Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Реферативна база даних (91)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА622321
   Чухрай, Наталія.
Інновації та логістика товарів [Текст] / Н. Чухрай, Р. Патора ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Громадська вища школа підприємництва та управлшіння в м. Лодзі, Республіка Польща. - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2001. - 262 с. - Бібліогр.: с.256-262. - ISBN 966-553-215-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Патора, Роман; Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)Громадська вища школа підприємництва та управлшіння в м. Лодзі, Республіка Польща

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА439783
Дейнега, Олександр Вікторович.
Інформаційна підтримка прийняття маркетингових рішень промисловим підприємством в умовах невизначеності [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Дейнега Олександр Вікторович ; Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2018. - 40 с. : табл., рис.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ДС108130
Шапран, Олена Євгенівна.
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Шапран Олена Євгенівна ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2007. - 263 арк.: рис. - арк. 204-222

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
РА357413
Шапран, Олена Євгенівна.
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Шапран Олена Євгенівна ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2008. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА334973
   Гейман, Олег Айзікович.
Економіко-організаційний механізм управління маркетинговим середовищем [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Гейман Олег Айзікович ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА317650
Карповська-Скорик, Катерина Юхимівна.
Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Карповська-Скорик Катерина Юхимівна ; Одеський держ. морський ун-т. - О., 2001. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський державний морський університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА852887
Могилевська, Ольга Юріївна.
Концепція формування маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств [Текст] : монографія / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. І. Дацій. - Київ : Вид-во КиМУ, 2021. - 462 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 333-386. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-229-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: У монографії комплексно досліджено теоретичні та прикладні аспекти формування концепції маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств в умовах сучасного ринку. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств. З'ясовано питання побудови стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства зі стейкхолдерами, що забезпечує формування необхідного рівня консолідації в межах державно-приватного партнерства стратегічних економічних інтересів держави, бізнеса та суспільства щодо пріоритетів стійкого розвитку промислових підприємств України. Запропоновано модель багатофакгорної конфігурації маркетингової системи стійкого розвитку промислових підприємств. Монографія розрахована на науковців, керівників і спеціалістів у сфері управління промисловими бізнес-структурами, фахівців з маркетингу, викладачів і студентів закладів вищої освіти.


Дод. точки доступу:
Романова, Лідія Василівна; Дацій, Олександр Іванович

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
РА366342
   Тєлєтов, Олександр Сергійович.
Маркетинг виробничо-технічної продукції [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Тєлєтов Олександр Сергійович ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 34 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ДС125921
   Тєлєтов, Олександр Сергійович.
Маркетинг виробничо-технічної продукції [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Тєлєтов Олександр Сергійович ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2009. - 451, [27] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 425-451.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА755515

Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональный аспекты [Текст] : [монография] / [Белявцев М. И. и др.] ; под ред.: канд. экон. наук, проф. М. И. Белявцева, д-ра экон. наук, проф. С. И. Гриценко ; Донец. нац. ун-т. - Донецк : ДонНУ, 2012. - 523 с. : рис., табл. - 300 прим. - ISBN 978-966-639-527-9
Посвящ. 75-летию со дня основания Донец. нац. ун-та и 40-летию каф. "Маркетинг".

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Белявцев, Николай Иванович; Гриценко, Сергей Иванович; Алтухова, Ирина Николаевна; Беспята, Марина Николаевна; Боенко, Елена Юрьевна; Белявцев, Николай Иванович (ред.); Гриценко, Сергей Иванович (ред.); Донецкий национальный университет

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

11.
РА442977
Пунін, Юрій Олегович.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку товарів промислового призначення [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Пунін Юрій Олегович ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2019. - 22 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
РА412521
   Окландер, Тетяна Олегівна.
Маркетингова діяльність промислового підприємства в умовах зростання ризиків [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Окландер Тетяна Олегівна ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Сєвєродонецьк, 2014. - 38, [1] с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ДС152169
Ботушан, Марія Іванівна.
Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ботушан Марія Іванівна ; Одес. держ. екон. ун-т. - Одеса, 2010. - 229 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 216-229.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
РА372880
Ботушан, Марія Іванівна.
Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ботушан Марія Іванівна ; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2010. - 20 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА339785
Ніколаєнко, Юрій Володимирович.
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ніколаєнко Юрій Володимирович ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут регіональних досліджень (Львів)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ДС97766
Ніколаєнко, Юрій Володимирович.
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ніколаєнко Юрій Володимирович ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 193 арк.: рис., табл. - Бібліогр.: арк. 168-184.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут регіональних досліджень (Львів)

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
РА448241
Могилевська, Ольга Юріївна.
Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Могилевська Ольга Юріївна ; ПВНЗ "Європ. ун-т". - Київ, 2021. - 40 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Європейський університет", приватний вищий навчальний заклад (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА846169
Могилевська, Ольга Юріївна.
Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / О. Ю. Могилевська. - Київ : КиМУ, 2020. - 505 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 416-448. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-223-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА725845
   Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 239-254. - 300 прим. - ISBN 978-966-680-498-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Пересадько, Галина Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА658014
Тимонин, Александр Михайлович.
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов [Текст] / А. М. Тимонин, Е. М. Бровко ; Харьковский национальный экономический ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЕК", 2004. - 160 с.: табл. - Библиогр.: с. 144-151. - ISBN 966-8515-29-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бровко, Екатерина Михайловна; Харьковский национальный экономический университет

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського