текст] : ІІІ наук.-практ. конф., 9 листопада / Інститут реклами. - К. : [б.в.], 2004. - 82 с. - ISBN 966-96522-0-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Інститут реклами

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА746893
"Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", всеукраїнська науково-практична конференція (5 ; 2011 ; Київ).
V Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", 18 листопада 2011 р., м. Київ [Текст] : тези доп. / Київ. нац. торг.-екон. ун-т ; [ред. кол.: А. А. Мазаракі (відп. ред.) та ін.]. - К. : КНТЕУ, 2011. - 194 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 60 прим. - ISBN 978-966-629-522-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович (ред.); Притульська, Н. В. (ред.); Гуляєва, Н. М. (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ДС105444
Кужилєва, Оксана Володимирівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Кужилєва Оксана Володимирівна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 209 арк.: рис., табл. - арк. 197-209

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
РА353968
Кужилєва, Оксана Володимирівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Кужилєва Оксана Володимирівна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА714155
   Азарян, Олена Михайлівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : монографія / О. М. Азарян [и др.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донецька філія, 2009. - 169 c. - Бібліогр.: с. 158-169. - ISBN 978-966-335-253-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Радкевич, Лариса Альбертівна; Кужилєва, Оксана Володимирівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
РА349585
Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І.В.Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ДС109579
Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.08 / Мельник Інна Валеріївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2006. - 180 арк. - Бібліогр.: арк. 157-174.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА676187

Інформаційні технології у маркетингу і рекламі [Текст] : навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко [та ін.] ; Донецький держ. ун-т управління. - Донецьк : ДонДУУ, 2005. - 205 с. - Бібліогр.: с. 204. - ISBN 966-430-002-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Пілюшенко, Віталій Лаврентійович; Славенко, Едвін Ігорович; Полякова, Лариса Петрівна; Шкрабак, Ірина Володимирівна; Тимофєєв, Андрій Петрович; Донецький державний університет управління

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
СТ2382
ДСТУ-H ISO/IEC Guide 14:2005

Інформація для споживачів щодо придбання товарів та послуг (ISO/IEC Guide 14:2003, IDT) [Текст] / пер. і наук.-техн. ред. Я. Юзьків [та ін.]. - Офіц. вид. - Чинний від 01.07.2006. - К. : Держспоживстандарт України, 2006. - ІV, 11 с. - (Настанова)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Юзьків, Я (пер. і наук.-техн. ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
РА332853
Тонєва, Кристина Валеріївна.
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В.Тонєва ; Харківський національний економічний ун-т. - Х., 2004. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ДС85730
Тонєва, Кристина Валеріївна.
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Тонєва Кристина Валеріївна ; Харківський національний економічний ун-т. - Х., 2004. - 192 арк. - арк. 165-175

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
РА350829
Борячок, Валерія Михайлівна.
Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Борячок Валерія Михайлівна ; Харківський національний ун-т радіоелектроніки. - Х., 2007. - 19 с.: рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет радіоелектроніки

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ДС101969
Борячок, Валерия Михайловна.
Адаптивные модели и методы организации поставок в системах электронной коммерции [Текст] : дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Борячок Валерия Михайловна ; Харьковский национальный ун-т радиоэлектроники. - Х., 2007. - 173 л. - Библиогр.: л. 151-161

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харьковский национальный университет радиоэлектроники

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
РА444640
Марченко, Олеся Володимирівна.
Адміністративно-правове забезпечення рекламних послуг в Україні [Текст] : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / Марченко Олеся Володимирівна ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2020. - 40 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського