Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Реферативна база даних (91)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА852887
Могилевська, Ольга Юріївна.
Концепція формування маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств [Текст] : монографія / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. І. Дацій. - Київ : Вид-во КиМУ, 2021. - 462 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 333-386. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-229-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: У монографії комплексно досліджено теоретичні та прикладні аспекти формування концепції маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств в умовах сучасного ринку. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств. З'ясовано питання побудови стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства зі стейкхолдерами, що забезпечує формування необхідного рівня консолідації в межах державно-приватного партнерства стратегічних економічних інтересів держави, бізнеса та суспільства щодо пріоритетів стійкого розвитку промислових підприємств України. Запропоновано модель багатофакгорної конфігурації маркетингової системи стійкого розвитку промислових підприємств. Монографія розрахована на науковців, керівників і спеціалістів у сфері управління промисловими бізнес-структурами, фахівців з маркетингу, викладачів і студентів закладів вищої освіти.


Дод. точки доступу:
Романова, Лідія Василівна; Дацій, Олександр Іванович

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА852579
Громова, Ольга Євгеніївна.
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування [Текст] : [монографія] / Громова О. Є. ; [Хмельниц. нац. ун-т]. - Хмельницький : ХНУ, 2020. - 350 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 287-314. - 300 прим. - ISBN 978-966-330-391-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хмельницький національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА846169
Могилевська, Ольга Юріївна.
Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / О. Ю. Могилевська. - Київ : КиМУ, 2020. - 505 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 416-448. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-223-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА846284
Красовська, Олена Юріївна.
Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства: теорія, методологія та практика [Текст] : [монографія] / Красовська Олена Юріївна ; Запоріз. нац. ун-т. - Київ : ДСК центр, 2020. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 249-268. - 300 прим. - ISBN 978-617-7300-60-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Запорізький національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА817070
Жуков, Святослав Августович.
Управління промисловим маркетингом на підприємствах [Текст] : монографія / С. А. Жуков ; ВНЗ "Нац. акад. упр.". - Київ : Нац. акад. упр., 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 283-330. - 300 прим. - ISBN 966-7138-20-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА773250

Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій [Текст] : монографія / [Максимова Т. С. та ін. ; за заг. ред. Т. С. Максимової] ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. Володимира Даля, 2013. - 334 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-617-11-0018-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Максимова, Тетяна Семенівна; Кендюхов, О. В.; Шумейко, В. М.; Герцик, В. А.; Плахута, Г. А.; Максимова, Тетяна Семенівна (ред.); Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА764854
Косянчук, Тетяна Францівна.
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання [Текст] : [монографія] / Т. Ф. Косянчук, Л. В. Григор'єва. - Хмельницький : ХНУ, 2013. - 172 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 149-162. - 300 прим. - ISBN 978-966-330-171-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Григор'єва, Людмила Володимирівна

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА771047
Івченко, Євген Анатолійович.
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства [Текст] : монографія / Є. А. Івченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Донецьк : Юго-Восток, 2012. - 167 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 156-167. - 300 прим. - ISBN 978-966-374-744-6
Присвяч. 40-річчю каф. маркетингу Східноукр. нац. ун-ту ім. Володимира Даля.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

9.
ВА755515

Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональный аспекты [Текст] : [монография] / [Белявцев М. И. и др.] ; под ред.: канд. экон. наук, проф. М. И. Белявцева, д-ра экон. наук, проф. С. И. Гриценко ; Донец. нац. ун-т. - Донецк : ДонНУ, 2012. - 523 с. : рис., табл. - 300 прим. - ISBN 978-966-639-527-9
Посвящ. 75-летию со дня основания Донец. нац. ун-та и 40-летию каф. "Маркетинг".

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Белявцев, Николай Иванович; Гриценко, Сергей Иванович; Алтухова, Ирина Николаевна; Беспята, Марина Николаевна; Боенко, Елена Юрьевна; Белявцев, Николай Иванович (ред.); Гриценко, Сергей Иванович (ред.); Донецкий национальный университет

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

10.
ВА733266
Холодний, Геннадій Олександрович.
Розвиток управління маркетингом на підприємствах [Текст] : монографія / Холодний Г. О., Шумська Г. М. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2010. - 271 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-190. - 500 прим. - ISBN 978-966-676-395-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Шумська, Ганна Миколаївна

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
Р114793
Салига, Сергій Якович.
Розвиток стратегічного маркетингу на підприємствах [Текст] : [монографія] / С. Я. Салига [та ін.] ; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : [КПУ], 2009. - 47 с. - Бібліогр.: с. 45. - ISBN 978-966-414-017-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Кирилова, Лариса Іванівна; Каланджи, Ігор Анатолійович; Класичний приватний університет (Запоріжжя)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА725845
   Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 239-254. - 300 прим. - ISBN 978-966-680-498-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Пересадько, Галина Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА708504
Салига, Сергій Якович.
Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах [Текст] : монографія / С. Я. Салига [та ін.] ; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : [б.в.], 2009. - 52 c. - Бібліогр.: с. 44. - ISBN 978-966-414-018-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Кирилова, Лариса Іванівна; Каланджи, Ігор Анатолійович; Класичний приватний університет (Запоріжжя)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
Р114792
Салига, Сергій Якович.
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах [Текст] : [монографія] / С. Я. Салига [та ін.] ; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : [КПУ], 2009. - 39 с. - Бібліогр.: с. 38-39. - ISBN 978-966-414-016-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Кирилова, Лариса Іванівна; Каланджи, Ігор Анатолійович; Класичний приватний університет (Запоріжжя)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА720606

Потенціал маркетингу в промисловості України [Текст] : монографія / С. Е. Сардак [та ін.] ; Державний вищий навчальний заклад "Український держ. хіміко-технологічний ун-т". - Д. : ДВНЗ УДХТУ, 2008. - 158 с.: табл. - Бібліогр.: с. 137-151. - ISBN 978-966-8018-66-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сардак, С. Е.; Колесніков, В. П.; Кіор, Б. А.; Назаренко, В. В.; Демиденко, І. М.; Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет"

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА686785
Салига, Сергій Якович.
Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах [Текст] / С. Я. Салига, І. А. Каланджи ; Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніціпального управління". - Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2007. - 148 с.: рис. - Бібліогр.: с. 125-137. - ISBN 966-8227-78-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Каланджи, Ігор Анатолійович; Гуманітарний університет "Запорізький інститут державного та муніципального управління"

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА658014
Тимонин, Александр Михайлович.
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов [Текст] / А. М. Тимонин, Е. М. Бровко ; Харьковский национальный экономический ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЕК", 2004. - 160 с.: табл. - Библиогр.: с. 144-151. - ISBN 966-8515-29-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бровко, Екатерина Михайловна; Харьковский национальный экономический университет

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА622321
   Чухрай, Наталія.
Інновації та логістика товарів [Текст] / Н. Чухрай, Р. Патора ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Громадська вища школа підприємництва та управлшіння в м. Лодзі, Республіка Польща. - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2001. - 262 с. - Бібліогр.: с.256-262. - ISBN 966-553-215-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Патора, Роман; Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)Громадська вища школа підприємництва та управлшіння в м. Лодзі, Республіка Польща

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ДС151794
Ратинський, Вадим Віталійович.
Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ратинський Вадим Віталійович ; Тернопіл. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. - 259, [5] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 206-231.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ДС151308
Жуков, Святослав Августович.
Механізм управління промисловим маркетингом на підприємствах [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Жуков Святослав Августович ; ВНЗ "Нац. акад. упр.", Херсон. нац. техн. ун-т. - Київ, 2017. - 507 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 419-467.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія управління (Київ); Херсонський національний технічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського